Domů  /  Zadávací řízení  /  Ruční sečení Prostějovská…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jana Gregorová
: jana.gregorova@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Ruční sečení Prostějovská Haná – etapa II - NPP Kosířské lomy - Vinohrádky - opakované řízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/22/V00058546

22.08.2022 17:58:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Gregorová
jana.gregorova@nature.cz

Mgr. Vladislav Holec
vladislav.holec@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Ruční sečení Prostějovská Haná – etapa II - NPP Kosířské lomy - Vinohrádky - opakované řízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Gregorová
jana.gregorova@nature.cz

Mgr. Vladislav Holec
vladislav.holec@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Ruční sečení (křovinořezem a ručně vedenou sekačkou) na lokalitě Kosířské lomy - Vinohrádky

Jedná se o část veřejné zakázky malého rozsahu(Prostějovská Haná-Olomoucko). Další části veřejné zakázky budou zadány v samostatných zadávacích postupech.
Položky předmětu VZ
Ruční sečení Prostějovská Haná – etapa II - NPP Kosířské lomy - Vinohrádky - opakované řízení
77100000-1 - Zemědělské služby
77100000-1 - Zemědělské služby
Ruční sečení (křovinořezem a ručně vedenou sekačkou) na lokalitě Kosířské lomy - Vinohrádky. Jedná se o část veřejné zakázky malého rozsahu(Prostějovská Haná-Olomoucko).Další části veřejné zakázky budou zadány v samostatných zadávacích postupech.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
19 800,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zhotovitel se zavazuje provést dílo a předat jej objednateli nejpozději do: 3.10. 2022.

Doba a místo plnění

Olomouc
Lafayettova
13
77900
Česká republika
k.u. Slatinky p.č. 1341/2, 1341/1, 1347/1,1344/1 a 1350/3.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O DÍLO UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2586 ANÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, VEZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ

Způsob a doba podání nabídky

31.08.2022 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídkových cen bude rozhodovat pořadí podaných nabídek, tj. bude vybrána nabídka, která byla podána dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

23 958,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

HODNOCENÍ: Předmětem hodnocení bude nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky, tj. veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy a dalších vedlejších nákladů. NABÍDKOVÁ CENA: Nabídkovou cenou se rozumí celková cena v Kč vč. DPH uvedená v elektronickém nástroji Gemin. Celková cena v elektronickém nástroji musí odpovídat ceně uvedené ve smlouvě. U neplátců DPH se nabídkovou cenou rozumí celková cena, za kterou jsou ochotni provést dílo a při vyplňování nabídky a jejich příloh postupují tak, jakoby DPH bylo ve výši 0 Kč, tj. u "ceny bez DPH" a "ceny vč. DPH" uvedou stejnou částku a u "DPH" uvedou "0,-Kč". OBSAHNABÍDKY: Účastník zadávacího řízení přiloží k nabídce vyplněnou smlouvu včetně přílohyč. 1. Smlouva nemusí být účastníkem zadávacího řízení podepsaná. UZAVŘENÍSMLOUVY: Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem, který je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu(.doc/ .pdf)pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.08.2022 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na listinné, telefonické nebo e-mailové dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
1. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCHÚDAJŮ: Zadavatel v roli správce sděluje, že Informacepodleč.13 a l. 14 NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHOPARLAMENTUARADY(EU)2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) jsou v souladu s § 8zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro subjekty zveřejněny na profilu zadavatele https://ezak.mzp.cz/profile_display_3.html.
Účastník zadávacího postupu je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději2pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V případě, že písemná žádost není doručena včas, zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout. Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit i bez písemné žádosti účastníka před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může zadávací dokumentaci upřesnit, změnit či doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3. VYHRAZENÁ PRÁVA ZADAVATELE: a) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace obsažené v nabídce účastníka zadávacího postupu (zejména ve vztahu k prokázání splnění kvalifikace) u třetích osob a účastník zadávacího postupu je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. Pokud se ukáže, že informace obsažené v podané nabídce jsou nepravdivé, bude účastník zadávacího postupu vyloučen. b) Zadavatel si vyhrazuje právo zažádat o opravu, doplnění nebo objasnění nabídky účastníka zadávacího postupu přiměřeně dle § 46 ZZVZ. Opravou, doplněním nebo objasněním nemůže být dotčena nabídková cena v elektronickém nástroji Gemin. c) Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit zadávací postup (tj. včetně odmítnutí všech podaných nabídek v rámci zadávacího postupu). d) Zadavatel si vyhrazuje právo nejdříve provést hodnocení nabídek a následně přistoupit k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím postupu u vybraného dodavatele. Podmínkami účasti se rozumí veškeré podmínky vztahující se k účastníkovi a k nabídce, stanovené v této výzvě. Pokud dojde k vyloučení vybraného dodavatele, může zadavatel vyzvat k uzavření smlouvy dalšího účastníka zadávacího postupu, a to v pořadí, které vyplývá z výsledku původního hodnocení nabídek nebo z výsledku nového hodnocení. Nové hodnocení bude provedeno, pokud by vyloučení vybraného dodavatele znamenalo podstatné ovlivnění původního pořadí nabídek. Účastník zadávacího postupu vyzvaný k uzavření smlouvy se považuje za vybraného dodavatele a bude u něj posouzeno splnění podmínek účasti. e) Zadavatel si v případě, že v zadávacím postupu bude jediný účastník, vyhrazuje právo vybrat účastníka zadávacího postupu k uzavření smlouvy bez provedení hodnocení nabídek. f) Účastníkům zadávacího postupu nevzniká právo na jakoukoliv úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím postupu. g) Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. h) Dokumenty vytvořené zadavatelem kromě čestného prohlášení jsou závazné a účastník zadávacího postupu v nich nesmí nic měnit kromě doplnění požadovaných chybějících údajů a nabídkové ceny.
Maximální cena včetně DPH je 23 958 Kč. Zadavatel upozorňuje, že pokud nabídková cena veřejné zakázky překročí uvedenou maximální cenu veřejné zakázky, jedná se o důvod k vyloučení účastníka ze zadávacího postupu.
Nabídková cena musí respektovat limity stanovené dle Nákladů obvyklých opatření MŽP 2022, které jsou ke stažení https://www.mzp.cz/cz/naklady_obvyklych_opatreni_mzp. V případě nedodržení, resp. překročení těchto limitů, může být účastník z výběrového řízení vyloučen.
Jana Gregorová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 22.08.2022 18:08:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.08.2022 17:58 Jana Gregorová 22.08.2022 17:58 Jana Gregorová právě zobrazena

Kontextová navigace