Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava vstupního přístřešku…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Vlasta Ficková
: vlasta.fickova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Oprava vstupního přístřešku budovy MZe Jiráskova 1320, Rychnov nad Kněžnou
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/22/V00058527

03.08.2022 12:38:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vlasta Ficková
vlasta.fickova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Oprava vstupního přístřešku budovy MZe Jiráskova 1320, Rychnov nad Kněžnou
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vlasta Ficková
vlasta.fickova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je oprava vstupního přístřešku před budovou MZe do hlavní ulice. Jedná se o příhradovou konstrukci na 6 sloupech. Boční opláštění a kazetový pohled je částečně zkorodovaný, osvětlení z části nefunkční, neekonomické, zastaralé, podpěry ve své délce i u patek částečně zkorodované.
Položky předmětu VZ
Oprava vstupního přístřešku budovy
45421146-9 - Instalace a montáž zavěšených podhledů
45421146-9 - Instalace a montáž zavěšených podhledů
Oprava bude spočívat v odstranění bočního opláštění a kazetového podhledu. Odkrytá konstrukce bude očištěna a natřena. Nové boční opláštění bude provedeno z kompaktních desek Fundrmax tloušťky 6 mm, podhled z desek Aquapanell. V přístřešku bude upravena elektroinstalace, do podhledu budou vsazeny nová LED světla rozsvěcená přes pohybové čidlo. Bližší specifikace provedení díla je uvedena v Technické zprávě řešení opravy vypracované v roce 2022 projektantem Ing. Stanislavem Černým z Rychnova nad Kněžnou. Termín pro dokončení realizace je stanoven ve smlouvě o dílo (čl. II odst. 3), nejzažší termín pro dokončení díla je 30.11.2022.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
350 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Rychnov nad Kněžnou
Jiráskova
1320
516 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
Prostá kopie
Výpis o obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (např. u fyzických osob Výpis z registru ekonomických subjektů apod.) Výpis nesmí být starší než 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
Prostá kopie
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující podnikat v v oboru činnosti "Provádění staveb, jejich změn a odstraňování"
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Referenční zakázky
Dodavatel s nabídkou předloží seznam alespoň 3 referenčních zakázek obdobného charakteru realizovaných v posledních 5 letech v hodnotě 300 000 Kč bez DPH za každou zakázku. Obdobným charakterem je myšleno provedení stavebních prací.
Seznam referenčních zakázek s požadovanými údaji a kontaktními údaji osoby, poskytující referenci o dodavateli (lze využít vzor, který je přílohou této výzvy).
Tři referenční zakázky spočívající v provedení stavebních prací, realizované v posledních 5 letech, každá v hodnotě minimálně 300 000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

22.08.2022 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Jiným způsobem. V případě shody nabídkových cen bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6ZZVZ. O losování budou dotření uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami zadávacího řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství(https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html)
6) Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo (bez příloh), který tvoří přílohu této výzvy, vyplněný na k tomu určených (žlutě označených) místech. Jiné úpravy či změny smlouvy nejsou přípustné a budou důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Návrh smlouvy bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
7) Součástí nabídky uchazeče bude naceněný soupis prací (výkaz výměr) Závazný vzor soupisu prací tvoří přílohu této výzvy. Naceněný soupis prací bude doloženy ve formátu xls. nebo xlsx. Uchazeč je povinen nacenit všechny k tomu určené položky, přičemž zadavatel stanovuje, že žádná položka nesmí být naceněna hodnotou "0" (nula). Nenacenění některé položky, uvedení hodnoty "0" u některé položky, nesrovnalosti ve výši celkové ceny díla nebo úpravy soupisu prací oproti závaznému vzoru mohou být důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
8) Celková cena díla, která bude předmětem hodnocení dle hodnotícího kritéria, bude stanovena jako celková cena bez DPH na základě naceněného soupisu prací z krycího listu soupisu prací. Takto stanovená cena bude rovněž uvedena v návrhu smlouvy o dílo a dále bude shodná s cenou uvedenou v nabídkovém formuláři Gemin.
9) Technická zpráva způsobu opravy, dle které bude dílo provedeno, je přílohou této výzvy.
10) Součástí nabídky uchazeče bude seznam poddodavatelů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Vzor seznamu poddodavatelů je přílohou této výzvy.
11) Náklady související s výběrovým řízením(provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


15.08.2022 10:00:00
Rychnov nad Kněžnou
Jiráskova
1320
516 01
Česká republika
Prohlídka za účasti kontaktní osoby bude možná pouze v uvedeném termínu. V případě zájmu o účast na prohlídce místa plnění je uchazeč povinen nahlásit svou účast nejpozději do 14.8.2022 do 14:00 hodin na email: vlasta.fickova@mze.cz nebo telefonicky na č. tel. 724 079 514. Pokud nebude žádný uchazeč přihlášen, prohlídka místa plnění se nekoná. Uchazeč se na prohlídku místa plnění dostaví v dostatečném časovém předstihu. Prohlídku místa si může uchazeč provést samostatně bez účasti kontaktní osoby ve svém zvoleném termínu.
Otevírání nabídek
22.08.2022 09:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vlasta Ficková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 03.08.2022 16:49:44

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
5 03.08.2022 16:38 Barbora Polanecká 03.08.2022 16:38 Barbora Polanecká právě zobrazena
4 03.08.2022 13:47 Vlasta Ficková 03.08.2022 16:38 Barbora Polanecká
3 03.08.2022 13:42 Vlasta Ficková 03.08.2022 13:47 Vlasta Ficková
2 03.08.2022 13:37 Vlasta Ficková 03.08.2022 13:42 Vlasta Ficková
1 03.08.2022 12:38 Vlasta Ficková 03.08.2022 13:37 Vlasta Ficková

Kontextová navigace