Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 80 ks licencí Microsoft…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 12
IČO: 00231151

Sídlo/místo podnikání:
Generála Šišky 2375/6
14300  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Vojtěch Pauch
: oit@praha12.cz
: 244028275
: 724816452
: vedoucí odboru informačních technologií

Organizační útvar:
Odbor informačních technologií
Kontaktní adresa:
Generála Šišky 2375/6
14300 Praha 4
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/22/V00058497

01.07.2022 12:41:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC (v multilicenčním programu nikoliv jako OEM). Licence musí být dodány prostřednictvím licenčního programu, který umožní downgrade na verzi Office Standard 2016/2019. Software assurance (SA) zadavatel nepožaduje. Jediným hodnotícím kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena nesmí překročit 900.000 Kč bez DPH (tj. 1.089.500 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka.

Zadavatel požaduje, aby dodání předmětu veřejné zakázky bylo uskutečněno elektronicky, a to prostřednictvím elektronické platformy určené pro evidenci licencí. V platformě budou zapsány minimálně informace o licencích, a to včetně kompletního řetězce mezitímních vlastníků, instalační média a aktivační klíče, jsou-li k licencím k dispozici. Momentem dodání licencí se rozumí připsání licencí do elektronické platformy pro hromadnou evidenci licencí. Zadavatel požaduje vytvoření účtu v elektronické platformě pro evidenci licencí (nemá-li v ní ještě účet vytvořen) a dodání licencí do tohoto účtu nejpozději do 15 kalendářních dnů od účinnosti objednávky.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán. Zadavatel požaduje, aby Dodavatel na sebe převzal veškerá rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky a byl pro tyto případy prokazatelně zajištěn. Účastník tuto skutečnost doloží prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost. Součástí textace objednávky bude i ujednání, že dodavatel na sebe přebírá veškerá rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň dvou obdobných zakázek (prodej obdobného počtu licencí Microsoft Office) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Součástí nabídky účastníka bude doložení potvrzení o existenci vztahu s výrobcem softwaru nebo doložení Čestného prohlášení o způsobilosti zajistit plnění z volného trhu.

Podmínky pro dodávky licencí z volného trhu:
Zadavatel požaduje, aby byly licence dodány přímo z distribuce výrobce softwaru, ledaže účastník u dodávky prokáže, že byly splněny všechny podmínky pro převod licencí podle platné legislativy. Za prokázané se mají takové licence, ke kterým účastník nejpozději v momentě plnění doloží dokumenty prokazující:
- identifikaci kontraktu, prostřednictvím kterého byly licence poprvé uvedeny na trh, s prokázáním jeho existence, např. screenshotem z nástroje pro evidenci SW licencí,
- identifikaci licencí z kontraktu, a to jejich číslem a úplným názvem,
- identifikaci prvního nabyvatele těchto licencí, u kterého bude zřejmé, že byly licence pořízeny na území EHS,
- prohlášení tohoto původního nabyvatele licence, že licence jsou odinstalovány, nejsou používány a je na straně tohoto nabyvatele zajištěno, že je zamezeno jejich použití v budoucnu a že na nich neváznou žádná práva třetích stran,
- úplnou identifikaci všech dalších, mezitímních držitelů těchto licencí,
- prohlášení všech dalších mezitímních držitelů daných licencí podle výše uvedeného bodu,
- vyplnění Transfer Sheetu společnosti Microsoft pro každý transfer v řetězci a jejich odeslání výrobci.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 8. 7. 2022, 9:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ
Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu nikoliv jako OEM
48300000-1 - Balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu
48300000-1 - Balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu
80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu nikoliv jako OEM (Part Number 021-10695).

Licence musí být dodány prostřednictvím licenčního programu umožňujícího downgrade na verzi Office Standard 2016/2019.
Parametry
Název Operátor Hodnota
80,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
900 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Generála Šišky
2375
6
14300
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán. Zadavatel požaduje, aby Dodavatel na sebe převzal veškerá rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky a byl pro tyto případy prokazatelně zajištěn. Účastník tuto skutečnost doloží prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost. Součástí textace objednávky bude i ujednání, že dodavatel na sebe přebírá veškerá rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň dvou obdobných zakázek (prodej obdobného počtu licencí Microsoft Office) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Součástí nabídky účastníka bude doložení potvrzení o existenci vztahu s výrobcem softwaru nebo doložení Čestného prohlášení o způsobilosti zajistit plnění z volného trhu.

Podmínky pro dodávky licencí z volného trhu:

Zadavatel požaduje, aby byly licence dodány přímo z distribuce výrobce softwaru, ledaže účastník u dodávky prokáže, že byly splněny všechny podmínky pro převod licencí podle platné legislativy.

Za prokázané se mají takové licence, ke kterým účastník nejpozději v momentě plnění doloží dokumenty prokazující:
- identifikaci kontraktu, prostřednictvím kterého byly licence poprvé uvedeny na trh, s prokázáním jeho existence, např. screenshotem z nástroje pro evidenci SW licencí,
- identifikaci licencí z kontraktu, a to jejich číslem a úplným názvem,
- identifikaci prvního nabyvatele těchto licencí, u kterého bude zřejmé, že byly licence pořízeny na území EHS,
- prohlášení tohoto původního nabyvatele licence, že licence jsou odinstalovány, nejsou používány a je na straně tohoto nabyvatele zajištěno, že je zamezeno jejich použití v budoucnu a že na nich neváznou žádná práva třetích stran,
- úplnou identifikaci všech dalších, mezitímních držitelů těchto licencí,
- prohlášení všech dalších mezitímních držitelů daných licencí podle výše uvedeného bodu,
- vyplnění Transfer Sheetu společnosti Microsoft pro každý transfer v řetězci a jejich odeslání výrobci.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.08.2022

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Zadavatel požaduje, aby dodání předmětu veřejné zakázky bylo uskutečněno elektronicky, a to prostřednictvím elektronické platformy určené pro evidenci licencí. V platformě budou zapsány minimálně informace o licencích, a to včetně kompletního řetězce mezitímních vlastníků, instalační média a aktivační klíče, jsou-li k licencím k dispozici. Momentem dodání licencí se rozumí připsání licencí do elektronické platformy pro hromadnou evidenci licencí. Zadavatel požaduje vytvoření účtu v elektronické platformě pro evidenci licencí (nemá-li v ní ještě účet vytvořen) a dodání licencí do tohoto účtu nejpozději do 15 kalendářních dnů od účinnosti objednávky.

Způsob a doba podání nabídky

20.07.2022 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodných nabídkových cen bude preferována nabídka, která byla na elektronické tržiště podána dříve (podle systémového času elektronického tržiště).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.07.2022 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vojtěch Pauch v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 12
Doručeno: 01.07.2022 13:15:22

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.07.2022 12:41 Vojtěch Pauch 01.07.2022 12:41 Vojtěch Pauch právě zobrazena

Kontextová navigace