Domů  /  Zadávací řízení  /  Pozáruční profylaktické…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Kontaktní osoba:
: David Špalt
: david.spalt@mzp.cz

Organizační útvar:
Odbor informatiky
Číslo útvaru: 210
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pozáruční profylaktické prohlídky VT
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/22/V00058405

02.05.2022 10:51:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
David Špalt
david.spalt@mzp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pozáruční profylaktické prohlídky VT
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
David Špalt
david.spalt@mzp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele zajistit pro Objednatele práce spojené s prováděním pozáručních profylaktických prohlídek zařízení výpočetní techniky, jež jsou ve vlastnictví Objednatele (dále jen „zařízení VT“). Profylaktickou prohlídkou zařízení VT (notebooků) se rozumí vyčištění, základní diagnostika a zkouška jejich funkčnosti. Výsledkem profylaktické prohlídky bude protokol s doporučením na případný pozáruční servisní zásah a/či opravu používaných zařízení VT, a to včetně případné dodávky a výměny potřebných náhradních dílů. V případě nerentabilní opravy nebo neopravitelnosti zařízení VT bude vystaven protokol s návrhem na vyřazení zařízení VT, a to včetně písemného posouzení o neopravitelnosti zařízení VT.
Položky předmětu VZ
Pozáruční profylaktické prohlídky VT
50312000-5 - Opravy a údržba výpočetní techniky
50312000-5 - Opravy a údržba výpočetní techniky
Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele zajistit pro Objednatele práce spojené s prováděním pozáručních profylaktických prohlídek zařízení výpočetní techniky, jež jsou ve vlastnictví Objednatele (dále jen „zařízení VT“). Profylaktickou prohlídkou zařízení VT (notebooků) se rozumí vyčištění, základní diagnostika a zkouška jejich funkčnosti. Výsledkem profylaktické prohlídky bude protokol s doporučením na případný pozáruční servisní zásah a/či opravu používaných zařízení VT, a to včetně případné dodávky a výměny potřebných náhradních dílů. V případě nerentabilní opravy nebo neopravitelnosti zařízení VT bude vystaven protokol s návrhem na vyřazení zařízení VT, a to včetně písemného posouzení o neopravitelnosti zařízení VT.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
200 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
200 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 10
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika
Místem plnění je sídlo Objednatele, nebude-li mezi smluvními stranami písemně ujednáno jinak.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
sken nebo prostá kopie
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
11.07.2022

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o poskytování služeb

Způsob a doba podání nabídky

11.05.2022 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Profylaktická prohlídka
Profylaktická prohlídka






70,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Hodinová sazba
Hodinová sazba


Kč/h




15,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Součet vybraných náhradních dílů
Součet vybraných náhradních dílů






15,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V ceně profylaktické prohlídky a hodinové sazby pozáručního servisního zásahu/opravy je vždy zahrnuta:
- doprava technika na místo zásahu a zpět (případně i opakovaně, bude-li nezbytné odvézt zařízení VT k opravě mimo sídlo zadavatele), jak bylo uvedeno shora;
- čas technika na cestě;
- práce nezbytná pro samotný zásah, výměnu potřebných dílů;
- následné otestování zařízení.
Součet cen vybraných náhradních dílů obsahuje:
1. baterie do NB Lenovo X250, minimálně 4100mAh
2. baterie do NB Lenovo X260, minimálně 4100mAh
3. klávesnice do NB Lenovo X250
4. klávesnice do NB Lenovo X260
5. SSD Samsung 870 EVO 250GB SATA3, 2,5"

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.05.2022 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Simona Singerová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
výzva
220411_profylaxe NTB zadani_final.docx 21,41 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 02.05.2022 10:55:31

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.05.2022 10:51 Simona Singerová 02.05.2022 10:51 Simona Singerová právě zobrazena

Kontextová navigace