Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup měřících pomůcek  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ústav pro hospodářskou úpravu lesů Brandýs nad Labem
IČO: 00020681

Sídlo/místo podnikání:
Nábřežní 1326
25001  Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Kontaktní osoba:
: Rudolfa Šnajdrová
: snajdrova.rudolfa@uhul.cz
: 321021120
: referentka veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup měřících pomůcek
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/21/V00057995
Evidenční číslo: UHUL/2563/2021/HUEL

01.07.2021 15:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Rudolfa Šnajdrová
snajdrova.rudolfa@uhul.cz
321021120
referentka veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup měřících pomůcek
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Rudolfa Šnajdrová
snajdrova.rudolfa@uhul.cz
321021120
referentka veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
UHUL/2563/2021/HUEL
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup měřících pomůcek
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka
1.část
- 17 ks elektronických průměrek,
- Obslužný software č. 1 pro elektronickou průměrku počet licencí 3ks,
- Obslužný software č. 2 pro elektronickou průměrku počet licencí 14ks,
- Obslužný software č. 3 pro elektronickou průměrku počet licencí 3ks
Technická specifikace viz příloha č.3a

2.část
- 12ks multifunkční lesnický měřící přístroj,
Technická specifikace viz příloha č. 3b

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na obě části současně. Pokud dodavatel podává nabídku na obě části, musí na každou část, které se účastní, podat nabídku samostatně, tj. úplnou nabídku dle požadavků této zadávací dokumentace. Na každou část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná kupní smlouva. Z nabídky musí vždy zřetelně vyplývat, které části veřejné zakázky se nabídka týká.
Pokud není uvedeno jinak, tak veškeré podmínky uvedené v této ZD jsou stanoveny pro obě části veřejné zakázky.
Položky předmětu VZ
Nákup měřících pomůcek- Část 1.
38300000-8 - Měřicí přístroje
38300000-8 - Měřicí přístroje
Nákup měřících pomůcek
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka
1.část
- 17 ks elektronických průměrek,
- Obslužný software č. 1 pro elektronickou průměrku počet licencí 3ks,
- Obslužný software č. 2 pro elektronickou průměrku počet licencí 14ks,
- Obslužný software č. 3 pro elektronickou průměrku počet licencí 3ks
Technická specifikace viz příloha č.3a

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 188 800,00
Nákup měřících pomůcek- Část 2.
38300000-8 - Měřicí přístroje
38300000-8 - Měřicí přístroje
2.část
- 12ks multifunkční lesnický měřící přístroj,
Technická specifikace viz příloha č. 3b
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
787 200,00
Dělení na části


Části
Část 1. Elektronické průměrky, obslužný software
Část 1. Elektronické průměrky, obslužný software
17 ks elektronických průměrek,
- Obslužný software č. 1 pro elektronickou průměrku počet licencí 3ks,
- Obslužný software č. 2 pro elektronickou průměrku počet licencí 14ks,
- Obslužný software č. 3 pro elektronickou průměrku počet licencí 3ks
Technická specifikace viz příloha č.3a
Nákup měřících pomůcek- Část 1.
1 188 800,00
Část 2. Multifunkční lesnický měřící přístroj
Část 2. Multifunkční lesnický měřící přístroj
2.část
- 12ks multifunkční lesnický měřící přístroj,
Technická specifikace viz příloha č. 3b

Nákup měřících pomůcek- Část 2.
787 200,00
Předpokládaná hodnota VZ
1 976 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brandýs nad Labem
Nábřežní
1326
250 01
Česká republika
Nákup měřících pomůcek - Část 1. Elektronické průměrky, obslužný software
Brandýs nad Labem
Nábřežní
1326
250 01
Česká republika
Nákup měřících pomůcek - Část 2. Multifunkční lesnický měřící přístroj
Brandýs nad Labem
Nábřežní
1326
250 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Příloha č. 2a, 2b
Profesní způsobilost
kopie
kopie
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.07.2021

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

15.07.2021 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodného výsledku rozhodne pořadí, ve kterém byly nabídky podány.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.07.2021 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Rudolfa Šnajdrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Část 1.
ZD Část 1. .zip 698,36 KB
Část 2.
ZD Část 2. .zip 692,00 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ústav pro hospodářskou...
Doručeno: 01.07.2021 15:04:56

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.07.2021 15:00 Rudolfa Šnajdrová 01.07.2021 15:00 Rudolfa Šnajdrová právě zobrazena

Kontextová navigace