Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepční služby ve…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní veterinární ústav Praha
IČO: 00019305

Sídlo/místo podnikání:
Sídlištní 136/24
165 03  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. Dagmar Jirková
: dagmar.jirkova@svupraha.cz
: Vedoucí hospodářské správy

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou objektů v areálu SVÚ Praha
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/21/V00057917

04.05.2021 08:23:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dagmar Jirková
dagmar.jirkova@svupraha.cz
Vedoucí hospodářské správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou objektů v areálu SVÚ Praha
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dagmar Jirková
dagmar.jirkova@svupraha.cz
Vedoucí hospodářské správy
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha.
Položky předmětu VZ
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Jedná se o zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha dle Rámcového popisu činnosti recepční služby (příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby). Pracovníci dodavatele musí mít zkušenosti s manipulací s biologickým materiálem v režimu kvality akreditované zkušební laboratoře dle ČSN ISO EN 17025 (nutné doložit). Zadavatel si vyhrazuje možnost osobního pohovoru s dodavatelem z důvodu prověření znalostí ve vztahu s manipulací se vzorky a infekčním materiálem. Doporučujeme prohlídku místa plnění VZ z důvodu specifik v požadované recepční službě. Zadavatel si jako podmínku pro podání nabídky plnění služeb vyhrazuje maximální počet pracovníků dodavatele k plnění služby, viz. příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby. Pracovníci dodavatele musí být trestně bezúhonní, schopni manipulace s břemeny o hmotnosti nad 15kg a být schopni výkonu noční práce.

Dodavatel v nabídce k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 dále předloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem v souhrnu min. 2 mil. Kč bez DPH poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení, z toho minimálně jedna zakázka musí být obdobného charakteru, tj. zakázka, jejímž předmětem byla recepční služba s přejímkou biologického materiálu k následnému laboratornímu vyšetření s délkou min. 1 rok a s cenou za zakázku min. 1 mil Kč bez DPH. Vzhledem k odbornosti poskytovaných služeb zadavatel vyžaduje, aby min. jeden vedoucí pracovník měl certifikát manažerského vzdělání (např. rekvalifikací u MŠMT ČR) nebo byl úplného středoškolského vzdělání s maturitou.

Nabídková cena je cena konečná včetně všech dalších nákladů pro výkon služby ze strany dodavatele, uvedena bude jako souhrnná cena za celý rok poskytovaných recepčních služeb (za 365 dnů). Jestliže bude nabídková cena obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku dodavatele, který v předchozích letech nedostál závazkům plynoucím ze vzájemného smluvního vztahu.

Předpokládaná doba zahájení plnění veřejné zakázky je od 6/2021 s délkou smluvního závazku na jeden rok (365 dní).

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
rok
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 01.06.2021 do 31.05.2021. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
kopie výpisu
čestným prohlášením
kopie dokladu
kopie
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Prokázání technické kvalifikace
Seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem min. 2mil. Kč bez DPH poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení, z toho minimálně jedna zakázka musí být obdobného charakteru, tj. zakázka, jejímž předmětem byla recepční služba s přejímkou biologického materiálu k následnému laboratornímu vyšetření s délkou min. 1 rok a s cenou za zakázku min. 1 mil Kč bez DPH.
Čestné prohlášení
Minimální roční obrat u již realizovaných zakázek ve výši 2 mil Kč bez DPH, minimální roční obrat u zakázky s přejímkou biologického materiálu ve výši min. 1 mil Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2021

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění recepční služby

Způsob a doba podání nabídky

13.05.2021 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem za účasti komise pro VZ


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


07.05.2021 09:00:00
Praha
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika
Prohlídka místa plnění je možná pouze po předchozí telefonické domluvě na tel: 251 031 262, 770 11 90 12, Dagmar Jirková. Prohlídka je možná ve dnech: pátek 7.5.2021 v čase od 10 do 14 hodin nebo v jiný den dle předchozí telefonické domluvy.
Otevírání nabídek
13.05.2021 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Jestliže bude nabídka obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ. Zadavatel vyžaduje kalkulaci na celkové průměrné mzdové náklady na jednu hodinu, včetně pojištění, příplatků za soboty, neděle a noční směny, a včetně zařazení pracovníka do příslušné skupiny prací. Nabídky, jejichž kalkulace vychází z podhodnocené ceny práce, budou vyřazeny.
Dagmar Jirková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní veterinární ústav Praha
Doručeno: 04.05.2021 08:25:04

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.05.2021 08:23 Dagmar Jirková 04.05.2021 08:23 Dagmar Jirková právě zobrazena

Kontextová navigace