Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem IT techniky na…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 12
IČO: 00231151

Sídlo/místo podnikání:
Písková 830/25
14300  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Vojtěch Pauch
: oit@praha12.cz
: 244028275
: 724816452
: vedoucí odboru informačních technologií

Organizační útvar:
Odbor informačních technologií
Kontaktní adresa:
Písková 830/25
14300 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pronájem IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/21/V00057891

30.03.2021 10:43:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pronájem IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Pronájem se týká IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky (předpokládaný termín konání – 8. – 9. října 2021).

Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 1). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s podanou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště. Neúplné doplnění návrhu smlouvy bude důvodem k vyřazení účastníka!

Minimální technické požadavky na notebooky a tiskárny jsou uvedeny v poptávaných položkách výběrového řízení případně v příloze č. 2 - nesplnění těchto požadavků bude důvodem k vyřazení účastníka!

Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní předmět nájmu, tzn. za pronájem IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Maximální celková nabídková cena je 150.000 Kč bez DPH.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 250.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník doloží seznam alespoň tří obdobných zakázek (zápůjčka IT techniky na zajištění voleb v obdobném rozsahu) realizovaných a dokončených dodavatelem v období sedmi let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky a to na základě schválení výběru Radou MČ Praha 12 (předpokládaný termín konání Rady MČ – 27. 4. 2021). Poté bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 1. 4 2021, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

U notebooků i tiskáren preferujeme dodávku stejné značky, popř. modelové řady. V případě, že by bylo více druhů notebooků nebo tiskáren, je nutné uvést (konkrétní typy) přímo do nabídky i do přílohy smlouvy.
Položky předmětu VZ
Tiskárna
30232110-8 - Laserové tiskárny
30232110-8 - Laserové tiskárny
černobílá, laserová, USB 2.0, malá stolní (váha max. 8 kg) – např. HP P1102

Tiskárna včetně nutného příslušenství (USB kabel, napájecí kabel, kompatibilní originální toner, tisk min. 300 stran, kompatibilní ovladače pro OS předinstalované v noteboocích)
Parametry
Název Operátor Hodnota
58,00
ks
Notebook
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Požadované parametry: Notebook s velikostí displeje min. 15“. Notebook musí mít klávesnici s českými znaky + numerickou klávesnici (není přípustné řešení formou externí klávesnice nebo externí numerické klávesnice).

Notebook musí mít min. 3x USB (USB 2.0 nebo USB 3.0). Notebook musí mít předinstalovaný operační systém Windows 8 CZ nebo Windows 10 CZ (nejsou přípustné jiné varianty OS!). Na všech noteboocích však musí být nainstalována stejné verze jednoho z těchto OS a licence OS musí být řádně aktivována.

Notebook musí být vybaven kompletním příslušenstvím (kabely, zdroj, baterie, brašna).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
55,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
150 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Modřany
Písková
830
25
14300
Česká republika
Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 250.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník doloží seznam alespoň tří obdobných zakázek (zápůjčka IT techniky na zajištění voleb v obdobném rozsahu) realizovaných a dokončených dodavatelem v období sedmi let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2021

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o nájmu IT techniky
uzavřená dle § 2201 v návaznosti na § 2316 a související, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

14.04.2021 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodných nabídkových cen bude preferována nabídka, která byla na elektronické tržiště podána dříve (rozhodující časovým údajem je záznam podání nabídky na e-tržišti).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.04.2021 14:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vojtěch Pauch v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 12
Doručeno: 30.03.2021 10:48:46

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.03.2021 10:43 Vojtěch Pauch 30.03.2021 10:43 Vojtěch Pauch právě zobrazena

Kontextová navigace