Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál - tonery  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 12
IČO: 00231151

Sídlo/místo podnikání:
Písková 830/25
14300  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Vojtěch Pauch
: oit@praha12.cz
: 244028275
: 724816452
: vedoucí odboru informačních technologií

Organizační útvar:
Odbor informačních technologií
Kontaktní adresa:
Písková 830/25
14300 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Spotřební materiál - tonery
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/21/V00057889

30.03.2021 09:51:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Spotřební materiál - tonery
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zadavatel požaduje ve všech případech dodat POUZE ORIGINÁLNÍ tonerové kazety, nikoliv kazety alternativní! Tonery musí být dodány v neporušených obalech a jejich datum výroby nesmí být starší více jak 3 roky. Je možné nabídnout tonerové kazety ve formě dualpacku či jiných zvýhodněných balení. Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 100.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání všech poptávaných položek).

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který podá nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Zadavatel zároveň požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově do 14 kalendářních dnů od vystavení a akceptace objednávky.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 31. 3. 2021, 16:00.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm účastník zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 100.000 Kč na jednu pojistnou událost. Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění dalších požadavků uvedených v této výzvě.

Zadavatel upozorňuje, že při převzetí zboží bude provedena kontrola, že dodané zboží (tonery a cartridge HP) bude mít nepoškozený obal a hologram s QR kódem pro možnost ověření, že jde o originální zboží. V případě, že budou obaly poškozeny či budou na zboží poškozené hologramy s QR kódem (či budou úplně chybět) je zadavatel oprávněn dodávku nepřevzít.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ
Originální tonerová kazeta HP CE285A
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE285A
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
15,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE390A
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE390A
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CF280X
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CF280X
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CF410X
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CF410X
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE255X
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE255X
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE505X
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE505X
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE410X
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE410X
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE411A
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE411A
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE412A
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE412A
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE413A
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE413A
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CF360X
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CF360X
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Originální tonerová kazeta HP CE252A
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Originální tonerová kazeta HP CE252A
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Originální černá páska do tiskárny EPSON LQ690
30192320-0 - Pásky do tiskáren
30192320-0 - Pásky do tiskáren
Originální černá páska do tiskárny EPSON LQ690
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
80 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Modřany
Písková
830
25
14300
Česká republika
Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm účastník zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 100.000 Kč na jednu pojistnou událost. Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění dalších požadavků uvedených v této výzvě.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2021

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení

Způsob a doba podání nabídky

14.04.2021 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodných nabídkových cen bude preferována nabídka, která byla na elektronické tržiště podána dříve (rozhodující časovým údajem je záznam podání nabídky na e-tržišti).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.04.2021 14:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vojtěch Pauch v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 12
Doručeno: 30.03.2021 10:47:24

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.03.2021 09:51 Vojtěch Pauch 30.03.2021 09:51 Vojtěch Pauch právě zobrazena

Kontextová navigace