Domů  /  Zadávací řízení  /  Monitory 27"  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Výzkumný ústav potravinářský Praha, v.v.i.
IČO: 00027022

Sídlo/místo podnikání:
Radiová 1285/7
10200  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Zdeněk Moučka
: zdenek.moucka@vupp.cz
: 737287009
: správce ICT

Specifikace VZ

Název VZ: Monitory 27"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/21/V00057873

22.03.2021 11:51:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdeněk Moučka
zdenek.moucka@vupp.cz
737287009
správce ICT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Monitory 27"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdeněk Moučka
zdenek.moucka@vupp.cz
737287009
správce ICT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Úhlopříčka 27" / Rozlišení 1920 x 1080 (FullHD) / Poměr stran 16:9 / Nedotykový / IPS / PLS LED / Monitor 27"

Matný / Odezva 4 ms / Obnovovací frekvence 75 Hz / Jas 300 cd/m2 / Rozhraní Sluchátkový výstup / HDMI / Vybavení: Free-Sync, VESA / Rozměry (Š x V x H): 609.9 x 455.3 x 186.8 mm / 5 Kg / Černá / Servis 3 roky NBD

LCD Monitor 27" DELL S2721HN
Položky předmětu VZ
monitor 27"
30231300-0 - Zobrazovací jednotky
30231300-0 - Zobrazovací jednotky
Monitor 27"
LCD Monitor 27" DELL S2721HN

Matný / Odezva 4 ms / Obnovovací frekvence 75 Hz / Jas 300 cd/m2 / Rozhraní Sluchátkový výstup / HDMI / Vybavení: Free-Sync, VESA / Rozměry (Š x V x H): 609.9 x 455.3 x 186.8 mm / 5 Kg / Černá / Servis 3 roky NBD

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
2 850,00
14 250,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
14 250,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

praha
Radiová
1285
7
10200
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2021

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

31.03.2021 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





podle pořadí došlých nabídek


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.03.2021 15:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zdeněk Moučka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Výzkumný ústav...
Doručeno: 22.03.2021 12:02:32

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.03.2021 11:51 Zdeněk Moučka 22.03.2021 11:51 Zdeněk Moučka právě zobrazena

Kontextová navigace