Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup licencí Veeam a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Šemorová
: jana.semorova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor informačních a komunikačních technologií
Číslo útvaru: 11150
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup licencí Veeam a instalačních prací
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/21/V00057839

15.02.2021 14:28:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šemorová
jana.semorova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup licencí Veeam a instalačních prací
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šemorová
jana.semorova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění je nákup 12 ks licencí Veeam P-VASVUL-0I-SU1YP-00 a dále nákup instalačních prací technika v rozsahu 3MD.

P-VASVUL-0I-SU1YP-00 - Veeam Availability Suite Universal Subscription License.
Includes Enterprise Plus Edition features. 1 Year Subscription Upfront Billing & Production (24/7) Support. Public Sector.
Položky předmětu VZ
Nákup licencí - programové vybavení
72260000-5 - Služby související s programovým vybavením
72268000-1 - Dodávka programového vybavení
Pořízení 12ks licence: P-VASVUL-0I-SU1YP-00 a instalační práce technika spojené s konfigurací Veeam Backup sw v objemu 3MD.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
390 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Těšnov
17
65
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
v souladu s předložením dokladů dle § 75 odst. 1 písm. a)
v souladu s předložením dokladů dle § 75 odst. 1 písm. b)
v souladu s předložením dokladů dle § 75 odst. 1 písm. c)
v souladu s předložením dokladů dle § 75 odst. 1 písm. d)
v souladu s předložením dokladů dle § 75 odst. 1 písm. e)
Předložením dle §75 odst. 1 písm. a) až f) zákona o veřejných zakázek. Může být nahrazeno výpisem Ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Profesní způsobilost
výpis z OR
výpis z obchodního rejstříku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nahradí objednávkový dokument ve smyslu § 1746 odst. 2 Občanského zákoníku č. 89/2012. Objednávkový dokument, který bude zaslán vítěznému uchazeči, bude oboustranně podepsaný a budou v něm uvedeny platební a obchodní podmínky zadavatele. Splatnost faktur činí 21 dní od doručení faktury zadavateli. Používá-li se v textu výzvy pojmu smlouva, rozumí se jí oboustranně podepsaný objednávkový dokument. Fakturace proběhne na základě oboustranně podepsaného objednávkového dokumentu. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem stanovené náležitosti či přílohy, je objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit poskytovateli s tím, že poskytovatel je poté povinen vystavit novou fakturu s novým termínem splatnosti, přičemž se smluvní strany dohodly na tom, že oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti – celá lhůta běží ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury, tzn. že nezaplacením oprávněně vrácené faktury není příjemce faktury v prodlení. Zadavatel zajistí zveřejnění oboustranně podepsané objednávky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

Způsob a doba podání nabídky

24.02.2021 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3)Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou seřídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).



6) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.

7) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.02.2021 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Šemorová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 15.02.2021 14:37:59

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 15.02.2021 14:28 Jana Šemorová 15.02.2021 14:28 Jana Šemorová právě zobrazena

Kontextová navigace