Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kávovaru  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Kontaktní osoba:
: Lukáš Šťastný
: Lukas.Stastny@mzp.cz
: +420 267122353
: odborný referent

Organizační útvar:
Odbor provozní
Číslo útvaru: 230
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kávovaru
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/21/V00057814

28.01.2021 11:46:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lukáš Šťastný
Lukas.Stastny@mzp.cz
+420 267122353
odborný referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kávovaru
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lukáš Šťastný
Lukas.Stastny@mzp.cz
+420 267122353
odborný referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup kávovaru JURA E8 pro MŽP.
Položky předmětu VZ
Nákup kávovaru
39711310-5 - Elektrické přístroje na přípravu kávy
39711310-5 - Elektrické přístroje na přípravu kávy
Předmětem veřejné zakázky je nákup a dodání 1ks kávovaru JURA E8 Dark Inox. Požadujeme pouze uvedený typ kávovaru. Nabídky s jinými typy kávovarů budou z výběrového řízení vyřazeny. Dodavatel přiloží k nabídce produktový list požadovaného kávovaru. Nabídková cena bude celková, zahrnující veškeré náklady včetně dodání na místo plnění. Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem potvrzení převzetí zboží.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

do 14 dní od oznámení výběru dodavatele

Doba a místo plnění

Praha 10
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2021

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nepožadujeme, nákup se uskuteční objednávkou, kterou zašle zadavatel vítěznému dodavateli. číslo objednávky: 21/O0050. Dodání kávovaru požadujeme nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení objednávky. Splatnost faktury bude 21 kalendářních dní od jejího doručení na Ministerstvo životního prostředí.

Způsob a doba podání nabídky

09.02.2021 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





v přídadě shody nabídkové ceny rozhodne losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
09.02.2021 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lukáš Šťastný v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 29.01.2021 14:04:59

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.01.2021 11:46 Lukáš Šťastný 28.01.2021 11:46 Lukáš Šťastný právě zobrazena

Kontextová navigace