Domů  /  Zadávací řízení  /  Audit účetnictví, účetních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s.
IČO: 49241494

Sídlo/místo podnikání:
Sokolovská 394/17
18600  Praha

Kontaktní osoba:
: JUDr. Světlana Šmídová
: smidova@pgrlf.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Audit účetnictví, účetních závěrek a konsolidovaných účetních závěrek
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/21/V00057792

11.01.2021 11:30:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
smidova@pgrlf.cz

Marcela Antošová
antosova@pgrlf.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Audit účetnictví, účetních závěrek a konsolidovaných účetních závěrek
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
smidova@pgrlf.cz

Marcela Antošová
antosova@pgrlf.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je provádění povinného auditu řádné účetní uzávěrky a povinného auditu konsolidované účetní uzávěrky zadavatele, sestavených k 31.12. k.r. a jejich průběžných auditů. Předmět zahrnuje rovněž provedení průběžných auditů v každém roce jako samostatné fáze auditu a provedení závěrečných auditů. V rámci závěrečných auditů dodavatel vypracuje a předloží po skončení účetního období účetní jednotce zprávu auditora o ověření účetní závěrky a souladu informací uvedených ve výroční zprávě s touto závěrkou za roky, končící 31.12.2021, 31.12.2022, 31.12.2023 a 31.12.2024 - bližší informace v příloze č. 2 Smlouvy. Zprávy budou dodány odběrateli.
Položky předmětu VZ
Audit účetnictví, účetních závěrek a konsolidovaných účetních závěrek
79212300-6 - Provádění zákonných auditů
79212300-6 - Provádění zákonných auditů
Předmětem zakázky je provádění povinného auditu řádné účetní uzávěrky a povinného auditu konsolidované účetní uzávěrky zadavatele, sestavených k 31.12. k.r. a jejich průběžných auditů. Předmět zahrnuje rovněž provedení průběžných auditů v každém roce jako samostatné fáze auditu a provedení závěrečných auditů. V rámci závěrečných auditů dodavatel vypracuje a předloží po skončení účetního období účetní jednotce zprávu auditora o ověření účetní závěrky a souladu informací uvedených ve výroční zprávě s touto závěrkou za roky, končící 31.12.2021, 31.12.2022, 31.12.2023 a 31.12.2024 - bližší informace v příloze č. 2 Smlouvy. Zprávy budou dodány odběrateli.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

plnění 4 roky, vždy ke konci roku 2021 až 2024, s dodáním zprávy po vypracování (1 měsíc od obdržení podkladů od zadavatele)

Doba a místo plnění

Praha
Sokolovská
394
17
18600
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, odkazem, fotokopií dokladu, fotokopii dokladu o zápisu mezi kvalifikované dodavatele a pod.
Pokud dodavatel není v OR zapsán, uvede tuto skutečnost v čestném prohlášení a zakázky se může zúčastnit
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
reference
Reference o významných službách za poslední 3 roky na obdobnou činnost jako je obsah této zakázky
čestné prohlášení s uvedením odběratele, roku - let plnění, popisem služby a cenou služby bez DPH
reference - 3 reference, každá v hodnotě minimálně 500 000,.- Kč bez DPH, nebo 1 - 2 reference v celkové hodnotě 1,5 milionu s tím, že minimální hodnota jedné reference je 500 000,- Kč bez DPH. Nemůže být více referencí v nižších hodnotách, i kdyby jejich součet činil 1,5 milionů
Složení řešitelského týmu
Minimálně 3 členný tým, z toho 2 auditoři/auditorky a 1 asistent/ka
čestné prohlášení s přiložením fotokopií dokladů o vzdělání a zápisu v Komoře auditorů
všichni 3 členové VŠ vzdělání, 10 let praxe oba auditoři, asistent 2 roky praxe, zápis auditorů v Komoře auditorů
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
o dílo

Způsob a doba podání nabídky

22.02.2021 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





los


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Dodavatel uloží doplněnou smlouvu ve WORDu, NEPODEPSANOU. Čestná prohlášení může podepsat elektronicky a nebo listinně a přiložit fotokopii. Musí přiložit vyplněnou cenovou tabulku - přílohu smlouvy a musí vyplnit údaje v el. tržišti.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.02.2021 10:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na telefonické, emailové, listinné a osobní dotazy nebude brán zřetel
Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Podpůrný a garanční...
Doručeno: 02.02.2021 18:15:27

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 11.01.2021 11:30 Světlana Šmídová 02.02.2021 17:09 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace