Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění úklidových služeb v…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jindra Šilhavá
: jindra.silhava@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění úklidových služeb v budově Ministerstva zemědělství Benešov
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/20/V00057780

16.12.2020 10:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jindra Šilhavá
jindra.silhava@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění úklidových služeb v budově Ministerstva zemědělství Benešov
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jindra Šilhavá
jindra.silhava@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění úklidových prací a služeb včetně zajištění spotřebního hygienického materiálu a jeho doplňování v administrativní budově Benešov, po dobu neurčitou.
Položky předmětu VZ
Úklidové a čistící služby
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Zajištění úklidových služeb
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
166 800,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

od 1. 1. 2021 po dobu neurčitou

Doba a místo plnění

Benešov
Žižkova
360
25601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis nesmí být starší než 3 měsíce ke dni podání nabídky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace
Dodavatel s nabídkou předloží seznam nejméně 3 referenčních zakázek obdobného charakteru realizovaných v posledních 3 letech před zahájením tohoto výběrového řízení v minimální hodnotě 200 000,00 Kč bez DPH za každou.
Seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení včetně uvedení kontaktních osob zadavatele významných služeb, že dodavatel v uvedeném období realizoval alespoň 3 služby obdobného charakteru, přičemž cena každé významné služby musí být nejméně 200 000,00 Kč bez DPH. Obdobným charakterem služeb je myšleno zajištění úklidových služeb.
Minimálně 3 zakázky obdobného charakteru realizované v posledních 3 letech před zahájením tohoto výběrového řízení v minimální hodnotě 200 000,00 Kč bez DPH za každou.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva na zajištění úklidových služeb uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

29.12.2020 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena
nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).

6)Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 2 Cenová nabídka Dodavatele. Uchazeč je povinen vyplnit všechna žlutě označená místa.

7) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu za 12 měsíců v systému Gemin, která bude shodná s celkovou nabídkovou cenou z krycího listu přílohy č. 2 Cenová nabídka a tuto cenu dále uvede též v návrhu smlouvy. Ceny uvedené v příloze č. 2 a návrhu smlouvy musí být též shodné.

8) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 3 Seznam referenčních zakázek, viz. technická kvalifikace.

9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.

11) Prohlídka místa plnění proběhne v termínu 22.12.2020 od 13:00 hodin. Zájemci o prohlídku místa plnění se dostaví 10 minut před jejím začátkem na uvedené adrese a předem oznámí zájem o účast na telefonním čísle uvedeném níže.

12) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


22.12.2020 13:00:00
Benešov
Žižkova
360
25601
Česká republika
Zájemci o prohlídku místa plnění oznámí předem zájem účastnit se prohlídky na telefonním čísle +420 725 457 050 nejpozději do 21.12.2020.
Otevírání nabídek
29.12.2020 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Barbora Šimončíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 16.12.2020 13:30:11

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 16.12.2020 10:50 Barbora Polanecká 16.12.2020 10:50 Barbora Polanecká právě zobrazena

Kontextová navigace