Domů  /  Zadávací řízení  /  Zpracování měsíčních mezd a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní veterinární ústav Praha
IČO: 00019305

Sídlo/místo podnikání:
Sídlištní 136/24
165 03  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. Dagmar Jirková
: dagmar.jirkova@svupraha.cz
: vnitřní audit a veřejné zakázky

Specifikace VZ

Název VZ: Zpracování měsíčních mezd a vedení mzdové a personální agendy pro SVÚ Praha
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/20/V00057748

02.12.2020 16:04:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dagmar Jirková
dagmar.jirkova@svupraha.cz
vnitřní audit a veřejné zakázky

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zpracování měsíčních mezd a vedení mzdové a personální agendy pro SVÚ Praha
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dagmar Jirková
dagmar.jirkova@svupraha.cz
vnitřní audit a veřejné zakázky
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb v komplexním zpracování agendy mezd včetně prémií, odměn, příplatků a náhrad, v rozsahu cca 180 osobních čísel, včetně dohod o práci a dohod o pracovní činnosti a souvisejících agend (jako jsou statistiky a konzultace v pracovně-právní oblasti, přihlášky a odhlášky PSSZ a zdravotní pojišťovny, zasílání přehledů, evidenčních listů důchodového pojištění, vedení mzdových listů, vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech, na vyžádání potvrzení o průměrném výdělku zaměstnance, dalších potvrzení ve věci uplatňování slev na dani a daňovém zvýhodnění atd.). Roční zúčtování daní probíhá u zadavatele a musí být součástí nabídkové ceny. Služba komplexního zajištění mzdové agendy je soutěžena jako paušál s platností smlouvy na tři roky. Služba musí být poskytována v software OKmzdy z důvodu kontinuity dat. Zpracovatel je povinen zajistit ochranu osobních údajů a navrhnout systém předávání dat dle GDPR (podklady ani výstupy z programu nelze mezi zpracovatelem a zadavatelem předávat emailem).
Položky předmětu VZ
Kompletní zajištění mzdové agendy
79631000-6 - Personální a mzdové služby
79631000-6 - Personální a mzdové služby
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb v komplexním zpracování agendy mezd včetně prémií, odměn, příplatků a náhrad, v rozsahu cca 180 osobních čísel, včetně dohod o práci a dohod o pracovní činnosti a souvisejících agend (jako jsou statistiky a konzultace v pracovně-právní oblasti, přihlášky a odhlášky PSSZ a zdravotní pojišťovny, zasílání přehledů, evidenčních listů důchodového pojištění, vedení mzdových listů, vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech, na vyžádání potvrzení o průměrném výdělku zaměstnance, dalších potvrzení ve věci uplatňování slev na dani a daňovém zvýhodnění atd.). Roční zúčtování daní probíhá u zadavatele a musí být součástí nabídkové ceny. Služba komplexního zajištění mzdové agendy je soutěžena jako paušál s platností smlouvy na tři roky. Služba musí být poskytována v software OKmzdy z důvodu kontinuity dat. Zpracovatel je povinen zajistit ochranu osobních údajů a navrhnout systém předávání dat dle GDPR (podklady ani výstupy z programu nelze mezi zpracovatelem a zadavatelem předávat emailem).
Požadované reference od 3 zákazníků z neziskového sektoru musí být součástí nabídky, stejně tak jako reference na délku doby, kdy byly mzdy zpracovávány, více informací v příloze č. 1. Předpokládaná částka 1.500.000,- Kč bez DPH je částka maximální a nepřekročitelná a v případě podání nabídky s vyšší nabídkovou cenou bude tato nabídka z posuzování vyloučena, stejně jako při nesplnění požadovaných referencí. Podrobnosti požadavků na dodavatele stejně jako popis plnění zakázky je blíže popsán v příloze č.1 VZ.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku bez udání důvodu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
rok
500 000,00
1 500 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 500 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6 - Lysolaje
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
kopie výpisu
čestným prohlášením
kopie dokumentu
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2021

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva o zpracování mezd a mzdové agendy

Způsob a doba podání nabídky

14.12.2020 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě podání nabídek se shodnou nabídkovou cenou bude posuzována výhodnost nabídky dle uvedeného navýšení paušálu při navýšení počtu osobních čísel.
V případě shody i této částky bude rozhodnuto losem za účasti komise.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.12.2020 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Dagmar Jirková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Příloha č.1 k VZ
Příloha č.1 k VZ.pdf 486,23 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní veterinární ústav Praha
Doručeno: 02.12.2020 16:07:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.12.2020 16:04 Dagmar Jirková 02.12.2020 16:04 Dagmar Jirková právě zobrazena

Kontextová navigace