Domů  /  Zadávací řízení  /  ANALÝZA A OPTIMALIZACE…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Šemorová
: jana.semorova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor informačních a komunikačních technologií
Číslo útvaru: 11150
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ANALÝZA A OPTIMALIZACE BUSINESS INTELIGENCE ŘEŠENÍ VE STÁVAJÍCÍM PROSTŘEDÍ
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/20/V00057688

05.11.2020 15:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šemorová
jana.semorova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ANALÝZA A OPTIMALIZACE BUSINESS INTELIGENCE ŘEŠENÍ VE STÁVAJÍCÍM PROSTŘEDÍ
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šemorová
jana.semorova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je využití služeb odborného dodavatele z oblasti
business inteligence a datové analýzy s cílem optimalizace současného BI řešení
Ministerstva zemědělství (Ministerstvo zemědělství poskytuje data vodovodů a
kanalizací prostřednictvím platformy Microsoft Power BI).
Dodavatel by měl v rámci poskytování svých služeb zajistit:
 analýzu dat o vodovodech a kanalizacích, které chce Ministerstvo
zemědělství publikovat;
 návrh optimalizované datové struktury pro jejich publikaci s ohledem na
rychlost načítání a přehlednost zobrazení;
 přípravu samotných dat pro publikaci;
 vytvořit návrh optimalizovaného grafického rozhraní a společně
s garanty agendy VAK toto rozhraní publikovat;
V rámci těchto prací bude dodavatel poskytovat průběžné konzultace a školení k jednotlivým výše uvedeným bodům, zejména s ohledem na údržbu a provoz.
Položky předmětu VZ
Podpora programového vybavení
72261000-2 - Podpora programového vybavení
72261000-2 - Podpora programového vybavení
Vyplněný word soubor.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
650 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Těšnov
65
17
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Od Oprávněných osob Poskytovatele (tj. osob skutečně poskytujících služby) požadujeme následující kvalifikaci: a) délka praxe v oblasti implementace a provozu řešení BI v počtu let (minimálně 5), b) počet implementovaných řešení na platformě Microsoft Power BI (minimálně 5) c) minimálně 2 významné zakázky, jejich předmětem byla implementace řešení na platformě Microsoft Power BI a hodnota každé z těchto významných zakázek přesahovala 300.000 Kč bez DPH, Výše uvedené požadavky na kvalifikaci by měly zajistit, že dodavatelé mají dostatek zkušeností s oblastí BI obecně, i s technologií firmy Microsoft. Požadavek na dva různé zákazníky by měl zajistit, že Poskytovatel nabyl své zkušenosti v heterogenním prostředí, a proto by měl být schopen pracovat s různými typy dat.
Viz výše
čestné prohlášení, 2 různí zákazníci
Viz výše
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nahradí objednávkový dokument ve smyslu §1746 odst. 2 Občanského zákoníku č. 89/2012. Objednávkový dokument, který bude zaslán vítěznému uchazeči, bude oboustranně podepsaný a budou v něm uvedeny platební a obchodní podmínky zadavatele. Splatnost faktur činí 21 dní od doručení faktury zadavateli. Fakturace proběhne na základě oboustranně podepsaného objednávkového dokumentu. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem stanovené náležitosti či přílohy, je objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit poskytovateli s tím, že poskytovatel je poté povinen vystavit novou fakturu s novým termínem splatnosti, přičemž se smluvní strany dohodly na tom, že oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti – celá lhůta běží ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury, tzn. že nezaplacením oprávněně vrácené faktury není příjemce faktury v prodlení. Používá-li se v textu výzvy pojmu smlouva, rozumí se jí oboustranně podepsaný objednávkový dokument. Zadavatel zajistí zveřejnění oboustranně podepsané objednávky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registr smluv.

Způsob a doba podání nabídky

27.11.2020 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
27.11.2020 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

1)Podáním nabídky dodavatel prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem VZ, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. 2) Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 3)Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto zadávacího řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky. 4) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu. 5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství ČR (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html). 6) Hodnocení nabídek proběhne v systému Gemin. 7)Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.
Jana Šemorová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
BI VAK Objednavka
BI VAK Objednávka_2020_Fin.docx 34,02 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 05.11.2020 15:15:22

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.11.2020 15:07 Jana Šemorová 05.11.2020 15:07 Jana Šemorová právě zobrazena

Kontextová navigace