Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa administrativní budovy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Miriam Poláková
: miriam.polakova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Správa administrativní budovy Palánek 250/1, 682 01 Vyškov
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/20/V00057413

30.04.2020 10:16:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Miriam Poláková
miriam.polakova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Správa administrativní budovy Palánek 250/1, 682 01 Vyškov
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Miriam Poláková
miriam.polakova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění služeb v administrativní budově Agrodům Vyškov.
Položky předmětu VZ
Správa objektů
79993100-2 - Správa objektů
79993100-2 - Správa objektů
Zajištění služeb v administrativní budově Agrodům Vyškov. Jedná se o denní zabezpečení provozu plynové kotelny, zabezpečení sledování spotřeby energií, drobné zednické, zámečnícké, truhlářské a elektrikářské práce, zajištění drobným materiálem, zajištění údržby vstupu do budovy, parkoviště za závorou a za budovou+zimní údržba včetně posypu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
415 380,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

na dobu neurčitou od 1.11.2020.

Doba a místo plnění

Vyškov
Palánek
250
1
68201
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
V souladu se Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (viz https://zakazky.eagri.cz/document_download_18107.html) účastník podáním nabídky prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen ZZVZ). V opačném případě je účastník povinen na tuto skutečnost zadavatele bezodkladně upozornit
Profesní způsobilost
prostá kopie
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
prostá kopie
výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti "výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona- realitní činnost, správa a údržba nemovitostí
doklady prokazující splnění těchto kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší než 3 měsíce ke dni podání nabídky
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ.
Předložení seznamu významných služeb obdobného charakteru realizovaných dodavatelem. Obdobným charakterem je myšleno správa a údržba nemovitostí.
čestné prohlášení
Minimálně 3 zakázky obdobného charakteru realizované v posledních 3 letech před zahájením tohoto výběrového řízení, přičemž cena každé významné služby musí být nejméně 300.000 Kč bez DPH, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění správy administrativní budovy Palánek 250/1, 682 01 Vyškov uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 občanský zákoník v platném znění.

Způsob a doba podání nabídky

01.06.2020 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek. 2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 3)Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení. 4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit. 5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství(https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html). 6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 2 - Cenová nabídka Dodavatele. Uchazeč je povinen vyplnit všechna žlutě označená místa. 7)Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu za 12 měsíců v systému Gemin, která bude shodná s celkovou nabídkovou cenou z přílohy č. 2 - Cenová nabídka Dodavatele a tuto cenu dále uvede též v návrhu smlouvy. Ceny uvedené v příloze č. 2 a návrhu smlouvy musí být též shodné. 8) Součástí nabídky uchazeče bude seznam významných služeb, viz. technická kvalifikace. 9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.11) Prohlídka místa plnění proběhne v termínu 20.5.2020 od 9:00 hodin. Zájemci o prohlídku místa plnění se dostaví 10minut před jejím začátkem na uvedené adrese. 12) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


20.05.2020 09:00:00
Vyškov
Palánek
250
1
68201
Česká republika
Otevírání nabídek
01.06.2020 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Miriam Poláková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 05.05.2020 06:51:58

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 30.04.2020 10:22 Miriam Poláková 04.05.2020 09:21 Miriam Poláková právě zobrazena
1 30.04.2020 10:16 Miriam Poláková 30.04.2020 10:22 Miriam Poláková

Kontextová navigace