Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění bezpečnostních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Pavlína Mašková
: pavlina.maskova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění bezpečnostních služeb v budově Mze, U Nisy 745/6a, Liberec
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/19/V00057250

18.12.2019 12:54:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Pavlína Mašková
pavlina.maskova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění bezpečnostních služeb v budově Mze, U Nisy 745/6a, Liberec
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Pavlína Mašková
pavlina.maskova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění strážní a recepční služby v objektu zadavatele na adrese U Nisy 745/6a, Liberec vč. připojení na PCO.
Položky předmětu VZ
Strážní služba
79713000-5 - Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
Fyzická ostraha objektu zadavatele dle specifikace zadavatele 1 zaměstnanec.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
Zajištění ochrany života a zdraví uživatelů budovy, ochrana majetku objednatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Výkon recepční služby dle specifikace zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba neurčitá

Doba a místo plnění

Liberec
U Nisy
745
6a
460 02
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku ne starší 3 měsíců ke dni podání nabídky. Nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
prostá kopie
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru "Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob" a/nebo "Ostraha majetku a osob."
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Předložení seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Seznam významných služeb, že dodavatel v uvedeném období realizoval alespoň 3 služby obdobného charakteru, přičemž cena každé významné služby musí být nejméně 500.000,00 Kč bez DPH. Obdobným charakterem služeb je myšleno zajištění bezpečnostních služeb včetně napojení na pult centrální ochrany.
čestné prohlášení
Minimálně 3 služby obdobného charakteru v posledních 3 letech, z nich každá musí být v hodnotě nejméně 500.000,00 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění bezpečnostních služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

16.01.2020 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ).

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).

6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 3 - Cenová nabídka.

7) Uchazeč uvede nabídkovou cenu v systému Gemin. Nabídková cena je cena za 12 měsíců za daný objekt uvedený v příloze č. 3 - Cenová nabídka. Tato cena bude shodná s nabídkovou cenou uvedenou v návrhu smlouvy.

8) Součástí nabídky uchazeče bude návrh směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu. Požadavky na jejich zpracování jsou uvedeny v přiloženém dokumentu s názvem "Požadavky na vypracování směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu".

9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.

11) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


09.01.2020 10:30:00
Liberec
U Nisy
745
6a
460 02
Česká republika
Objekt v Liberci, U Nisy 745/6a lze prohlédnout dne 09.01.2020 v době od 10:30 hod. Uchazeč oznámí účast na prohlídce místa plnění předem zadavateli, a to telefonicky na tel. č. +420724076141.
Otevírání nabídek
16.01.2020 10:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Pavlína Mašková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 23.12.2019 11:23:45

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 23.12.2019 10:13 Romana Vencel 23.12.2019 10:13 Romana Vencel právě zobrazena
3 20.12.2019 16:14 Barbora Polanecká 23.12.2019 10:13 Romana Vencel
2 18.12.2019 14:42 Barbora Polanecká 20.12.2019 16:14 Barbora Polanecká
1 18.12.2019 12:54 Pavlína Mašková 18.12.2019 14:42 Barbora Polanecká

Kontextová navigace