Domů  /  Zadávací řízení  /  Říční molo HUCL, podtitul:…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
PONCA spol. s r.o.
IČO: 27461840

Sídlo/místo podnikání:
Drahobejlova 1142/34
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Martina Rejhová
: ponca@ponca.eu
: 284 001 288

Specifikace VZ

Název VZ: Říční molo HUCL, podtitul: Rozšíření infrastruktury a doplňkových služeb pro vodáckou turistiku na Slezské plovárně.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/19/V00056953

23.07.2019 16:12:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Martina Rejhová
ponca@ponca.eu
284 001 288

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Říční molo HUCL, podtitul: Rozšíření infrastruktury a doplňkových služeb pro vodáckou turistiku na Slezské plovárně.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Martina Rejhová
ponca@ponca.eu
284 001 288
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Říční molo HUCL a rozšíření infrastruktury a doplňkových služeb pro vodáckou turistiku na Slezské plovárně.
Stavební práce – 01 Mobilní sociální zařízení.
Předmět plnění zahrnuje:
a) Modul včetně vnitřního vybavení elektro i ZTI
b) Doprava
c) Montáž včetně jeřábu
d) Fasáda Sibiřský modřín
e) Střecha
f) Terasa
Předmět plnění musí splňovat veškeré technické, bezpečnostní a ochranné normy a certifikace pro užití ve veřejném sektoru – pro veřejnost. Dále musí splňovat hygienické požadavky vyhlášky Ministerstva zdravotnictví pro veřejné sprchy a sociální zařízení – vyhláška č. 238/2011 Sb.
Součástí této výzvy je technická dokumentace.
Položky předmětu VZ
Stavební práce – 01 Mobilní sociální zařízení
41 - Stavební práce
45000000-7 - Stavební práce
Stavební práce – 01 Mobilní sociální zařízení.
Předmět plnění zahrnuje:
a) Modul včetně vnitřního vybavení elektro i ZTI
b) Doprava
c) Montáž včetně jeřábu
d) Fasáda Sibiřský modřín
e) Střecha
f) Terasa
Předmět plnění musí splňovat veškeré technické, bezpečnostní a ochranné normy a certifikace pro užití ve veřejném sektoru – pro veřejnost. Dále musí splňovat hygienické požadavky vyhlášky Ministerstva zdravotnictví pro veřejné sprchy a sociální zařízení – vyhláška č. 238/2011 Sb.
Součástí této výzvy je technická dokumentace.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Mobilní sociální zařízení = 1 ks
1,00
ks
1 589 300,00
1 589 300,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 589 300,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Na Mlejnku
není
není
50003
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Dodavatel prokáže, že je oprávněn podnikat v oblasti, které se tato výzva týká.
Oprávnění k podnikání prokáže doložením prosté kopie živnostenského listu a kopie
výpisu z obchodního rejstříku. Tyto doklady nesmí být starší 90 dnů. Dodavatel
předloží taktéž čestné prohlášení o splnění kvalifikačních kritérií podepsané
statutárním zástupcem.
Profesní způsobilost
Výpis z obchodního rejstříku - né starší 90 dní.
Výpis z obchodního rejstříku - né starší 90 dní.
Kopie živnostenského listu nebo výpis z živnostenského rejstříku.
Prostá kopie živnostenského listu nebo výpis z živnostenského rejstříku.
čestným prohlášením
Čestné prohlášení o splnění kvalifikačních kritérií podepsané statutárním zástupcem.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
05.11.2019

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Smlouva o dílo
Název veřejné zakázky.

Identifikační údaje uchazeče (obchodní firma nebo název/obchodní firma nebo jméno a příjmení, sídlo/místo podnikání uchazeče, IČ, DIČ

Identifikační údaje zadavatele (obchodní firma nebo název/obchodní firma nebo jméno a příjmení, sídlo/místo podnikání uchazeče, IČ, DIČ

Bankovní spojení dodavatele

Osobu oprávněnou jednat jménem uchazeče (statutární orgán)

Pověřeného zástupce uchazeče pro případné další jednání, včetně uvedení telefonického a faxového spojení, e-mail

Nabídkovou cenu celkem bez DPH, samostatně DPH (sazba 21 %) a cenu celkem s DPH (případně uvést, že dodavatel není plátcem DPH)

Splatnost faktur minimálně 30 dní. (zadavatel nebude poskytovat zálohy ani platby předem)

Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně i kvalitativně)

Záruka na dílo minimálně 3 roky

Doba a místo plnění (termín ukončení plnění je do 31. 10. 2019)

Dodavatel může využít poddodavatelů, ale přebírá za ně veškerou zodpovědnost.

Datum, jméno a podpis osoby oprávněné jednat jménem uchazeče.

Způsob a doba podání nabídky

07.08.2019 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení nabídek bude provedeno následujícím způsobem:
Hodnocení provede osoba pověřená zadavatelem.
Zadavatel posoudí vhodnost dodavatele pro provedení příslušného dílčího plnění
veřejné zakázky, a to s ohledem na celkovou cenu nabídky v porovnání s cenami
obvyklými za požadované plnění.
Pokud uchazeč shledá nabídku dodavatele nevyhovující nebo v rozporu
s podmínkami této výzvy, je oprávněn nabídku odmítnout a oslovit výzvou jiného
uchazeče.
Hodnotícími kritérii je cena a rychlost dodání plnění. Z hlediska váhy při hodnocení bude mít cena váhu 90% a rychlost dodání plnění bude mít váhu 10%.
Hodnocení nabídek bude provedeno následujícím způsobem:
Hodnocení provede osoba pověřená zadavatelem.
Zadavatel posoudí vhodnost dodavatele pro provedení příslušného dílčího plnění
veřejné zakázky, a to s ohledem na celkovou cenu nabídky v porovnání s cenami
obvyklými za požadované plnění.
Pokud uchazeč shledá nabídku dodavatele nevyhovující nebo v rozporu
s podmínkami této výzvy, je oprávněn nabídku odmítnout a oslovit výzvou jiného
uchazeče.
Hodnotícími kritérii je cena a rychlost dodání plnění. Z hlediska váhy při hodnocení bude mít cena váhu 90% a rychlost dodání plnění bude mít váhu 10%.


Hodnocení nabídek bude provedeno následujícím způsobem:
Hodnocení provede osoba pověřená zadavatelem.
Zadavatel posoudí vhodnost dodavatele pro provedení příslušného dílčího plnění
veřejné zakázky, a to s ohledem na celkovou cenu nabídky v porovnání s cenami
obvyklými za požadované plnění.
Pokud uchazeč shledá nabídku dodavatele nevyhovující nebo v rozporu
s podmínkami této výzvy, je oprávněn nabídku odmítnout a oslovit výzvou jiného
uchazeče.
Hodnotícími kritérii je cena a rychlost dodání plnění. Z hlediska váhy při hodnocení bude mít cena váhu 90% a rychlost dodání plnění bude mít váhu 10%.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Rychlost dodání díla
Rychlost dodání díla


čas




10,00

Absolutní omezení hodnot

10,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení

10,00


Hodnocení nabídek bude provedeno následujícím způsobem: Zadavatel posoudí vhodnost dodavatele pro provedení příslušného dílčího plnění veřejné zakázky, a to s ohledem na celkovou cenu nabídky v porovnání s cenami obvyklými za požadované plnění. Pokud uchazeč shledá nabídku dodavatele nevyhovující nebo v rozporu s podmínkami této výzvy, je oprávněn nabídku odmítnout a oslovit výzvou jiného uchazeče. Hodnotícími kritérii je cena a rychlost dodání plnění. Z hlediska váhy při hodnocení bude mít cena váhu 90% a rychlost dodání plnění bude mít váhu 10%.


Kriterium Cena díla
Cena díla






90,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnoučíselnou řadou.
Nabídka bude zpracována a řazena do jednotlivých oddílů v následujícím členění:

a) Krycí list nabídky, který bude obsahovat:
Název veřejné zakázky;
Identifikační údaje uchazeče (obchodní firma nebo název/obchodní firma nebo jméno a příjmení, sídlo/místo podnikání uchazeče, IČ, DIČ;
Osobu oprávněnou jednat jménem uchazeče (statutární orgán);
Pověřeného zástupce uchazeče pro případné další jednání, včetně uvedení telefonického a faxového spojení, e-mail;
Nabídkovou cenu celkem bez DPH, samostatně DPH (sazba 21 %) a cenu celkem s DPH;
Datum, jméno a podpis osoby oprávněné jednat jménem uchazeče
b) Prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče v rozsahu článku 10. této výzvy-viz. příloha.
c) Návrh smlouvy na provedení zakázky podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, který bude obsahovat náležitosti této výzvy.

Varianty nabídky: Zadavatel nepřipouští žádné varianty nabídky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
07.08.2019 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Martina Rejhová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: PONCA spol. s r.o.
Doručeno: 23.07.2019 16:35:45

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 23.07.2019 16:12 Martina Rejhová 23.07.2019 16:12 Martina Rejhová právě zobrazena

Kontextová navigace