Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL, prodloužení servisní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. Petr Haba
: petr.haba@cvut.cz
: 22435-7345
: 777181825
: FEL

Specifikace VZ

Název VZ: FEL, prodloužení servisní podpory switchů Juniper
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/19/V00056917

28.06.2019 14:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Haba
petr.haba@cvut.cz
22435-7345
777181825
FEL

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FEL, prodloužení servisní podpory switchů Juniper
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Haba
petr.haba@cvut.cz
22435-7345
777181825
FEL
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je prodloužení servisní podpory pro switche Juniper FEL ČVUT
Položky předmětu VZ
Prodloužení servisní podpory
32424000-1 - Síťová infrastruktura
32424000-1 - Síťová infrastruktura
Předmětem je prodloužení záruky a servisní podpory pro switche Juniper QFX5100-48S-3AFO ode dne 10.8.2019 na období tří let. Jde o zařízení sériových čísel: VF3716210961, VF3716211190.
Součástí cenové nabídky musí být podpora výrobce pro zařízení řady QFX včetně výměny zařízení
v režimu Next-Bussines Day. Zajištění podpory bude probíhat formou nahlášení incidentu na Helpdesk nebo prostřednictvím uvedeného telefonního kontaktu Dodavatele, dostupnost v režimu 5x10. V rámci tohoto SPOC (single point of contact) je požadavek zaevidován a zpracován dle dohodnutých a garantovaných SLA. Dále Dodavatel zajišťuje komunikaci vůči distributorovi/výrobci zařízení a výměnu zařízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Karlovo náměstí
13
120 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Dodavatel je servisním partnerem výrobce switchů Juniper a toto doloží platným certifikátem.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (dodavatel nemusí dokládat)

Způsob a doba podání nabídky

10.07.2019 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídkových cen bude jako ekonomicky výhodnějšíposuzována nabídka dříve podaná.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
10.07.2019 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

*** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** faktura musí obsahovat číslo objednávky *** místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
Petr Haba v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 28.06.2019 15:21:39

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Marcela Charvátová
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze [IČ 68407700]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 28.6.2019 15:09:31
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSU 2 09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.06.2019 14:50 Petr Haba 28.06.2019 14:50 Petr Haba právě zobrazena

Kontextová navigace