Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ, papír do tiskáren a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Bc. Pavlína Pivrncová
: pavlina.pivrncova@cvut.cz
: SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: SUZ, papír do tiskáren a kopírek, 6/2019
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00056879

04.06.2019 15:14:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SUZ, papír do tiskáren a kopírek, 6/2019
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem poptávky je dodávka papíru do tiskáren a kopírek
Položky předmětu VZ
Papír A4
30197630-1 - Papír určený k tisku
30197630-1 - Papír určený k tisku
Papír do tiskáren a kopírek s těmito parametry:
*** velikost A4
*** 80g/m2
*** balení po 500 listech, balíky mohou být dodány jednotlivě nebo v krabicích 5x500listů
*** papír třídy A nebo B určený pro velkoobjemový tisk, rychlé produkční stroje, včetně podpory oboustranného tisku
*** nízká prašnost
*** papír bude používán v kopírkách a tiskýrnách s běžící firemní zárukou. Proto vyžadujeme k papíru dodat potvrzení/certifikát od firem Xerox a Minolta o použitelnosti nabízeného papíru bez ztráty záruky u jejich produkčních strojů (certifikát dodavatele papíru nepostačuje). Tento certifikát není nutné dokládat pro firemní papíry "Xerox Business" (nebo Premier), "Konica-Minolta Profi" a "Canon Yelow label" (nebo Red).
*** Součástí ceny musí být doprava na 9 lokalit v Praze s tím, že v lokalitě na lokalitě Praha-Strahov, Praha-Zikova a Praha-Podolí jsou vždy dvě doručovací místa.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
850,00
balík po 500 listech
Papír - barevný
30197630-1 - Papír určený k tisku
30197630-1 - Papír určený k tisku
Papír do tiskáren a kopírek s těmito parametry:
*** velikost A4
*** 70-100g/m2
*** balení po 500 listech
*** papír třídy A nebo B určený pro velkoobjemový tisk, rychlé produkční stroje, včetně podpory oboustranného tisku
*** nízká prašnost
*** Součástí ceny musí být doprava na dvě lokality (na stejné lokality bude doručován i běžný A4-papír - Jenštejnská a Vaníčkova ulice)
*** barva a množství: 1 balík žlutý, 1balík světle červený, 1 balík světle zelený
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
set
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Vaníčkova
315
7
160 17
Česká republika
Další místa plnění
Praha 4
Na Lysině
772
12
140 00
Česká republika
Praha 2
Jenštejnská
1966
1
120 00
Česká republika
Praha 6
Terronská
694, 1023
6, 28
160 00
Česká republika
Praha 6
Thákurova
550
1
160 00
Česká republika
Praha 6
Bílá
6
16000
Česká republika
Praha 1
Řeznická
4
11000
Česká republika
Praha 6
Zikova 702
702
13
16000
Česká republika
Praha 6
Terronská
1023
6
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka (dodavatel nemusí předkládat návrh KS)

Způsob a doba podání nabídky

14.06.2019 14:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.06.2019 14:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
*** zboží musí být nové a v originálním obalu *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání poptávaného papíru do 14 dnů od doručení objednávky *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** faktura musí obsahovat číslo objednávky
Zadavatel požaduje dodávku k prvním zavíratelným dveřím na každé lokalitě. Rozpis přesného počtu balíků dle cílových míst a seznam kontaktních osob bude přílohou objednávky. Minimální počet balíků (a 500 listů) na jedno cílové místo nebude nižší než 25ks.
František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 05.06.2019 15:26:21

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.06.2019 15:14 František Vaněk 04.06.2019 15:14 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace