Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 70 ks PC  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 12
IČO: 00231151

Sídlo/místo podnikání:
Písková 830/25
14300  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Vojtěch Pauch
: oit@praha12.cz
: 244028275
: 724816452
: vedoucí odboru informačních technologií

Organizační útvar:
Odbor informačních technologií
Kontaktní adresa:
Písková 830/25
14300 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup 70 ks PC
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00056835

15.05.2019 15:41:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup 70 ks PC
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 70 ks mini desktop PC bude řešen uzavřením kupní smlouvy (návrh smlouvy je přílohou zadávací dokumentace).

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Zadavatel dále požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili doplněný návrh smlouvy (zvýrazněná místa označená textem "doplní účastník"). Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného počtu PC/notebooků) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Účastník předloží ve své nabídce doklad o partnerství s výrobcem nabízeného hardware (autorizovaný prodej) zaručující dostatečnou technickou podporu výrobce (předložení prosté kopie dokladu nebo formou čestného prohlášení účastníka).

Neúplné předložení požadovaných dokumentů a doplněného návrhu smlouvy může být důvodem k vyřazení účastníka!

Minimální technické požadavky na PC jsou uvedeny v příloze „technická specifikace“ - nesplnění těchto požadavků bude důvodem k vyřazení účastníka!
Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku. Maximální celková nabídková cena je 950.000 Kč bez DPH. (1.149.500 s DPH).

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 12:00, 21.5.2019.

Vybrán bude účastník splňující všechny podmínky, a to na základě schválení výběru Radou MČ Praha 12. Poté bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ
Mini Desktop PC
30200000-1 - Počítače
30200000-1 - Počítače
Technická specifikace PC - viz příloha
Parametry
Název Operátor Hodnota
70,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
950 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Modřany
Písková
830
25
14300
Česká republika
Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného počtu PC/notebooků) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Účastník předloží ve své nabídce doklad o partnerství s výrobcem nabízeného hardware (autorizovaný prodej) zaručující dostatečnou technickou podporu výrobce (předložení prosté kopie dokladu nebo formou čestného prohlášení účastníka).

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva v souladu s ustanovením dle ust. § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „smlouva“).

Zadavatel dále požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili doplněný návrh smlouvy (zvýrazněná místa označená textem "doplní účastník"). Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště.

Způsob a doba podání nabídky

03.06.2019 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodné nabídkové ceny bude preferována nabídka účastníka, který svou nabídku odeslal dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.06.2019 09:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vojtěch Pauch v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 12
Doručeno: 15.05.2019 16:03:32

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 15.05.2019 15:55 Vojtěch Pauch 15.05.2019 15:55 Vojtěch Pauch právě zobrazena
1 15.05.2019 15:41 Vojtěch Pauch 15.05.2019 15:55 Vojtěch Pauch

Kontextová navigace