Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ, dodávka notebooku a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Bc. Pavlína Pivrncová
: pavlina.pivrncova@cvut.cz
: SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: SUZ, dodávka notebooku a příslušenství 4/2019
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00056766

02.04.2019 16:55:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SUZ, dodávka notebooku a příslušenství 4/2019
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
SÚZ/oddělení právní a veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem poptávky je dodávka notebooku a příslušenství
Položky předmětu VZ
Notebook
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
notebook, display 13-13.5" s rozlišením 1920*1080, procesor s benchmarkem min. 7500, min. 8GB RAM, min. 240GB SSD-NVMe, dedikovaná grafická karta není požadována, numerická klávesnice, GLAN+WLAN, minimálně VGA-HDMI, USB typeC, min. 2x USB 2.0/3.1, černý nebo stříbrný, podsvícená klávesnice, čtečka otisků prstů, OS kompatibilní s campus-licencí ČVUT ... 1ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Příslušenství
30237200-1 - Počítačová příslušenství
30237200-1 - Počítačová příslušenství
***** USB dock k výše nabídnutému notebooku, nutná kompatibilita Power-delivery, min. dva digitální grafické výstupy s rozlišením min. FullHD, LAN, audio výstup na Jack 3.5", min. 4x USB, napájecí zdroj jako součást dodávky ... 1ks
***** taška na výše nabídnutý notebook, stačí provedení sleeve s klasickým zipem a boční kapsou na napájecí zdroj, musí mít ucho do ruky, černá ... 1ks
***** náhradní napájecí zdroj k notebooku HP ProBook 450 G5 ... 1ks
**** USB flash disk, min. 32GB, rychlost zápisu min. 25MB/s, rychlost čtení min. 75MB/s, pevné tělo (hliník, carbon, ...), nezasouvací - pouze k víčkem/krytkou, černý/šedý/modrý/zelený ... 5ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
set
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Vaníčkova
7
160 17
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (návrh smlouvy uchazeč nemusí dokládat)

Způsob a doba podání nabídky

12.04.2019 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





1) délka záruční doby, větší je lepší
2) losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na web výrobce apod.). Zadavatel požaduje uvedení cen jednotlivých položek tak, aby bylo možno na základě nabídky vystavit podrobnou objendávku.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
12.04.2019 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
*** Zboží musí být prokazatelně nové (tzn., žádná část nabízeného zboží nesmí být již dříve použitá či jinak upravovaná), nepoužité, nepoškozené, nerepasované, nerenovované. *** záruční doba na Zboží min. 24 měsíců, není li ve specifikaci uvedena delší *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání Zboží do 14 pracovních dnů ode dne obdržení písemné objednávky *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** místo převzetí záruční opravy je v místě dodání *** pokud kupní cena přesáhne 50.000Kč bez DPH a nákup je realizován na základě objednávky (bez KS), musí dodavatel nejpozději v den fakturace dodat zadavateli potvrzenou objednávku nebo akceptaci objednávky (kvůli registru smluv) *** Zadavatel upozorňuje, že finální fakturace bude rozdělena na dvě části (pro dvě součásti ČVUT)
František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 03.04.2019 13:28:51

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.04.2019 16:55 František Vaněk 02.04.2019 16:55 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace