Domů  /  Zadávací řízení  /  Čistící, úklidové prostředky,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
656 06  Brno

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Michal Krauter
: michal.krauter@ukzuz.cz
: 257 294 208
: 736 100 226
: vedoucí Oddělení majetkové správy
: Za Opravnou 4/4, Praha 5, PSČ 150 06

Kontaktní osoba:
: Ing. Karel Navrátil
: karel.navratil@ukzuz.cz
: 543548281
: 737267503
: referent majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 3/2019
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00056721

09.03.2019 10:08:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Michal Krauter
michal.krauter@ukzuz.cz
257 294 208
736 100 226
vedoucí Oddělení majetkové správy
Za Opravnou 4/4, Praha 5, PSČ 150 06
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Navrátil
karel.navratil@ukzuz.cz
543548281
737267503
referent majetkové správy

Bc. Miroslav Kraus
miroslav.kraus@ukzuz.cz
+420 235 010 339
+420 602 417 870
referent majetkové správy
ÚKZÚZ Praha - AVC Ruzyně, Ztracená 1099/10, Praha 6, PSČ 161 00

Ing. Lumír Bezděk
lumir.bezdek@ukzuz.cz
+420 553 631 215
+420 737 267 577
vedoucí Oddělení majetkové správy Opava
Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01

Ing. Hana Hartmannová
hana.hartmannova@ukzuz.cz
+420 739 384 750
+420 737 267 063
vedoucí zkušební stanice
Pusté Jakartice 17, Oldřišov, 747 33

Zdeněk Vitoslavský, DiS
zdenek.vitoslavsky@ukzuz.cz
+420 585 570 160
+420 724 284 233
Referent majetkové správy
ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23

Jana Dovčiaková
jana.dovciakova@ukzuz.cz
+ 420 585 570 111
Odborný referent
Šlechtitelů 773/23, Holice, Olomouc, 77900

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 3/2019
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Michal Krauter
michal.krauter@ukzuz.cz
257 294 208
736 100 226
vedoucí Oddělení majetkové správy
Za Opravnou 4/4, Praha 5, PSČ 150 06
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Navrátil
karel.navratil@ukzuz.cz
543548281
737267503
referent majetkové správy

Bc. Miroslav Kraus
miroslav.kraus@ukzuz.cz
+420 235 010 339
+420 602 417 870
referent majetkové správy
ÚKZÚZ Praha - AVC Ruzyně, Ztracená 1099/10, Praha 6, PSČ 161 00

Ing. Lumír Bezděk
lumir.bezdek@ukzuz.cz
+420 553 631 215
+420 737 267 577
vedoucí Oddělení majetkové správy Opava
Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01

Ing. Hana Hartmannová
hana.hartmannova@ukzuz.cz
+420 739 384 750
+420 737 267 063
vedoucí zkušební stanice
Pusté Jakartice 17, Oldřišov, 747 33

Zdeněk Vitoslavský, DiS
zdenek.vitoslavsky@ukzuz.cz
+420 585 570 160
+420 724 284 233
Referent majetkové správy
ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23

Jana Dovčiaková
jana.dovciakova@ukzuz.cz
+ 420 585 570 111
Odborný referent
Šlechtitelů 773/23, Holice, Olomouc, 77900
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Shora uvedený zadavatel tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku zboží s názvem: Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 3/2019.

Požadované položky dodání jsou uvedené v příloze č. 1 až příloze č. 6:

Položky uvedené v příloze č. 1
- 30 položek pro ÚKZÚZ Praha - Motol, Za Opravnou 4/4, Praha 5, PSČ 150 06

Položky uvedené v příloze č. 2
- 30 položek pro ÚKZÚZ Praha - Ruzyně, AVC, Ztracená 1099/10, Praha 6, PSČ 161 00

Položky uvedené v příloze č. 3
- 20 položek pro ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01.

Položky uvedené v příloze č. 4
- 12 položek pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Pusté Jakartice, Pusté Jakartice 17, Oldřišov, PSČ 747 33


Položky uvedené v příloze č. 5
- 27 položek pro ÚKZÚZ Oddělení majetkové správy, Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00,

Položky uvedené v příloze č. 6
- 14 položek pro ÚKZÚZ Olomouc, Odbor diagnostiky, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00

Nepožadujeme dodávku v režimu náhradního plnění!

* Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky dle místa plnění budou zaslány vítěznému uchazeči.

* NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ !!!

* U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.

* Pokud nebude dodávka doručena přímo na požadované místo určení nebude dodávka převzata !!!

* Pokud bude ve zboží dodána jiná položka než je uvedena v zadání bude celá zakázka vrácena !!!
Položky předmětu VZ
1) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Praha - Motol, Za Opravnou 4/4, Praha 5 - uvedené v příloze č. 1
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 1: Specifikace plnění VZ - 3-2019 pro reg. prac. Praha - Motol, Za Opravnou 4/4, Praha 5, PSČ 150 06

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 30 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 1 - 30 položek
2) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště pro ÚKZÚZ Praha, reg. prac. Praha - Ruzyně, AVC, Ztracená 1099/10, Praha 6 - uvedené v příloze č. 2
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 2: Specifikace plnění VZ - 3-2019 pro ÚKZÚZ Praha, reg. prac. Praha - Ruzyně, AVC, Ztracená 1099/10, Praha 6, PSČ 161 00

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 30 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 2 - 30 položek
3) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava - uvedené v příloze č. 3
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 3: Specifikace plnění VZ - 3-2019 pro ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 15 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 3 - 15 položek
4) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Pusté Jakartice, Pusté Jakartice 17, Oldřišov, PSČ 747 33
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 4: Specifikace plnění VZ - 3-2019 pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Pusté Jakartice, Pusté Jakartice 17, Oldřišov, PSČ 747 33

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 12 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 4 - 12 položek
5) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00 - uvedené v příloze č. 5
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 5: Specifikace plnění VZ - 3-2019 regionální pracoviště ÚKZÚZ OdMS Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00,

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 27 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 5 - 27 položek
6) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Olomouc, Odbor diagnostiky, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00 - uvedené v příloze č. 6
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 6: Specifikace plnění VZ - 3-2019 ÚKZÚZ Olomouc, Odbor diagnostiky, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 14 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 6 - 14 položek
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 5
Motol
Za Opravnou
4
4
150 06
Česká republika
Další místa plnění
Praha 6
Ruzyně
Ztracená
1099
10
16100
Česká republika
Opava
Jeselská
16
746 23
Česká republika
Oldřišov
Pusté Jakartice
17
747 33
Česká republika
Olomouc
Šlechtitelů
773/23
779 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči.

Způsob a doba podání nabídky

26.03.2019 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Podle pořadí doručení jednotlivých nabídek


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Určení dodání položek předmětu VZ - 3/2019 jsou uvedené v příloze č. 1 až v příloze č. 6.

Kontaktní osoby a místa plnění: - jsou uvedené zadání VZ

OBCHODNÍ PODMÍNKY:
• Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místa plnění VZ.

• Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči.

• Čísla objednávek (VZ) uvádějte prosím na fakturách a rovněž na dodacích listech dle místa plnění VZ.

• Požadujeme dodat zboží kompletně na určená místa plnění VZ a prosíme zboží rozepsat a uvést na fakturách.

• Splatnost faktur min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny).

• Faktury budou uhrazené až po úplném dodání zboží na místo plnění VZ.

• Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem.

UPOZORNĚNÍ:

• NEPOŽADUJEME NÁHRADNÍ PLNĚNÍ

• Ceny za požadované zboží uvádějte prosím do příloh dle místa plnění.

• Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd.

• U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.

• NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!

• Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.

• Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ.


* Požadujeme doložit produktové listy k jednotlivým položkám VZ.

* Při nedodržení těchto podmínek nabídka nebude hodnocena.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
26.03.2019 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky dle místa plnění budou zaslány vítěznému uchazeči. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Určení dodání položek předmětu VZ - 3/2019 jsou uvedené v příloze č. 1 až v příloze č. 6. Kontaktní osoby a místa plnění: - jsou uvedené zadání VZ OBCHODNÍ PODMÍNKY: • Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místa plnění VZ. • Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění budou zaslány vítěznému uchazeči. • Čísla objednávek (VZ) uvádějte prosím na fakturách a rovněž na dodacích listech dle místa plnění VZ. • Požadujeme dodat zboží kompletně na určená místa plnění VZ a prosíme zboží rozepsat a uvést na fakturách. • Splatnost faktur min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny). • Faktury budou uhrazené až po úplném dodání zboží na místo plnění VZ. • Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem. UPOZORNĚNÍ: • NEPOŽADUJEME NÁHRADNÍ PLNĚNÍ • Ceny za požadované zboží uvádějte prosím do příloh dle místa plnění. • Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd. • U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality. • NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ! • Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu. • Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ.
Karel Navrátil v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 09.03.2019 10:19:00

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 09.03.2019 10:08 Karel Navrátil 09.03.2019 10:08 Karel Navrátil právě zobrazena

Kontextová navigace