Domů  /  Zadávací řízení  /  Čistící, úklidové prostředky,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
656 06  Brno

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Vladimír Koláček
: vladimir.kolacek@ukzuz.cz
: +420 543 548 280
: +420 737 267 560
: vedoucí Oddělení majetkové správy Brno
: Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Kontaktní osoba:
: Ing. Karel Navrátil
: karel.navratil@ukzuz.cz
: 543548281
: 737267503
: referent majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 2/2019
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00056715

07.03.2019 16:26:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Vladimír Koláček
vladimir.kolacek@ukzuz.cz
+420 543 548 280
+420 737 267 560
vedoucí Oddělení majetkové správy Brno
Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Navrátil
karel.navratil@ukzuz.cz
543548281
737267503
referent majetkové správy

Ing. Martin Sobota
martin.sobota@ukzuz.cz
+420 569 430 415
+420 737 267 555
vedoucí Oddělení majetkové správy Havlíčkův Brod
Ulice: Konečná 1390 Obec: 580 01 Havlíčkův Brod Stát: Česká republika - CZE

Kateřina Rezničenková
katerina.reznicenkova@ukzuz.cz
+420 569 400 461
+420 737 267 557
Referent státní správy - technik

Kateřina Vojáčková
katerina.vojackova@ukzuz.cz
+420 327 312 924
+420 737 267 203
technik zkušební stanice
Filipov 19, 286 01 Čáslav

Ing. Stanislav Klváček
stanislav.klvacek@ukzuz.cz
+420 381 470 310
+420 737 267 720
vedoucí Oddělení majetkové správy Planá nad Lužnicí
ČSLA 23, Planá nad Lužnicí, PSČ 391 11

Alena Tomanová
alena.tomanova@ukzuz.cz
739 387 359
737 267 295
vedoucí Zkušební stanice Staňkov
Americká 58, Staňkov, 34561

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 2/2019
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Vladimír Koláček
vladimir.kolacek@ukzuz.cz
+420 543 548 280
+420 737 267 560
vedoucí Oddělení majetkové správy Brno
Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Navrátil
karel.navratil@ukzuz.cz
543548281
737267503
referent majetkové správy

Ing. Martin Sobota
martin.sobota@ukzuz.cz
+420 569 430 415
+420 737 267 555
vedoucí Oddělení majetkové správy Havlíčkův Brod
Ulice: Konečná 1390 Obec: 580 01 Havlíčkův Brod Stát: Česká republika - CZE

Kateřina Rezničenková
katerina.reznicenkova@ukzuz.cz
+420 569 400 461
+420 737 267 557
Referent státní správy - technik

Kateřina Vojáčková
katerina.vojackova@ukzuz.cz
+420 327 312 924
+420 737 267 203
technik zkušební stanice
Filipov 19, 286 01 Čáslav

Ing. Stanislav Klváček
stanislav.klvacek@ukzuz.cz
+420 381 470 310
+420 737 267 720
vedoucí Oddělení majetkové správy Planá nad Lužnicí
ČSLA 23, Planá nad Lužnicí, PSČ 391 11

Alena Tomanová
alena.tomanova@ukzuz.cz
739 387 359
737 267 295
vedoucí Zkušební stanice Staňkov
Americká 58, Staňkov, 34561
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Shora uvedený zadavatel tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku zboží s názvem: Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 2/2019.

Požadované položky dodání jsou uvedené v příloze č. 1 až příloha č. 6:

Položky uvedené v příloze č. 1
- 27 položek pro ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno.

Položky uvedené v příloze č. 2
- 13 položek pro ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1930, 580 01 Havlíčkův Brod

Položky uvedené v příloze č. 3
- 20 položek pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu

Položky uvedené v příloze č. 4
- 13 položek pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Čáslav, Filipov 19, 286 01 Čáslav


Položky uvedené v příloze č. 5
- 7 položek pro ÚKZÚZ Planá nad Lužnicí, ČSLA 23, Planá nad Lužnicí

Položky uvedené v příloze č. 6
- 15 položek pro ÚKZÚZ Zkušební stanice Staňkov, Americká 58, Staňkov 345 61.

Nepožadujeme dodávku v režimu náhradního plnění!

* Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky dle místa plnění budou zaslány vítěznému uchazeči.

* NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ !!!

* U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.

* Pokud nebude dodávka doručena přímo na požadované místo určení nebude dodávka převzata !!!

* Pokud bude ve zboží dodána jiná položka než je uvedena v zadání bude celá zakázka vrácena !!!
Položky předmětu VZ
1) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Brno - Hroznová 63/2 - uvedené v příloze č. 1
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 1: Specifikace plnění VZ - 2-2019 pro reg. prac. ÚKZÚZ Brno - Hroznová 63/2.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 27 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 1 - 27 položek
2) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1930, 580 01 Havlíčkův Brod - uvedené v příloze č. 2
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 2: Specifikace plnění VZ - 2-2019 pro reg. prac. ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1930, 580 01 Havlíčkův Brod.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 46 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 2 - 13 položek
3) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu - - uvedené v příloze č. 3
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 3: Specifikace plnění VZ - 2-2019 pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 46 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 3 - 20 položek
4) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Čáslav, Filipov 19, 286 01 Čáslav - uvedené v příloze č. 4
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
4) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Čáslav, Filipov 19, 286 01 Čáslav - uvedené v příloze č. 4

Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 4: Specifikace plnění VZ - 2-2019 pro ÚKZÚZ Zkušební stanici Čáslav, Filipov 19, 286 01 Čáslav.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 46 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 4 - 13 položek
5) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Planá nad Lužnicí, ČSLA 23, Planá nad Lužnicí - uvedené v příloze č. 5
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 5: Specifikace plnění VZ - 2-2019 regionální pracoviště ÚKZÚZ Planá nad Lužnicí, ČSLA 23, Planá nad Lužnicí.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 27 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 5 - 7 položek
6) Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží pro regionální pracoviště ÚKZÚZ Zkušební stanici Staňkov, Americká 58, Staňkov 345 61 v příloze č. 6
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 6: Specifikace plnění VZ - 2-2019 Zkušební stanici Staňkov, Americká 58, Staňkov 345 61.

Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH.
Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH.
Jedná se o 27 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.
Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 6 - 15 položek
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Pisárky
Hroznová
63
2
656 06
Česká republika
Další místa plnění
Havlíčkův Brod
Konečná
1930
580 02
Česká republika
Lípa u Havlíčkova Brodu
Lípa
121
582 57
Česká republika
Čáslav
Filipov
19
28616
Česká republika
Planá nad Lužnicí
ČSLA
23
39111
Česká republika
Staňkov
Americká
58
34561
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči.

Způsob a doba podání nabídky

22.03.2019 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Podle pořadí doručení jednotlivých nabídek


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Určení dodání položek předmětu VZ - 2/2019 jsou uvedené v příloze č. 1 až v příloze č. 6.

Kontaktní osoby a místa plnění: - jsou uvedené zadání VZ

OBCHODNÍ PODMÍNKY:
• Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místa plnění VZ.

• Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči.

• Čísla objednávek (VZ) uvádějte prosím na fakturách a rovněž na dodacích listech dle místa plnění VZ.

• Požadujeme dodat zboží kompletně na určená místa plnění VZ a prosíme zboží rozepsat a uvést na fakturách.

• Splatnost faktur min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny).

• Faktury budou uhrazené až po úplném dodání zboží na místo plnění VZ.

• Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem.

UPOZORNĚNÍ:

• NEPOŽADUJEME NÁHRADNÍ PLNĚNÍ

• Ceny za požadované zboží uvádějte prosím do příloh dle místa plnění.

• Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd.

• U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.

• NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!

• Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.

• Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ.


* Požadujeme doložit produktové listy k jednotlivým položkám VZ.

* Při nedodržení těchto podmínek nabídka nebude hodnocena.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.03.2019 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky dle místa plnění budou zaslány vítěznému uchazeči. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Určení dodání položek předmětu VZ - 2/2019 jsou uvedené v příloze č. 1 až v příloze č. 6. Kontaktní osoby a místa plnění: - jsou uvedené zadání VZ OBCHODNÍ PODMÍNKY: • Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místa plnění VZ. • Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění budou zaslány vítěznému uchazeči. • Čísla objednávek (VZ) uvádějte prosím na fakturách a rovněž na dodacích listech dle místa plnění VZ. • Požadujeme dodat zboží kompletně na určená místa plnění VZ a prosíme zboží rozepsat a uvést na fakturách. • Splatnost faktur min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny). • Faktury budou uhrazené až po úplném dodání zboží na místo plnění VZ. • Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem. UPOZORNĚNÍ: • NEPOŽADUJEME NÁHRADNÍ PLNĚNÍ • Ceny za požadované zboží uvádějte prosím do příloh dle místa plnění. • Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd. • U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality. • NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ! • Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu. • Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ.
Karel Navrátil v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 07.03.2019 16:30:56

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.03.2019 16:26 Karel Navrátil 07.03.2019 16:26 Karel Navrátil právě zobrazena

Kontextová navigace