Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL, dodávka tonerů 1A/2019…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Marcela Charvátová
: charvma8@fel.cvut.cz
: +420-22435-7594
: FEL

Specifikace VZ

Název VZ: FEL, dodávka tonerů 1A/2019 formou náhradního plnění
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00056641

23.01.2019 11:53:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Charvátová
charvma8@fel.cvut.cz
+420-22435-7594
FEL

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FEL, dodávka tonerů 1A/2019 formou náhradního plnění
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Charvátová
charvma8@fel.cvut.cz
+420-22435-7594
FEL
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem poptávky je dodávka nových originálních a kompatibilních tonerů a válců do tiskáren a kopírek.

Zakázka je v souladu s § 38 ZZVZ vyhrazena dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Položky předmětu VZ
Set tonerů pro tiskárny
30125100-2 - Zásobníky tonerů
30125100-2 - Zásobníky tonerů
Set tonerů, který je specifikován v přiloženém Excel-souboru. Prosím - vyplňte jen žlutá pole s jednotkovými cenami bez DPH a specifikaci zboží a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu bez DPH pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
set
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Technická
2
166 27
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předložení aktuálního elektronického potvrzení o evidenci v seznamu dodavatelů náhradního plnění na webu https://portal.mpsv.cz/web/zamestnavani-ozp/seznam-dodavatelu-np (PrintScreen)

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (návrh smlouvy uchazeč nemusí dokládat)

Způsob a doba podání nabídky

04.02.2019 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce apod.)
Zadavatelské požadavky
Potvrzení o poskytnutí náhradního plnění
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
Prohlašuji, že poskytuji náhradní plnění, Prohlašuji, že neposkytuji náhradní plnění

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.02.2019 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
*** Splnění podmínek podle § 38 odstavce 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. Při společné účasti v zadávacím řízení prokazuje splnění podmínek podle odstavce 1 každý účastník zadávacího řízení samostatně *** Prodávající se zavazuje, že pokud dodávka obsahuje náhradní plnění dle § 38 ZZVZ, tak prodávající v zákonném termínu zaeviduje toto plnění v systému elektronické evidence náhradního plnění MPSV a jako kontaktní emailovou adresu kupujícího uvede npfaktury@cvut.cz *** Zboží musí být prokazatelně nové (tzn., že žádná část nabízeného zboží nesmí být již dříve použitá či jinak upravovaná), nepoužité, nepoškozené, nerepasované, nerenovované *** Zboží musí být zabalené v originálním nepoškozeném obalu bez přelepů zabraňujícím identifikaci *** všechny typy Zboží při předávání kupujícímu nesmí být s datem výroby starším než 12 měsíců !!! *** záruční doba na Zboží min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání Zboží do 5 pracovních dnů ode dne obdržení písemné objednávky *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
Marcela Charvátová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Tabulka hodnocení
FEL, Tonery 1A_2019_NP.xlsx 13,30 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 23.01.2019 13:37:02

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Marcela Charvátová
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze [IČ 68407700]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 23.1.2019 13:35:40
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSU 3 07

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 23.01.2019 11:53 Marcela Charvátová 23.01.2019 11:53 Marcela Charvátová právě zobrazena

Kontextová navigace