Domů  /  Zadávací řízení  /  OPAKOVÁNÍ: Stavební úpravy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Komendová
: jana.komendova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: OPAKOVÁNÍ: Stavební úpravy pro umístění osobního výtahu v budově parc. č. 2204, č.p. 1852/53, Nemocniční ul. Šumperk
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/19/V00056624

09.01.2019 14:46:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Komendová
jana.komendova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
OPAKOVÁNÍ: Stavební úpravy pro umístění osobního výtahu v budově parc. č. 2204, č.p. 1852/53, Nemocniční ul. Šumperk
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Komendová
jana.komendova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Stavební úpravy a umístění osobního výtahu ve čtyřpodlažním administrativním objektu dle zpracované projektové dokumentace.
Položky předmětu VZ
Stavební úpravy pro umístění osobního výtahu v budově parc. 2204, č.p. 1852/53, Nemocniční ul. Šumperk
45300000-0 - Stavební montážní práce
45313000-4 - Instalace a montáž výtahů a eskalátorů
Předmětem veřejné zakázky je zbudování nového funkčního osobního výtahu dle vyprojektovaného návrhu realizace s parametry pro jeho užívání imobilními osobami, včetně souvisejících prací spočívajících zejména ve výměně oken, úpravě sociálních zařízení a v instalaci 5ks kamer v prostoru schodiště.
Výtah bude, z důvodu nedostatku místa v prostoru schodiště, umístěn v krajní části chodby čtyřpodlažní budovy, což bude vyžadovat vybourání části stropní konstrukce v chodbě ve 2. a 3. NP, v přízemí bude provedeno prohloubení výtahové šachty na hloubku 1,20 m. Technické parametry šachty výtahu: 1600 x 1800 mm pro výtah o nosnosti do 630 kg. Před hloubením šachty je nutno řešit přeložení teplovodního potrubí z kotelny pod chodbou v 1.NP (práce je nutno provádět mimo topnou sezonu).
Nové stropní konstrukce v chodbě vedle šachty se povedou z ocelových plechů a betonáže. Šachta výtahu bude provedena ze sádrokartonové stěny tl. 10 cm. Strojovna bude mít rozměry 180 x 140 cm, zřízena bude v 1.NP jako samostatná místnost.
Stávající okna na severozápadní straně objektu budou nahrazena okny 70 x 180 cm z důvodu zachování co největšího přístupu denního světla do prostoru chodby. Z důvodů stísněných prostorových dispozic řeší PD dveře na sociální zařízení pro muže ve 2. – 4.NP velikosti 70 x 197 cm. V souvislosti s hygienickými požadavky na stavbu bude ve 2.NP na sociálním zařízení pro ženy upravena jedna kabina toalety pro imobilní osobu.
Kamerový systém – je navrženo celkem 5 ks kamer v prostoru schodiště.
Jedná se o vnitřní vestavbu osobního hydraulického výtahu bez ovlivnění architektonického řešení objektu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 709 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Šumperk
Nemocniční
1852
53
787 01
Česká republika
část budovy - vchod "A"

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
Kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší než 90 kalendářních dnů k datu podání nabídky.
Kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší než 90 kalendářních dnů k datu podání nabídky.
čestným prohlášením
Doklad o oprávnění k podnikání - montáž, opravy, revize a zkoušky zdvihacích zařízení a dále provádění staveb, jejich změn a odstraňování.
čestným prohlášením
Doklad prokazující odbornou způsobilost - technologická zařízení staveb nebo technika prostředí staveb.
kopie dokladů
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technické kvalifikační předpoklady dle §79 odst.2 písm. a)
Seznam alespoň tří zakázek obdobného charakteru za posledních 5 let.
čestné prohlášení
Alespoň 3 realizované zakázky obdobného charakteru, tj. provedení stavebních prací jejichž součástí byla vestavba výtahu, realizovaných uchazečem v posledních 5 letech v minimální hodnotě 700 tis. Kč bez DPH za každou z nich.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

08.02.2019 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem - losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost dle §74 zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

2) Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto zadávacího řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu běhu výběru dodavatele.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit, a to i bez uvedení důvodu.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).

6) Uchazeč jako součást nabídky předloží:

a) doplněný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče

b) seznam referenčních zakázek

c) oceněný soupis prací s výkazem výměr. Uchazeč je povinen při jejich oceňování dodržet jejich strukturu a členění na jednotlivé části, ocenit bez výjimek veškeré položky a dodržet obsahovou náplň. Uchazeč k ocenění použije výlučně výkaz výměr stanovený zadavatelem v zadávací dokumentaci.

Z důvodu dodržení zásady transparentnosti a rovného zacházení nesmí dodavatel žádným způsobem měnit a upravovat skladbu výkazů výměr (a to včetně jednotkové hmotnosti)!

V případě jakéhokoliv nesouladu mezi výše definovanými výkazy výměr (např. chybějící položky, přebývající položky, přejmenování položek, nesprávné množství měrných jednotek, nulové položky apod.) může hodnotící komise vyřadit nabídku z dalšího posuzování.

d) týdenní harmonogram postupu realizace stavebních prací podle jednotlivých profesí a druhů prací s měsíčním finančním plněním,

7) U všech veřejných zakázek, jejichž zadavatelem je MZe, dodavatelé ani vítězný uchazeč nehradí žádné provize či poplatky spojené s podáním nabídky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


28.01.2019 11:00:00
Šumperk
Nemocniční
1852
53
787 01
Česká republika
část budovy - vchod "A", 3. NP, dveře č. 5.
Otevírání nabídek
08.02.2019 12:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Komendová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 17.01.2019 10:36:55

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 09.01.2019 14:46 Jana Komendová 17.01.2019 08:39 Jana Komendová právě zobrazena

Kontextová navigace