Domů  /  Zadávací řízení  /  Revitalizace PR U Sedmi…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Kamila Koucká, DiS.
: kamila.koucka@nature.cz
: 283069184

Specifikace VZ

Název VZ: Revitalizace PR U Sedmi rybníků - TDS - opakované zadávací řízení II
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00056564

23.11.2018 13:09:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Mgr. Martina Kobyláková
martina.kobylakova@nature.cz
283069213

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Revitalizace PR U Sedmi rybníků - TDS - opakované zadávací řízení II
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Mgr. Martina Kobyláková
martina.kobylakova@nature.cz
283069213
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je zajištění výkonu technického dozoru stavebníka na akci „Revitalizace PR U Sedmi rybníků“ podle přiloženého návrhu smlouvy, projektové dokumentace a dalších přiložených pokladů.

Místem plnění je PR U Sedmi rybníků v k. ú. Starý Rybník, okres Cheb, Karlovarský kraj.

Realizace stavebních činností bude probíhat v rozsahu projektové dokumentace pro provádění stavby a pro výběr zhotovitele „Revitalizace PR U Sedmi rybníků“, VRV, a. s., 2016, aktualizované 2017, hlavní projektant Ing. Miroslav Holeček, Ph.D. (dále jen PD).

Výkon činnosti příkazníka začíná předáním staveniště zhotoviteli stavby a probíhá po celou dobu realizace stavby. Příkazník zajišťuje kontrolní dny a běžnou kontrolu i mimo tyto dny. Na závěr zajistí převzetí dokončeného díla od zhotovitele stavby včetně patřičných dokladů a zajistí závěrečnou kontrolní prohlídku stavby a vydání kolaudačního souhlasu.
Jedná se o rekonstrukci čtyř stávajících rybníků a jednoho několik let vypuštěného rybníku, opravu dvou průtočných zařízení mezi jednotlivými rybníky.

Předpokládaná doba výstavby je 19 měsíců, předpokládaný termín zahájení prací je leden 2019. Předpokládaný počet kontrolních dní je 60 s předpokládanou frekvencí návštěv stavby 3x-4x do měsíce. Informace k postupu plnění jsou uvedeny v závazném harmonogramu prací, který je součástí zadávací dokumentace. Celková cena díla je 20 196 068 Kč s DPH.
„Projekt je spolufinancován Evropskou unií - Evropským fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Životní prostředí.“
Položky předmětu VZ
Revitalizace PR U Sedmi rybníků - TDS - opakované zadávací řízení II
71251000-2 - Architektonické služby a služby znalců v oblasti stavebnictví
71251000-2 - Architektonické služby a stavební dozor
Předmětem VZ je zajištění výkonu technického dozoru stavebníka na akci „Revitalizace PR U Sedmi rybníků“ podle přiloženého návrhu smlouvy, projektové dokumentace a dalších přiložených pokladů a informací uvedených níže.

Místem plnění je PR U Sedmi rybníků, veškeré práce budou prováděny na pozemcích č. parc. 1041, 1043, 1044, 1046, 1177, 1080, 1081/1, 1083, 1079, 1073/2, 1069/1, 1189, 1176/2, 1190/1, 1188, 1181, 1216, 1063/1 v k. ú. Vojtanov, 578/1, 457/2 a 572/1 v k. ú. Starý Rybník, okres Cheb, Karlovarský kraj.

Realizace stavebních činností bude probíhat v rozsahu projektové dokumentace pro provádění stavby a pro výběr zhotovitele „Revitalizace PR U Sedmi rybníků“, VRV, a. s., 2016, aktualizované 2017, hlavní projektant Ing. Miroslav Holeček, Ph.D. (dále jen PD).

Výkon činnosti příkazníka začíná předáním staveniště zhotoviteli stavby a probíhá po celou dobu realizace stavby. Příkazník zajišťuje kontrolní dny a běžnou kontrolu i mimo tyto dny. Na závěr zajistí převzetí dokončeného díla od zhotovitele stavby včetně patřičných dokladů a zajistí závěrečnou kontrolní prohlídku stavby a vydání kolaudačního souhlasu. Lokalita je přírodní rezervací, proto součástí prací je i úprava litorálního pásma za účelem zajištění optimálních podmínek života předmětů ochrany (vyjmenovaných chráněných živočichů a rostlin) podle plánu péče.
Jedná se o rekonstrukci čtyř stávajících rybníků a jednoho několik let vypuštěného rybníku, opravu dvou průtočných zařízení mezi jednotlivými rybníky. Nutné je též zpevnění přístupových cest a zhotovení přístupů k rybníkům Prostřední a Hliněný, které jsou v současné podobě v podstatě nepřístupné.
Akce je rozdělena do následujících stavebních objektů:
SO 01 Rekonstrukce Velkého Vydýmače
SO 02 Rekonstrukce Malého Vydýmače (bezejmenný rybník)
SO 03 Rekonstrukce Prostředního rybníka
SO 04 Rekonstrukce Prázdného rybníka
SO 05 Rekonstrukce Hliněného rybníka
SO 06 Rekonstrukce průtočného zařízení mezi Velkým a Malým Vydýmačem
SO 07 Rekonstrukce průtočného zařízení mezi Prázdným a Hliněným rybníkem
SO 08 Vegetační úpravy
SO 99 Vyvolaná opatření – rekultivace pozemků ZPF a PUPFL

Při realizaci budou dodrženy organizační a technické zásady:
Je nutno dbát zvýšené pozornosti, aby nedošlo ke znečištění povrchových a podzemních vod. V případě havárie je nutno okamžitě podniknout kroky k jejímu odstranění a minimalizaci vzniklých ekologických škod a musí být neprodleně uvědoměn OŽP MěÚ Cheb. Na místě budou dostupné prostředky pro eliminaci případného úniku nežádoucích ropných látek. V případě havárie bude pro likvidaci znečištění použit sorbent s vysokou účinností.
Vypouštění nádrží bude prováděno tak, aby nedocházelo ke strhávání sedimentu do odtoku rybníků a tím k tvorbě kalových lavic ve vodním toku; po vypuštění nádrží, během těžby sedimentu, bude odtok z nádrží zahrazen nad úroveň sedimentu.
S pokáceným dřevem a dřevní hmotou bude naloženo následovně: 1/3 dřevní hmoty vzniklá kácením bude ponechána k samovolnému rozkladu na pozemcích určených pracovníkem SCHKO Slavkovský les, 2/3 dřeva a dřevní hmoty budou použity na zpevnění pojízdných ploch na staveništi (např. jako provizorní rohože pro pojezdy v měkkém terénu, apod.).
Po ukončení stavby budou všechny pozemky dotčené stavbou uvedeny do provozuschopného stavu a jejich konečná úprava bude písemně odsouhlasena s vlastníky pozemků.
Ve smyslu vyjádření Pozemkového fondu ČR zn. PFCR175493/2011/129/Moz ze dne 05. 04. 2011 nebude omezen provoz komunikace (p.p.č. 1216). Zhotovitel stavby bude udržovat po dobu užívání komunikaci ve sjízdném stavu a veškeré případné opravy uhradí ze své režie.
Ve smyslu vyjádření státního lesního podniku Lesy ČR č.j. 44/2011/228/84/763 ze dne 16.03.2011
• bude hranice záboru před zahájením stavby vytyčena a odsouhlasena v terénu,
• min. 14 dní před zahájením prací zhotovitel požádá Lesy ČR, s.p. o povolení ke vstupu na lesní pozemky
Ve smyslu vyjádření MěÚ Cheb, ŠtaK č.j. MUCH 25372/2011-2449/2011 ze dne 29.03.2011
• oznámí zhotovitel stavební akci minimálně dva týdny před zahájením prací Archeologickému ústavu Akademie věd ČR;
• v ploše plánovaného zemníku bude provedena dílčí archeologická sondáž,
• veškeré zemní práce budou prováděny koordinovaně a pod archeologickým dozorem
Kácení na nelesních pozemcích musí být provedeno v době vegetačního klidu tj. v době od 1.10. do 31.3.
Po ukončení stavby budou všechny pozemky dotčené stavbou uvedeny do provozuschopného stavu a jejich konečná úprava bude písemně odsouhlasena s vlastníky pozemků.
Přístup na staveniště se předpokládá po komunikacích uvedených v projektové dokumentaci. Cesty na pozemcích LČR značené podle porostních map hospodářského plánu v současném stavu nejsou způsobilé pro průjezd stavební techniky, proto je bude třeba upravit a zpevnit. Dále je třeba vybudovat sjezd ze silnice III. třídy mezi obcemi Starý Rybník a Seníky podle zvláštní projektové dokumentace „Úprava napojení příjezdové komunikace na silnici III/21313,“ která je součástí Přílohy č. 1 projektová dokumentace pod číslem D.1.2. SO 09-1. Po dokončení stavby budou případné poškozené pozemky uvedeny do původního stavu. Majetkoprávní vypořádání s dotčenými subjekty je součástí nabídkové ceny.
Trasy pro SO 09 Příjezdy ke stavbě dopravu budou nejprve zdokumentovány, před zahájením dopravy budou v problematických místech zpevněny a po dokončení budou případné poškozené pozemky uvedeny do původního stavu.
Bližší podmínky stanoví přiložená smlouva a projektová dokumentace a stanoviska. Veškeré činnosti budou provedeny v souladu s podmínkami souhlasů a vyjádření uvedených v projektové dokumentaci pro provádění stavby. Zejména dbát podmínek v níže uvedených dokumentech (čísla odpovídají číslům dokumentů v Příloze 3 smlouvy o dílo):
1. Plán péče pro PR U sedmi rybníků 2005-2015;
2. Rozhodnutí KÚ Karlovarského kraje, odbor životního prostředí a zemědělství č.j.: 3660/ZZ/10-4 ze dne 29.10.2010;
3. Opravné rozhodnutí KÚ Karlovarského kraje, odbor životního prostředí a zemědělství č.j.: 3660/ZZ/10-5 ze dne 03.11.2010;
4. Územní rozhodnutí, Městského úřadu Františkovy Lázně, odbor stavební a životního prostředí č.j.: 02387/10/SU ze dne 14.12.2010;
5. Rozhodnutí Městského úřadu Cheb, odbor stavební a životního prostředí č.j.: MUCH 59281/2011 ze dne 06. 08. 2012;
6. Opravné usnesení Městského úřadu Cheb, odbor stavební a životního prostředí č.j.: MUCH 59281/2011 ze dne 15. 08. 2012
7. Smlouva o nájmu č.02322/SOPK/2016, č.3/228/2016
8. Nájemní smlouva s obcí Rolnická Skalná, č. 12707/SOPK/15
9. Smlouva o nájmu pozemku za účelem provedení a umístění stavby (sjezdy, komunikační napojení apod.) č. NZS/2213/Ha/2016
10. Nájemní smlouva s městem Skalná, č.j. 11718/SOPK/15
11. Smlouva o nájmu s LČR č. 22/228/2017

Předpokládaná doba výstavby je 19 měsíců, předpokládaný termín zahájení prací je leden 2019. Předpokládaný počet kontrolních dní je 60 s předpokládanou frekvencí návštěv stavby 3x-4x do měsíce. Informace k postupu plnění jsou uvedeny v závazném harmonogramu prací, který je součástí zadávací dokumentace. Celková cena díla je 20 196 068 Kč s DPH.
„Projekt je spolufinancován Evropskou unií - Evropským fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Životní prostředí. “
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění: 19 měsíců Předpokládaný termín předání staveniště a zahájení prací na díle: Bude provedeno po administraci výběrového řízení, uzavření smlouvy a nabytí její účinnosti s ohledem na přidělení dotačních prostředků (předpoklad leden 2019). Ukončení díla a vyklizení staveniště: 31.3.2020 Doložení geometrických plánů: 30.9.2020

Doba a místo plnění

Vojtanov
Přírodní rezervace U Sedmi rybníků
-
-
35134
Česká republika
Místem plnění je PR U sedmi rybníků, veškeré práce budou prováděny na pozemcích č. parc. 1041, 1043, 1044, 1046, 1177, 1080, 1081/1, 1083, 1079, 1073/2, 1069/1, 1189, 1176/2, 1190/1, 1188, 1181, 1216, 1063/1 v k. ú. Vojtanov, 578/1, 457/2 a 572/1 v k. ú. Starý Rybník, okres Cheb, Karlovarský kraj.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy pro podání nabídky včetně zadávací dokumentace
Profesní způsobilost
čestným prohlášením, vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy pro podání nabídky včetně zadávací dokumentace
čestným prohlášením, vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy pro podání nabídky včetně zadávací dokumentace
Předmět podnikání: Projektová činnost ve výstavbě
Druh živnosti: Ohlašovací vázaná
čestným prohlášením nebo kopie dokladu o autorizaci, vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy pro podání nabídky včetně zadávací dokumentace
Doklad o autorizaci udělené podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, v aktuálním znění, a to pro obor Stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství (autorizovaný technik nebo autorizovaný inženýr).
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam služeb za posledních 5 let včetně osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení z těchto služeb před zahájením zadávacího řízení
Doložit seznam obdobných zakázek spočívajících spočívajících ve výkonu technického dozoru stavebníka za dobu posledních 5 let před zahájením zadávacího řízení. Seznam musí obsahovat minimálně: popis plnění včetně ceny stavby (nad níž byl vykonán technický dozor stavebníka), cenu zakázky, dobu realizace, identifikaci objednatele (název, IČ, sídlo), kontakt na objednatele (jméno, telefon, e-mail). Součástí tohoto seznamu bude osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení nejvýznamnějších z těchto služeb.
Čestné prohlášení bude obsahovat popis plnění včetně ceny stavby (nad níž byl vykonán technický dozor stavebníka), cenu zakázky, dobu realizace, identifikaci objednatele (název, IČ, sídlo), kontakt na objednatele (jméno, telefon, e-mail) a osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení nejvýznamnějších z těchto služeb. Vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace, které může účastník zadávacího řízení využít.
Minimálně jedna z uvedených služeb musí spočívat ve výkonu technického dozoru stavebníka nad realizací stavebních prací na vodní nádrží nebo na vodním toku, tyto stavební práce musí být v minimální hodnotě 1.000.000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
PŘÍKAZNÍ SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ TECHNICKÉHO DOZORU STAVEBNÍKA UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2430 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ

Způsob a doba podání nabídky

04.12.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Dokumenty vytvořené zadavatelem jsou závazné a účastník v nich nesmí nic měnit kromě doplnění požadovaných chybějících údajů.

Předmětem hodnocení je nabídková cena včetně DPH (nabídková cena bude uvedena v elektronickém nástoji Gemin a v hodnotící tabulce, tyto hodnoty budou stejné). Účastník zadávacího řízení bude postupovat následovně:
1) Účastník zadávacího řízení vyplní dokument Hodnotící tabulka, který je součástí Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace (více informací ohledně vyplnění viz Hodnotící tabulka).
2) Výslednou cenu vč. DPH (pole G10 v hodnotící tabulce) účastník přepíše do elektronického nástroje Gemin.
Plátci DPH vloží do Gemin cenu bez DPH (musí si vypočítat) a cenu vč. DPH (pole G10 v Hodnotící tabulce). Neplátci DPH uvedou v Gemin ceny, za kterou jsou ochotni splnit zakázku (pole G10 v Hodnotící tabulce, cena bez DPH a cena vč. DPH bude stejná, hodnota DPH bude 0).
Uvedením rozdílných hodnot v nabídkové ceně je důvodem pro vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.
Účastník zadávacího řízení přiloží k nabídce vyplněnou smlouvu, hodnotící tabulku a vyplněná čestná prohlášení o splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Dodavatel je oprávněn po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí tuto lhůtu dodržet.

Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Dokument soupis prací a dodávek (naceněný soupis prací) obdrží vybraný dodavatel po podepsání smlouvy oběma stranami.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
04.12.2018 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na listinné, e-mailové, telefonické dotazy nebude brán zřetel. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem musí probíhat elektronicky přes elektronický nástroj Gemin.
Kamila Koucká v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 23.11.2018 15:43:59

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 23.11.2018 13:09 Kamila Koucká 23.11.2018 15:30 Kamila Koucká právě zobrazena

Kontextová navigace