Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 2 ks skartovacích strojů  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Kontaktní osoba:
: Lenka Hlavičková
: Lenka.Hlavickova@mzp.cz
: +420 267122533
: referent

Organizační útvar:
Odbor provozní
Číslo útvaru: 230
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup 2 ks skartovacích strojů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00056523

08.11.2018 10:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Hlavičková
Lenka.Hlavickova@mzp.cz
+420 267122533
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup 2 ks skartovacích strojů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Hlavičková
Lenka.Hlavickova@mzp.cz
+420 267122533
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 2 ks skartovacích strojů dle technické specifikace.
Položky předmětu VZ
Skartovačky
30191400-8 - Skartovačky
30191400-8 - Skartovačky
Nákup 2 ks skartovacích strojů. Požadujeme typ velkokapacitní skartovačky vhodné pro vysoké zatížení. Vstup o šíři 260 mm,skartace až 10 listů formátu A4 v řezu 2x15 mm. Kapacita odpadního koše 75 litrů. Stroj odolný vůči kancelářským sponkám, mobilní na kolečkách. Tomu odpovídá např. typ IDEAL 2503.Požadované parametry specifikované v příloze. Zboží bude nové, originál zabalené, vč. návodu v ČJ. Záruka min. 24 měsíců.Cena nabídky bude za obě skartovačky, včetně všech nákladů a dodání.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
16 528,50
33 057,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
33 057,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 10
Vršovice
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
21.01.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nepožadujeme, nákup se uskuteční objednávkou č. 18/O0911, kterou zašle zadavatel vítěznému dodavateli.

Způsob a doba podání nabídky

21.11.2018 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Zadavatel požaduje přiložení produktového listu s přesným popisem a vyobrazením předmětu veřejné zakázky. Uchazeč, který nepředloží produktový list, bude z VŘ vyřazen. Nabídková cena musí být uvedena za celou dodávku. Dodání zboží požadujeme do 5 pracovních dnů od odeslání objednávky. Faktura se splatností 21 dní.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.11.2018 08:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lenka Hlavičková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 08.11.2018 12:34:14

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.11.2018 10:11 Lenka Hlavičková 08.11.2018 10:11 Lenka Hlavičková právě zobrazena

Kontextová navigace