Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 4 ks skartovacích strojů  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Kontaktní osoba:
: Lenka Hlavičková
: Lenka.Hlavickova@mzp.cz
: +420 267122533
: referent

Organizační útvar:
Odbor provozní
Číslo útvaru: 230
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup 4 ks skartovacích strojů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00056448

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Hlavičková
Lenka.Hlavickova@mzp.cz
+420 267122533
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup 4 ks skartovacích strojů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Hlavičková
Lenka.Hlavickova@mzp.cz
+420 267122533
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 4 ks skartovacích strojů dle specifikace uvedené v příloze.
Položky předmětu VZ
Skartovací stroje 4 ks
30191400-8 - Skartovačky
30191400-8 - Skartovačky
Skartovací stroje stejného typu pro skartaci dokumentů o šířce 240 mm, vybavené automatickým systémem start/stop, zpětným chodem,tepelnou pojistkou motoru proti přehřátí, signalizací přeplněného koše,pojezdová kolečka.
Možnost skartovat sešívací sponky, kreditní karty a CD, vstup na CD a kreditní karty. Např. typ AT-66C. Technická specifikace požadovaného zboží je součástí přílohy.Nabídková cena bude cena celková, zahrnující veškeré náklady. Zboží bude nové, originálně zabalené vč. příslušenství a manuálu v ČJ.Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
ks
7 438,00
29 752,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
29 752,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 10
Vršovice
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
26.12.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nepožadujeme, nákup se uskuteční objednávkou, kterou zašle zadavatel vítěznému dodavateli, č.obj. 18/O0775. Nabídková cena musí být uvedena za celou dodávku, včetně všech nákladů.Dodání požadujeme jednou dodávkou na místo určerní do 6 pracovních dnů od vyhodnocení
nabídek. Splatnost faktury bude 21 dní od doručení na MŽP.

Způsob a doba podání nabídky

29.10.2018 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě stejné nabídkové ceny rozhoduje los.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Zadavatel požaduje přiložení produktového listu s přesnou specifikací a vyobrazením předmětu veřejné zakázky. Uchazeč, který nepředloží produktový list, bude z VŘ vyřazen.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
29.10.2018 08:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 22.10.2018 14:50:33

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 22.10.2018 14:48 Lenka Hlavičková 22.10.2018 14:48 Lenka Hlavičková právě zobrazena

Kontextová navigace