Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisních služeb…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Kamila Koucká, DiS.
: kamila.koucka@nature.cz
: 283069184

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisních služeb na 11 multifunkčních kopírovacích zařízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00056337

05.09.2018 14:29:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Taťána Ungerová
tatana.ungerova@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisních služeb na 11 multifunkčních kopírovacích zařízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Taťána Ungerová
tatana.ungerova@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této VZ je zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro 11 ks multifunkčních kopírovacích zařízení Konica Minolta uvedených v Příloze č. 1 smlouvy - Seznam zařízení.
Položky předmětu VZ
Zajištění servisních služeb na 11 multifunkčních kopírovacích zařízení
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro 11 ks multifunkčních kopírovacích zařízení Konica Minolta
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
636 363,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

viz návrh smlouvy

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika
Další místa plnění viz příloha č. 1 smlouvy - Seznam zařízení

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Oprávnění k podnikání se musí vztahovat na druh živnosti: Ohlašovací volná; předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona; obory činnosti: výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení nebo obdobné
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných dodávek nebo služeb
Seznam významných dodávek nebo služeb za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení popisu plnění, ceny, doby poskytnutí a identifikace objednatele.
čestné prohlášení včetně uvedení popisu plnění, názvu, ceny (Kč vč. DPH/u neplátců DPH cena), doby poskytnutí a identifikace objednatele
alespoň 2 referenční zakázky na zajištění servisu a dodávek materiálu k multifunkčním kopírovacím zařízením, přičemž hodonota alespoň jedné zakázky musí být v minimální hodnotě 400.000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SERVISNÍ A MATERIÁLOVÁ SMLOUVA
o zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro multifunkční kopírovací zařízení
uzavřená dle ustanovení § 1746 odst. 2 a násl. zák.č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, ve znění
pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

14.09.2018 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Dokumenty návrh smlouvy, přílohu č. 1 - Seznam zařízení, přílohu č. 2 - Hodnotící tabulku - vytvořené zadavatelem jsou závazné a účastník v nich nesmí nic měnit, kromě doplnění požadovaných chybějících údajů a nabídkové ceny. K prokázání splnění kvalifikace může účastník řízení využít vzor v příloze nebo vlastní formulář dle vlastního výběru.

Předmětem hodnocení je nabídková cena včetně DPH. Nabídkovou cenou se rozumí celková cena vč. DPH uvedená v elektronickém nástroji Gemin a celková cena vč. DPH v příloze č. 2 - Hodnotící tabulka (pole E8). U účastníků, kteří nejsou plátci DPH, bude posuzována cena, kterou uvedou v nabídce jako cenu, za kterou jsou ochotni splnit zakázku (v Geminu neplátci DPH uvedou u ceny bez DPH a u ceny vč. DPH cenu, za kterou jsou schopni splnit zakázku, u sazby DPH vyplní 0).
Uvedením rozdílných hodnot v nabídkové ceně je důvodem pro vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.

Účastník přiloží k nabídce vyplněnou smlouvu a vyplněnou přílohu č. 2 - Hodnotící tabulku. Smlouva nemusí být podepsána.

Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.09.2018 09:31:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na e-mailové, telefonické ani listinné dotazy nebude brán zřetel.
Kamila Koucká v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 05.09.2018 16:39:38

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.09.2018 14:29 Kamila Koucká 05.09.2018 16:21 Kamila Koucká právě zobrazena

Kontextová navigace