Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava Školní naučné stezky…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Ľudmila Miškaňová
: ludmila.miskanova@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Oprava Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát (zejména zhotovení a montáž informačních tabulí a železných patek)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00056206

17.07.2018 15:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ľudmila Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Oprava Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát (zejména zhotovení a montáž informačních tabulí a železných patek)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ľudmila Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Oprava Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát na pozemku p.č. 96/1, 104/2, 206/1, 211, 212/1 a 1252 v k.ú. Velká Buková, objekt NI AOPK ČR, inventární číslo 12788.

1) Demontáž a ekologické odstranění informačního panelu o rozměru 100 x 165 cm na zastavení Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.

2) Oprava 36 ks železných patek pro informační stojan na zastavení č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 – odkopání sedimentu, očištění smirkovým papírem, nátěr černou syntetickou barvou; přesun 4 ks železných patek pro zastavení č.19 a 20 na nové místo- pozemek p.č.1252 v k.ú. Velká Buková, včetně výkopu jamek 0,3 m x 0,3 m x 0,7 m (hloubka), nátěru černou syntetickou barvou, betonování a likvidace starého betonu. Informační stojan bude připevněn na každé železné patce 2 ks šroubu M12 s maticí a podložkou. Vzdálenost spodní části nohy každého informačního stojanu bude 7 cm od terénu.

3) Zhotovení a montáž do železných patek 20 ks informačních stojanů podle přílohy č.2 SOD na zastavení Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20. Provedení z modřínového dřeva, nátěr 3 x lazůrovací barvou, odstín tmavý ořech. Rámeček okolo informačního panelu bude vyroben z dubového dřeva a natřen bezbarvým lakem. Nohy informačního stojanu budou vyrobeny z modřínových lepených hranolů.

4) Zhotovení a montáž 20 ks informačních tabulí (zastavení č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20) o rozměru 84 x 59,4 cm. Provedení – digitální tisk, matná UV laminace, deska sendvičového typu s jádrem z polyethylenu a hliníkového plechu (např. Dibond na povrchu o tloušťce 3 mm. Grafickou podobu všech 20 ks informačních tabulí dodá objednatel na elektronickém nosiči při podpisu smlouvy o dílo.
Položky předmětu VZ
Oprava Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát (zejména zhotovení a montáž informačních tabulí a železných patek)
44212320-8 - Různé konstrukce
44212320-8 - Různé konstrukce
Oprava Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát na pozemku p.č. 96/1, 104/2, 206/1, 211, 212/1 a 1252 v k.ú. Velká Buková, objekt NI AOPK ČR, inventární číslo 12788.

1) Demontáž a ekologické odstranění informačního panelu o rozměru 100 x 165 cm na zastavení Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.

2) Oprava 36 ks železných patek pro informační stojan na zastavení č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 – odkopání sedimentu, očištění smirkovým papírem, nátěr černou syntetickou barvou; přesun 4 ks železných patek pro zastavení č.19 a 20 na nové místo- pozemek p.č.1252 v k.ú. Velká Buková, včetně výkopu jamek 0,3 m x 0,3 m x 0,7 m (hloubka), nátěru černou syntetickou barvou, betonování a likvidace starého betonu. Informační stojan bude připevněn na každé železné patce 2 ks šroubu M12 s maticí a podložkou. Vzdálenost spodní části nohy každého informačního stojanu bude 7 cm od terénu.

3) Zhotovení a montáž do železných patek 20 ks informačních stojanů podle přílohy č.2 SOD na zastavení Školní naučné stezky přírodovědné Křivoklát č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20. Provedení z modřínového dřeva, nátěr 3 x lazůrovací barvou, odstín tmavý ořech. Rámeček okolo informačního panelu bude vyroben z dubového dřeva a natřen bezbarvým lakem. Nohy informačního stojanu budou vyrobeny z modřínových lepených hranolů.

4) Zhotovení a montáž 20 ks informačních tabulí (zastavení č.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20) o rozměru 84 x 59,4 cm. Provedení – digitální tisk, matná UV laminace, deska sendvičového typu s jádrem z polyethylenu a hliníkového plechu (např. Dibond na povrchu o tloušťce 3 mm. Grafickou podobu všech 20 ks informačních tabulí dodá objednatel na elektronickém nosiči při podpisu smlouvy o dílo.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
280 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

viz návrh smlouvy

Doba a místo plnění

Zbečno
Zbečno
5
270 24
Česká republika
Místem plnění jsou jsou pozemky p.č. 96/1, 104/2, 206/1, 211, 212/1 a 1252 v k.ú. Velká Buková (viz návrh smlouvy).

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán, nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O DÍLO
UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2586 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ

Způsob a doba podání nabídky

30.07.2018 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Předmětem hodnocení je celková nabídková cena (vč. DPH) uvedena v Geminu a vyplněna v čl. 3.1 návrhu smlouvy a v příloze č. 1 návrhu smlouvy v okénku "Cena řešení celkem" (tyto údaje musejí být shodné). Zadavatel zdůrazňuje, že uvedení rozdílných celkových nabídkových cen v Geminu, v návrhu smlouvy a v příloze č. 1 návrhu smlouvy je důvodem pro vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.

K prokázání kvalifikace může dodatel využít vzoru čestného prohlášení v příloze nebo vlastní formulář.

Hodnocena bude celková nabídková cena včetně DPH. U účastníků, kteří nejsou plátci DPH, bude posuzována cena, kterou uvedou v nabídce jako cenu, za kterou jsou ochotni splnit zakázku. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.

Účastník řízení je ke své nabídce povinen přiložit vyplněný návrh smlouvy večtně vyplněné přílohy č. 1 návrhu smlouvy. Návrh smlouvy nemusí být účastníkem podepsán. Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli před uzavřením smlouvy zaslat přílohu č. 4 smlouvy. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


24.07.2018 08:00:00
Zbečno
Zbečno
5
270 24
Česká republika
Kontaktní osoba Ing. Josef Jedlička, tel.: 313251174, mob.: 724127187.
Otevírání nabídek
30.07.2018 12:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ne emailové, telefonické ani listinné dotazy nebude brán zřetel.
Ľudmila Miškaňová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 18.07.2018 13:54:37

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 17.07.2018 15:07 Ľudmila Miškaňová 18.07.2018 10:22 Ľudmila Miškaňová právě zobrazena

Kontextová navigace