Domů  /  Zadávací řízení  /  Realizace bioindikačních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Ľudmila Miškaňová
: ludmila.miskanova@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Realizace bioindikačních testů s využitím juvenilních jedinců perlorodky říční - druhé opakované řízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00056105

04.07.2018 22:16:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ľudmila Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Realizace bioindikačních testů s využitím juvenilních jedinců perlorodky říční - druhé opakované řízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ľudmila Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je realizace bioindikačních testů s využitím juvenilních jedinců perlorodky říční v rámci projektu „Posilování populací perlorodky říční v lokalitách soustavy Natura 2000 v zeleném pásu Bavorsko – Česko“ finančně podpořeného z prostředků Cíl EÚS Česká republika – Svobodný stát Bavorsko a Evropského fondu pro regionální rozvoj.
Bioindikační testy budou prováděny v období 8/2018 – 8/2020 na vybraných úsecích Lužního potoka, Rokytnice a Bystřiny v katastrálním území Trojmezí, katastrálním území Pastviny u Studánky, katastrálním území Hranice u Aše a katastrálním území Studánka u Aše.

Cílem bioindikačních testů je nalezení nejvhodnějších míst, do kterých bude možno v budoucnu vysazovat odchované juvenilní perlorodky, a která budou zaručovat jejich následný optimální vývoj.

Bioindikační testy budou prováděny in-situ a budou situovány do volného toku a do sedimentu. Charakter testů bude krátkodobý, přičemž testování ve volném toku bude sledovat individuální reakci jedinců a testování v sedimentu bude sledovat skupinovou reakci jedinců.

Bioindikační testy budou prováděny v 9 monitorovacích cyklech:
1. monitorovací cyklus - 1. 8. 2018 -31. 8. 2018;
2. monitorovací cyklus - 1. 9. 2018 – 30. 10. 2018;
3. monitorovací cyklus - 1. 11. 2018 – 31. 3. 2019;
4. monitorovací cyklus - 1. 4. 2019 – 31. 5. 2019;
5. monitorovací cyklus - 1. 6. 2019 - 31. 8. 2019;
6. monitorovací cyklus - 1. 9. 2019 - 30. 10. 2019;
7. monitorovací cyklus - 1. 11. 2019 - 31. 3. 2020;
8. monitorovací cyklus - 1. 4. 2020 - 31. 5. 2020;
9. monitorovací cyklus - 1. 6. 2020 - 31. 8. 2020.
Položky předmětu VZ
Realizace bioindikačních testů s využitím juvenilních jedinců perlorodky říční - druhé opakované řízení
73110000-6 - Výzkum
73110000-6 - Výzkum
Předmětem zakázky je realizace bioindikačních testů s využitím juvenilních jedinců perlorodky říční v rámci projektu „Posilování populací perlorodky říční v lokalitách soustavy Natura 2000 v zeleném pásu Bavorsko – Česko“ finančně podpořeného z prostředků Cíl EÚS Česká republika – Svobodný stát Bavorsko a Evropského fondu pro regionální rozvoj.
Bioindikační testy budou prováděny v období 8/2018 – 8/2020 na vybraných úsecích Lužního potoka, Rokytnice a Bystřiny v katastrálním území Trojmezí, katastrálním území Pastviny u Studánky, katastrálním území Hranice u Aše a katastrálním území Studánka u Aše.

Cílem bioindikačních testů je nalezení nejvhodnějších míst, do kterých bude možno v budoucnu vysazovat odchované juvenilní perlorodky, a která budou zaručovat jejich následný optimální vývoj.

Bioindikační testy budou prováděny in-situ a budou situovány do volného toku a do sedimentu. Charakter testů bude krátkodobý, přičemž testování ve volném toku bude sledovat individuální reakci jedinců a testování v sedimentu bude sledovat skupinovou reakci jedinců.

Bioindikační testy budou prováděny v 9 monitorovacích cyklech:
1. monitorovací cyklus - 1. 8. 2018 -31. 8. 2018;
2. monitorovací cyklus - 1. 9. 2018 – 30. 10. 2018;
3. monitorovací cyklus - 1. 11. 2018 – 31. 3. 2019;
4. monitorovací cyklus - 1. 4. 2019 – 31. 5. 2019;
5. monitorovací cyklus - 1. 6. 2019 - 31. 8. 2019;
6. monitorovací cyklus - 1. 9. 2019 - 30. 10. 2019;
7. monitorovací cyklus - 1. 11. 2019 - 31. 3. 2020;
8. monitorovací cyklus - 1. 4. 2020 - 31. 5. 2020;
9. monitorovací cyklus - 1. 6. 2020 - 31. 8. 2020.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
500 006,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Karlovy Vary
Závodu Míru
725/16
36017
Česká republika
Místem plnění jsou toky Lužní potok, Bystřina, Rokytnice v katastrálním území Trojmezí, katastrálním území Pastviny u Studánky, katastrálním území Hranice u Aše a katastrálním území Studánka u Aše dle specifikace v příloze č. 1 návrhu smlouvy.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
reference
reference za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení na zakázky zaměřené na provádění monitoringu mlžů nebo provádění bioindikací pomocí perlorodky říční
čestné prohlášení včetně uvedení popisu plnění, ceny, doby poskytnutí a identifikace objednatele
minimálně 3 reference za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení na zakázky zaměřené na provádění monitoringu mlžů nebo provádění bioindikací pomocí perlorodky říční
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O DÍLO
UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2586 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ

Způsob a doba podání nabídky

17.07.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Předmětem hodnocení je účastníkem stanovená celková nabídková cena včetně DPH za celou zakázku. Celkovou nabídkovou cenu je účastník povinen vyplnit v Geminu, v čl. 3.1 návrhu smlouvy a v poli cena celkem v přiloženém položkovém rozpočtu (příloha č. 4 návrhu smlouvy). Zadavatel zdůrazňuje, že uvedení rozdílných celkových nabídkových cen v Geminu, v návrhu smlouvy a v položkovém rozpočtu je důvodem pro vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.

Zadavatel dále zdůrazňuje, že bude-li plnění zahájeno později než 1.8.2018 z důvodu pozdějšího nabytí účinnosti smlouvy, bude skutečná cena (tj. cena vyfakturovaná a následně zaplacena zadavatelem) odpovídat skutečně provedenému množství prací.

Účastník řízení je ke své nabídce povinen přiložit vyplněný návrh smlouvy včetně přílohy č. 4 návrhu smlouvy (nemusí být podepsaný). Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
17.07.2018 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na listinné, telefonické ani e-mailové dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
Poskytování dodatečných informací: Účastník zadávacího řízení je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.
Ľudmila Miškaňová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 04.07.2018 22:19:55

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.07.2018 22:16 Ľudmila Miškaňová 04.07.2018 22:16 Ľudmila Miškaňová právě zobrazena

Kontextová navigace