Domů  /  Zadávací řízení  /  Snížení energetické…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Ľudmila Miškaňová
: ludmila.miskanova@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Snížení energetické náročnosti budovy AOPK ČR - oddělení SCHKO Blaník, Louňovice pod Blaníkem - druhé opakované řízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/18/V00056070

14.06.2018 16:31:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ľudmila Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Snížení energetické náročnosti budovy AOPK ČR - oddělení SCHKO Blaník, Louňovice pod Blaníkem - druhé opakované řízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Ľudmila Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je „Snížení energetické náročnosti budovy AOPK ČR – oddělení SCHKO Blaník, Louňovice pod Blaníkem“ dle zpracované projektové dokumentace Ing. Arch. Janem Dobešem (dále jen PD). Práce budou prováděny na pozemcích č. parc. 11 v k.ú. Louňovice pod Blaníkem, okres Benešov, Středočeský kraj.
Jedná se o práce na objektu AOPK ČR - CHKO Blaník, Vlašimská č.p.8, Louňovice pod Blaníkem:
• Zateplení obvodového pláště - bude dodržena technologie dle aktuálně zvoleného výrobce
• Zateplení střechy a podhledu nad 2.NP ve dvorním traktu
• Výměna oken a vstupních dveří
• Sanace vlhkosti v úrovni 1.NP.
Přístup na staveniště se předpokládá po stávajících místních komunikacích. Po dokončení stavby budou případné poškozené pozemky uvedeny do původního stavu.
Veškeré činnosti budou provedeny v souladu s podmínkami souhlasů a vyjádření uvedených v projektové dokumentaci pro provádění stavby. Zejména dbát podmínek v níže uvedených dokumentech:
• stavební povolení - rozhodnutí, vydané MÚ Vlašim dne 27.9.2017 pod č.j.: VYST/113333/17 KOC, které nabylo právní moci dne 25.10.2017

„Projekt je spolufinancován Evropskou unií - Evropským fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Životní prostředí. “
Položky předmětu VZ
Snížení energetické náročnosti budovy AOPK ČR - oddělení SCHKO Blaník, Louňovice pod Blaníkem - druhé opakované řízení
45321000-3 - Tepelné izolace
45321000-3 - Tepelné izolace
Předmětem veřejné zakázky je „Snížení energetické náročnosti budovy AOPK ČR – oddělení SCHKO Blaník, Louňovice pod Blaníkem“ dle zpracované projektové dokumentace Ing. Arch. Janem Dobešem (dále jen PD). Práce budou prováděny na pozemcích č. parc. 11 v k.ú. Louňovice pod Blaníkem, okres Benešov, Středočeský kraj.
Jedná se o práce na objektu AOPK ČR - CHKO Blaník, Vlašimská č.p.8, Louňovice pod Blaníkem:
• Zateplení obvodového pláště - bude dodržena technologie dle aktuálně zvoleného výrobce
• Zateplení střechy a podhledu nad 2.NP ve dvorním traktu
• Výměna oken a vstupních dveří
• Sanace vlhkosti v úrovni 1.NP.
Přístup na staveniště se předpokládá po stávajících místních komunikacích. Po dokončení stavby budou případné poškozené pozemky uvedeny do původního stavu.
Veškeré činnosti budou provedeny v souladu s podmínkami souhlasů a vyjádření uvedených v projektové dokumentaci pro provádění stavby. Zejména dbát podmínek v níže uvedených dokumentech:
• stavební povolení - rozhodnutí, vydané MÚ Vlašim dne 27.9.2017 pod č.j.: VYST/113333/17 KOC, které nabylo právní moci dne 25.10.2017

„Projekt je spolufinancován Evropskou unií - Evropským fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Životní prostředí. “
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 929 190,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

viz návrh smlouvy

Doba a místo plnění

Louňovice pod Blaníkem
Vlašimská
8
257 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
reference
3 reference za posledních 5 let před zahájením zadávacího řízení na obdobné práce (zateplení objektu).
Čestné prohlášení, které bude obsahovat identifikaci objednatele (název, IČ, sídlo), cenu, dobu plnění, krátký popis plnění.
Aslepoň jedna reference musí být v minimální hodnotě 1.200.000Kč bez DPH
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O DÍLO
UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2586 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ

Způsob a doba podání nabídky

28.06.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Návrh smlouvy a příloha č. 3 vytvořená zadavatelem je závazná a účastník v daných dokumentech nesmí nic měnit, kromě doplnění požadovaných chybějících údajů a nabídkové ceny.

Předmětem hodnocení je nabídková cena včetně DPH.

Nabídkovou cenou se rozumí celková cena vč. DPH uvedená v elektronickém nástroji Gemin, uvedená celková cena vč. DPH ve smlouvě a celková cena vč. DPH v dokumentu oceněné soupisy prací (příloha č. 3). Uvedením rozdílných hodnot v nabídkové ceně je důvodem pro vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.

Účastník přiloží k nabídce vyplněnou smlouvu včetně přílohy č. 3 - oceněné soupisy prací a přílohy č. 5 - časový harmonogram průběhu prací.
Přílohu č. 5 vytvoří každý účastník sám.
Přílohu č. 6 není potřeba při podání nabídky přikládat (doloží ji až vybraný dodavatel).

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Dodavatel je oprávněn po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí tuto lhůtu dodržet.

Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
28.06.2018 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na telefonické, e-mailové, ani listinné dotazy nebude brán zřetel.
Ľudmila Miškaňová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 14.06.2018 16:34:25

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 14.06.2018 16:31 Ľudmila Miškaňová 14.06.2018 16:31 Ľudmila Miškaňová právě zobrazena

Kontextová navigace