Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění služeb ostrahy a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČO: 49277600

Sídlo/místo podnikání:
Vinohradská 1896/46
120 41  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Lenka Špačková
: spackova@czechtourism.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění služeb ostrahy a recepce v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055965

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Špačková
spackova@czechtourism.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění služeb ostrahy a recepce v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Špačková
spackova@czechtourism.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
V rámci plnění této veřejné zakázky vybraný dodavatel zajistí ostrahu objektu, a to včetně přilehlých prostranství (zejména dvora s terasou a průjezdu) a dále zajistí službu recepce při vstupu do objektu.
Položky předmětu VZ
Zajištění služeb ostrahy a recepce v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism
75 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
V rámci plnění této veřejné zakázky vybraný dodavatel zajistí ostrahu objektu, a to včetně přilehlých prostranství (zejména dvora s terasou a průjezdu) a dále zajistí službu recepce při vstupu do objektu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 000 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 000 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Vinohradská
1896
46
12100
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
viz zadávací dokumentace
čestným prohlášením
viz zadávací dokumentace
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Podrobně viz. zadávací dokumentace
Podrobně viz. zadávací dokumentace
Příloha č. 3 - Vzor seznamu významných služeb Přílohy č. 4 – Prohlášení o zkušenosti člena týmu. Toto prohlášení se stane přílohou č. 1 smlouvy jako seznam členů týmu
Podrobně viz. zadávací dokumentace
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.09.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění služeb ostrahy a recepce

Způsob a doba podání nabídky

15.06.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Specifické požadavky/ kvalita
viz zadávací dokumentace


Při shodě zvítězí uchazeč s nejnižší nabídkovou cenou dle bodu 12.1 zadávací dokumentace (Paušální nabídková cena za měsíc vykonávání služeb ostrahy a recepce dle článku 4, 5 a 6 zadávací dokumentace).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Paušální nabídková cena za měsíc vykonávání služeb ostrahy a recepce dle článku 4, 5 a 6 zadávací dokumentace
Paušální nabídková cena za měsíc vykonávání služeb ostrahy a recepce dle článku 4, 5 a 6 zadávací dokumentace






50,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Písemný návrh na provádění služeb ostrahy a recepce
Písemný návrh na provádění služeb ostrahy a recepce


hodnocení zadavatele




50,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



12.2 Za účelem hodnocení v kritériu „Návrh na provádění služeb ostrahy a recepce“ uvede účastník ZŘ konkrétní způsob, jakým zabezpečí požadavky Zadavatele na služby ostrahy a recepce


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


08.06.2018 13:00:00
Praha 2
Vinohradská
1896
46
12100
Česká republika
Otevírání nabídek
15.06.2018 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká centrála cestovního...
Doručeno: 11.06.2018 13:04:54

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 11.06.2018 13:04 Lenka Špačková 11.06.2018 13:04 Lenka Špačková právě zobrazena

Kontextová navigace