Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 20 ks mini desktop PC  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 12
IČO: 00231151

Sídlo/místo podnikání:
Písková 830/25
14300  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Vojtěch Pauch
: oit@praha12.cz
: 244028275
: 724816452
: vedoucí odboru informačních technologií

Organizační útvar:
Odbor informačních technologií
Kontaktní adresa:
Písková 830/25
14300 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup 20 ks mini desktop PC
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055905

18.05.2018 14:33:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup 20 ks mini desktop PC
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Vojtěch Pauch
oit@praha12.cz
244028275
724816452
vedoucí odboru informačních technologií
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 20 ks mini desktop PC a 10 ks externích CD/DVD mechanik (viz podrobný popis u jednotlivých položek). Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 390.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky. Na vítězného účastníka bude vystavena jednorázová objednávka na dodávku v rozsahu této veřejné zakázky. Zadavatel zároveň požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově, nikoliv na etapy do 14 dnů od akceptace objednávky. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení v jakékoliv fázi bez udání důvodu!
Položky předmětu VZ
HP ProDesk 600 G3 Desktop Mini PC
30200000-1 - Počítače
30200000-1 - Počítače
20x HP ProDesk 600 G3 Desktop Mini PC v následující konfiguraci: procesor Intel Core i5 6500T 6Gen 2.5GHz 2133MHz 6M HD 530 Quad Core, OS Win 10 CZ Pro 64bit (možnost downgrade na Win 7), RAM 8GB (2x4GB) DDR42400 SODIMM, HDD 500 GB 7200RPM 2,5“; min. 6x USB (3.1 typ A), výstupy Display Port a HDMI (fyzicky instalované, bez redukce), CZ klávesnice + laserová myš. Rozšíření záruky na 60 měsíců (servisní služba HP Care Pack) s plněním záručních podmínek v místě instalace.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
ks
HP DeskTop Mini DVD-Writer
30233153-8 - Zařízení pro čtení/vypalování CD a DVD
30233153-8 - Zařízení pro čtení/vypalování CD a DVD
HP DeskTop Mini DVD-Writer - Part Number: K9Q83AA
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Modřany
Písková
830
25
14300
Česká republika
Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel dále požaduje (vzhledem k poptávaným položkám), aby dodavatel byl autorizovaným prodejcem produktů HP a aby byl schopen na vyžádání partnerství s HP prokázat.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
15.06.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Ze strany zadavatele bude vystavena jednorázová objednávka dle výsledku VZ.

Způsob a doba podání nabídky

24.05.2018 15:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídkových cen bude preferována nabídka zaslaná účastníkem dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.05.2018 15:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vojtěch Pauch v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 12
Doručeno: 18.05.2018 14:36:03

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 18.05.2018 14:33 Vojtěch Pauch 18.05.2018 14:33 Vojtěch Pauch právě zobrazena

Kontextová navigace