Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka spotřebního materiálu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Správa Národního parku Šumava
IČO: 00583171

Sídlo/místo podnikání:
1. máje 260
38501  Vimperk

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Pavel Hubený
: pavel.hubeny@npsumava.cz

Kontaktní osoba:
: Petr Kubiš
: petr.kubis@npsumava.cz

Organizační útvar:
Oddělení MTZ
Číslo útvaru: 34
Kontaktní adresa:
1.máje 260
385 01 Vimperk
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka spotřebního materiálu (tonerů, Dymo pásek…) do tiskáren a kopírek
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055851
Evidenční číslo: NPS 0420/2018

10.05.2018 07:55:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Pavel Hubený
pavel.hubeny@npsumava.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Kubiš
petr.kubis@npsumava.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka spotřebního materiálu (tonerů, Dymo pásek…) do tiskáren a kopírek
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Pavel Hubený
pavel.hubeny@npsumava.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Kubiš
petr.kubis@npsumava.cz
Evidenční číslo zadavatele
NPS 0420/2018
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



27
Předmět VZ
Předmětem této veřejné zakázky je nákup originálního spotřebního materiálu a tonerů pro tiskárny a kopírky. Bližší specifikace předmětu plnění v příloze č.1 Položkový rozpočet – specifikace dodávky
Položky předmětu VZ
Tonery pro laserové kopírky a tiskárny
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Předmětem této veřejné zakázky je nákup originálního spotřebního materiálu a tonerů pro tiskárny a kopírky. Bližší specifikace předmětu plnění v příloze č.1 Položkový rozpočet – specifikace dodávky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
za položkový rozpočet pro rámcovou dohodu
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 999 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Od 1. 10. 2018 do 31. 12. 2020 (Platnost rámcové dohody může skončit nejen uplynutím uvedené doby, ale také vyčerpáním zadavatelem vymezených finančních prostředků v celkové výši 1 999 000 Kč bez DPH

Doba a místo plnění

Vimperk
1.máje
260
385 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.07.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová dohoda

Způsob a doba podání nabídky

31.05.2018 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě rovnosti cen bude použit transparentní způsob nahodilého výběru jedné z bodově rovnocenných nabídek (transparentní forma losování).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.05.2018 08:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Kubiš v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Správa Národního parku Šumava
Doručeno: 15.05.2018 07:40:32

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.05.2018 07:55 Petr Kubiš 10.05.2018 07:55 Petr Kubiš právě zobrazena

Kontextová navigace