Domů  /  Zadávací řízení  /  FIT, 18-002 – ELE vybavení IT  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Zikova 1903/4
166 36  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Martin Vrátil
: vratil@fit.cvut.cz
: +420-22435-9849
: FIT/oddělení ICT

Specifikace VZ

Název VZ: FIT, 18-002 – ELE vybavení IT
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055497

09.05.2018 17:21:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martin Vrátil
vratil@fit.cvut.cz
+420-22435-9849
FIT/oddělení ICT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FIT, 18-002 – ELE vybavení IT
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martin Vrátil
vratil@fit.cvut.cz
+420-22435-9849
FIT/oddělení ICT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je dodávka počítačového vybavení pro zaměstnance projektu ELE, FIT ČVUT.
Položky předmětu VZ
Webkamera
30237240-3 - Webová kamera
30237240-3 - Webová kamera
Webkamera specifikovaná v přiloženém souboru 18-002 - Webkamera.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Desktop PC
72311000-8 - Počítačové sestavy
72311000-8 - Počítačové sestavy
Desktop PC, počítačové sestavy specifikované v přiloženém souboru 18-002 - Desktop PC.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
Monitor 27
30231310-3 - Ploché monitory
30231310-3 - Ploché monitory
LCD monitory specifikované v přiloženém souboru 18-002 - Monitor 27.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
7,00
ks
USB Hub
30236000-2 - Různé počítačové vybavení
30236000-2 - Různé počítačové vybavení
USB Hub specifikované v přiloženém souboru 18-002 - USB Hub.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
All In One PC
30213000-5 - Osobní počítače
30213000-5 - Osobní počítače
All In One PC specifikovaný v přiloženém souboru 18-002 - All In One PC.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Notebook
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Notebook specifikovaný v přiloženém souboru 18-002 - Notebook.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Klávesnice
30237460-1 - Počítačové klávesnice
30237460-1 - Počítačové klávesnice
Klávesnice specifikovaná v přiloženém souboru 18-002 - Klávesnice.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Počítačová myš
30237410-6 - Počítačová myš
30237410-6 - Počítačová myš
Počítačová myš specifikovaná v přiloženém souboru 18-002 - Myš.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Nabíječka - USB-C Hub
30236000-2 - Různé počítačové vybavení
30236000-2 - Různé počítačové vybavení
Nabíječka - USB-C Hub specifikovaná v přiloženém souboru 18-002 - Nabíječka.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
nabíjecí kabel
30237200-1 - Počítačová příslušenství
30237200-1 - Počítačová příslušenství
USB-C chargering cable specifikovaný v přiloženém souboru 18-002 - Nabíjecí kabel.pdf
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Thákurova
9
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.06.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

21.05.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

500 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na webové stránky apod.)

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.05.2018 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel požaduje jako součást nabídky přesný popis nabízeného zboží, tak aby bylo možné ověřit požadované parametry.
Další specifikace
*** zboží musí být nové a v originálním obalu *** záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání předmětu plnění do 14 kalendářních dnů od vyzvání ze strany kupujícího *** platba bankovním převodem *** Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** faktura musí obsahovat číslo kupní smlouvy
Martin Vrátil v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 09.05.2018 17:36:41

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Martin Vrátil
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze [IČ 68407700]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 09.5.2018 17:27:29
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSU 2 08

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 09.05.2018 17:21 Martin Vrátil 09.05.2018 17:21 Martin Vrátil právě zobrazena

Kontextová navigace