Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis tiskových zařízení  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Jana Vodičková
: jana.vodickova@mzp.cz
: Ředitelka odboru informatiky

Kontaktní osoba:
: Mgr. Kateřina Hochová
: katerina.hochova@mzp.cz
: 267122386
: referentka

Organizační útvar:
Samostatné oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: 240
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Servis tiskových zařízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055807
Evidenční číslo: 57/18

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Jana Vodičková
jana.vodickova@mzp.cz
Ředitelka odboru informatiky
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kateřina Hochová
katerina.hochova@mzp.cz
267122386
referentka

Ing. David Špalt
david.spalt@mzp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servis tiskových zařízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Jana Vodičková
jana.vodickova@mzp.cz
Ředitelka odboru informatiky
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kateřina Hochová
katerina.hochova@mzp.cz
267122386
referentka

Ing. David Špalt
david.spalt@mzp.cz
Evidenční číslo zadavatele
57/18
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této veřejné zakázky je provádění drobných zásahů a dále pozáruční servis a opravy používaných tiskáren, multifunkčních zařízení a jejich příslušenství (dále jen „Tiskové zařízení“). V případě nerentabilní opravy nebo neopravitelnosti Tiskového zařízení bude vystaven protokol a proveden odhad zůstatkové ceny Tiskového zařízení. Součástí plnění bude rovněž dodávání potřebných náhradních dílů.
Položky předmětu VZ
Opravy a údržba reprografické techniky
50313000-2 - Opravy a údržba reprografické techniky
50313000-2 - Opravy a údržba reprografické techniky
Opravy a údržba reprografické techniky - servis tiskových zařízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
2 000 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Po celou dobu trvání smlouvy o poskytování servisních služeb, a to až do vyčerpání stanoveného finančního limitu 2 000 000,- Kč bez DPH.

Doba a místo plnění

Praha
Praha 10 - Vršovice
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Sken čestného prohlášení (vzor příloha č. 3)
Profesní způsobilost
Prostá kopie dokladu (sken) či odkaz na odpovídající informace uvedené v informačním systému veřejné správy analogicky dle § 45 odst. 4 ZZVZ.
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, je-li vní účastník zapsán.
Prostá kopie dokladu (sken) či odkaz na odpovídající informace uvedené v informačním systému veřejné správy analogicky dle § 45 odst. 4 ZZVZ.
Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licence.
Prostá kopie dokladu (sken) či odkaz na odpovídající informace uvedené v informačním systému veřejné správy analogicky dle § 45 odst. 4 ZZVZ.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb zahrnující realizaci alespoň 3 významných referenčních zakázek v uplynulých 3 letech před zahájením zadávacího řízení analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ.
Účastník prokáže splnění tohoto kritéria technické kvalifikace předložením významných služeb s minimální požadovanou úrovní podrobně specifikovanou v Čestném prohlášení o splnění technické kvalifikace (vzor příloha č. 4).
Čestné prohlášení (vzor příloha č. 4).
Podrobně viz Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace (vzor příloha č. 4).
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
13.07.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování servisních služeb uzavřená podle ust. § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

11.05.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

2 000 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.05.2018 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Příloha č. 1_Informace a požadavky zadavatele
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 1_Informace a pozadavky zadavatele_fin.pdf 341,28 KB
Příloha č. 2_Krycí list nabídky
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 2_Kryci list nabidky_fin.pdf 220,97 KB
Příloha č. 2_Krycí list nabídky - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 2_Kryci list nabidky_fin.docx 20,56 KB
Příloha č. 3_Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 3_CP o splneni podminek zakladni zpusobilosti_fin.pdf 216,28 KB
Příloha č. 3_Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 3_CP o splneni podminek zakladni zpusobilosti_fin.docx 17,75 KB
Příloha č. 4_Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 4_CP o splneni technicke kvalifikace_fin.pdf 271,92 KB
Příloha č. 4_Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 4_CP o splneni technicke kvalifikace_fin.docx 23,07 KB
Příloha č. 5_Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 5_CP o neexistenci stretu zajmu_fin.pdf 212,64 KB
Příloha č. 5_Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 5_CP o neexistenci stretu zajmu_fin.docx 17,99 KB
Příloha č. 6_Seznam poddodavatelů
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 6_Seznam poddodavatelu_fin.pdf 358,54 KB
Příloha č. 6_Seznam poddodavatelů - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 6_Seznam poddodavatelu_fin.docx 21,83 KB
Příloha č. 7_Zpracování nabídkové ceny
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 7_Zpracování nabídkové ceny pro účely hodnocení_fin.pdf 235,83 KB
Příloha č. 7_Zpracování nabídkové ceny - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Priloha c. 7_Zpracování nabídkové ceny pro účely hodnocení_fin.docx 31,32 KB
Příloha č. 8_Závazný návrh smlouvy
Servis tiskových zařízení_Příloha č. 8_Závazný navrh smlouvy_fin.pdf 453,39 KB
Příloha č. 8_Závazný návrh smlouvy - editovatelný formát
Servis tiskových zařízení_Příloha č. 8_Závazný navrh smlouvy_fin.docx 78,43 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 04.05.2018 09:26:10

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Kateřina Hochová
Vydáno pro (O - organizace): Ministerstvo životního prostředí
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 04.5.2018 09:25:46
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSU 1 08

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.05.2018 09:24 Kateřina Hochová 04.05.2018 09:25 Kateřina Hochová právě zobrazena

Kontextová navigace