Domů  /  Zadávací řízení  /  17-231 Projektová dokumentace…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Správa státních hmotných rezerv
IČO: 48133990

Sídlo/místo podnikání:
Šeříková 616/1
15085  Praha 5

Kontaktní osoba:
: Ing. arch. Jiří Soukup
: jsoukup@sshr.cz
: 222806123

Specifikace VZ

Název VZ: 17-231 Projektová dokumentace - Heřmanův Městec - rekonstrukce nádrže H230.02
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055783

17.04.2018 14:35:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. arch. Jiří Soukup
jsoukup@sshr.cz
222806123

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
17-231 Projektová dokumentace - Heřmanův Městec - rekonstrukce nádrže H230.02
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. arch. Jiří Soukup
jsoukup@sshr.cz
222806123
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
a) podrobná prohlídka místa plnění,
b) vypracování návrhu řešení rekonstrukce technologie skladu,
c) vypracování projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení (po schválení výše uvedeného návrhu řešení objednatelem) a podání žádosti o vydání stavebního povolení,
d) provedení inženýrské činnosti a zajištění pravomocného stavebního povolení potřebného pro provedení stavby,
e) vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby s rozpočtem a výkazem výměr a následný autorský dozor při realizaci stavby, který bude řešen samostatně na základě nové smlouvy,
Položky předmětu VZ
Projektová dokumentace technologie
71320000-7 - Technické projektování
71320000-7 - Technické projektování
Projektová dokumentace rekonstrukce technologie skladového systému.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Kostelec u Heřmanova Městce
000
000
538 03
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Požadované doklady jsou součástí zadávací dokumentace a jejích příloh.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
16.07.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

15.05.2018 14:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Podle pořadí doručení nabídek.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium nejnižší nabídková cena
nejnižší nabídková cena


koruna česká




85,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium doba plnění
doba plnění


kalendářní den




15,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Automaticky.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


02.05.2018 11:00:00
Kostelec u Heřmanova Městce
000
000
538 03
Česká republika
Viz zadávací dokumentace čl. 7.
Otevírání nabídek
15.05.2018 14:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jiří Soukup v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Správa státních hmotných...
Doručeno: 17.04.2018 14:42:36

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 17.04.2018 14:35 Jiří Soukup 17.04.2018 14:35 Jiří Soukup právě zobrazena

Kontextová navigace