Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.
Určení dodání položek předmětu VZ - 3/2018
Položky:
1 - 27 pro ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno,
Kontaktní osoba: - je uvedena v zadání VZ.
Místo plnění VZ:
Pro uvedené položky:
1 - 27 pro ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno.
OBCHODNÍ PODMÍNKY:
• Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místo plnění VZ.
• Závazná objednávka bude zaslána vítěznému uchazeči.
• Číslo objednávky (VZ) uvádějte prosím na faktuře a rovněž na dodacím listu.
• Požadujeme dodat zboží kompletně na určené místo plnění VZ a prosíme zboží rozepsat - uvést na faktuře.
• Splatnost faktury min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny).
• Faktura bude uhrazena až po úplném dodání zboží na místo plnění VZ.
• Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem.
UPOZORNĚNÍ:
• V této výzvě bylo zadáno - Požadujeme dodávku v režimu náhradního plnění podle ustanovení § 81 odst. 2 zákona č. 435/2004., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
• Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odstavce 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení. § 38, odstavec 2 Zákon č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
• Do nabídkového formuláře zadávejte celkovou cenu za předmět/položku, nikoliv jednotkovou cenu.
• Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd.
• U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.
• NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!
• Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.
• Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ.