Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka služby Antispam +…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Město Dobříš
IČO: 00242098

Sídlo/místo podnikání:
Mírové náměstí 119
26301  Dobříš

Kontaktní osoba:
: Petr Oplíštil
: petr.oplistil@mestodobris.cz
: 736623386
: referent odboru vnitřních věcí

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka služby Antispam + antivir s SLA filtru pro město Dobříš na období 2018 - 2021
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055640

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Oplíštil
petr.oplistil@mestodobris.cz
736623386
referent odboru vnitřních věcí

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka služby Antispam + antivir s SLA filtru pro město Dobříš na období 2018 - 2021
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Oplíštil
petr.oplistil@mestodobris.cz
736623386
referent odboru vnitřních věcí
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka služby Antispam + antivir s SLA filtru pro město Dobříš na 36 měsíců, technické podrobnosti viz zadávací dokumentace.

V původní výzvě se uložily špatné data pro podání nabídek a otevírání nabídek. Opraveno na podání nabídek k 6. dubnu 2018 do 11:00 hod.
Položky předmětu VZ
antivirového a antispamového filtru
48760000-3 - Balík programů pro ochranu před viry
48760000-3 - Balík programů pro ochranu před viry
Základní minimální požadavky pro požadovanou dodávku SLA služby antivirového a antispamového filtru

- nabízené řešení antivirového a antispamového filtru požadujeme dodat jako SLA službu pro ochranu e-mailové komunikace, vč. hrozeb typu phising apod. šířených pomocí e-mailové komunikace

- nabízené řešení antivirového a antispamového filtru musí pracovat s e-mail poštou zadavatele na vzdálených zařízeních dodavatele služby

- e-mail pošta zadavatele bude na zařízení dodavatele přesměrována pomocí DNS záznamů na straně zadavatele

- veškerá komunikace mezi zařízeními dodavatele a poštovními servery zadavatele musí probíhat na šifrovaném komunikačním kanálu pomocí TLS technologie

- pokud je dodávané řešení dodavatelem licencováno na počet e-mail schránek, tak počet obsluhovaných e-mail schránek zadavatele musí být minimálně 250

- pokud je dodávané řešení dodavatelem licencováno na počet e-mailů tak počet zpracovaných e-mail zpráv za jeden měsíc musí být minimálně 50 000 ks

- vzdálené zařízení dodavatele musí být konfigurováno v režimu vysoké dostupnosti služby s garantovanou dostupnosti minimálně 99 % s tím, že nabízené řešení musí být provozováno a zálohováno minimálně ve dvou vzájemně nezávislých lokalitách fyzicky umístěných v rámci Evropské unie s podporou loadbalancing a failover technologií

- v případě nedostupnosti poštovních serverů zadavatele musí být životnost fronty nepřevzatých e-mailů minimálně 168 hodin

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí být plně funkční bez jakékoliv potřeby dodavatele měnit interní e-mailové služby, které běží na poštovních serverech zadavatele (samozřejmě toto je myšleno kromě nutné změny MX a SMTP záznamů na přesměrování pošty)

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí pracovat s účinností filtrace spamu minimálně 99% a to včetně blokace nebo označení anglického i neanglického spamu

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí obsahovat minimálně dva antivirové programy od různých výrobců, které musí být jiné než námi používaný ESET na koncových stanicích a serverech

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí obsahovat funkcionalitu na filtrování e-mail pošty včetně všech příloh a to bez ohledu na velikost přílohy a skutečnou koncovku přílohy

- kontrola příloh musí být nastavena i pro vnořené archivní formáty (například více zip souborů v sobě)

- e-mail včetně přílohy o velikosti do 15MB musí projít nabízeným antivirovým a antispamovým řešením dodavatele nejdéle za maximální čas pěti minut (toto kritérium bude otestováno v rámci zkušebního provozu)

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí plně pracovat na protokolech IPv4 i IPv6

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí logovat veškerou komunikaci procházející přes zařízení dodavatele s uchováváním logu minimálně po dobu 12 měsíců s možností prohlížení těchto logů pomocí webového rozhraní poskytnutého dodavatelem

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí umět podepisovat odchozí e-mail poštu doménovým ověřovacím klíčem minimálně pomocí technologií DomainKeys a DKIM

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí být možno spravovat zadavatelem pomocí webového rozhraní poskytnutého dodavatelem

- pomocí webového rozhraní služby musí být možno po požadovanou dobu logování minimálně 12 měsíců, vyhledávat v těchto log datech fulltextově a to minimálně v kombinaci následujících kritérií: odesílatel, příjemce, předmět zprávy, ID zprávy, IP adresa, příloha

- pomocí webového rozhraní služby musí být zadavateli umožněno, měnit nastavení, jakého skóre musí zpráva dosáhnout, aby s ní bylo nějak nakládáno (označení jako SPAM, zahození jako SPAM a podobně) s tím, že prvotní nastavení bude provedeno od dodavatele po předchozí domluvě se zadavatelem

- pomocí webového rozhraní služby musí jít zadavatelem měnit zapnutí/vypnutí antispamového a antivirového řešení a to jak na celou doménu @mestodobris.cz tak i na úrovni jednotlivých adresátů vnitřní pošty

- pomocí webového rozhraní musí jít zadavatelem nastavit pravidla (Whitelist a Blacklist) minimálně v rozsahu jednotlivých odesílatelů, doménových jmen, nebo IP adres v4 i v6 a toto musí být možno nastavit jak na celou doménu @mestodobris.cz tak i na úrovni jednotlivých adresátů vnitřní pošty

Požadavky na obchodní a záruční podmínky:
- nabízené řešení požadujeme dodat na dobu 36 měsíců trvání od podpisu SLA smlouvy

- v rámci nabídkové ceny musí být zahrnuta technická podpora zadavatele s dostupností minimálně 5x8 a možností komunikace v českém jazyce

- součástí nabídkové ceny bude administrátorské školení pro správce zadavatele na obsluhu všech součástí antivirového a antispamového filtru min. v rozsahu 4 hodin, možné on-line formou

- fakturace na celé období 36 měsíců může proběhnout nejdříve po minimálně měsíčním zkušebním provozu, kdy bude ověřeno, že nabízené řešení plně splňuje tuto výše uvedenou specifikaci a následně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu s placenou částkou v českých korunách a musí mít splatnost minimálně 14 dní
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
95 000,00
95 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
95 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Dobříš
Mírové náměstí
119
26301
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
služba
Základní minimální požadavky pro požadovanou dodávku SLA služby antivirového a antispamového filtru
1. nabízené řešení antivirového a antispamového filtru požadujeme dodat jako SLA službu pro ochranu e-mailové komunikace, vč. hrozeb typu phising apod. šířených pomocí e-mailové komunikace
2. nabízené řešení antivirového a antispamového filtru musí pracovat s e-mail poštou zadavatele na vzdálených zařízeních dodavatele služby
3. e-mail pošta zadavatele bude na zařízení dodavatele přesměrována pomocí DNS záznamů na straně zadavatele
4. veškerá komunikace mezi zařízeními dodavatele a poštovními servery zadavatele musí probíhat na šifrovaném komunikačním kanálu pomocí TLS technologie
5. pokud je dodávané řešení dodavatelem licencováno na počet e-mail schránek, tak počet obsluhovaných e-mail schránek zadavatele musí být minimálně 250
6. pokud je dodávané řešení dodavatelem licencováno na počet e-mailů tak počet zpracovaných e-mail zpráv za jeden měsíc musí být minimálně 50 000 ks
7. vzdálené zařízení dodavatele musí být konfigurováno v režimu vysoké dostupnosti služby s garantovanou dostupnosti minimálně 99 % s tím, že nabízené řešení musí být provozováno a zálohováno minimálně ve dvou vzájemně nezávislých lokalitách fyzicky umístěných v rámci Evropské unie s podporou loadbalancing a failover technologií
8. v případě nedostupnosti poštovních serverů zadavatele musí být životnost fronty nepřevzatých e-mailů minimálně 168 hodin
9. nabízené antivirové a antispamové řešení musí být plně funkční bez jakékoliv potřeby dodavatele měnit interní e-mailové služby, které běží na poštovních serverech zadavatele (samozřejmě toto je myšleno kromě nutné změny MX a SMTP záznamů na přesměrování pošty)
10. nabízené antivirové a antispamové řešení musí pracovat s účinností filtrace spamu minimálně 99% a to včetně blokace nebo označení anglického i neanglického spamu
11. nabízené antivirové a antispamové řešení musí obsahovat minimálně dva antivirové programy od různých výrobců, které musí být jiné než námi používaný ESET na koncových stanicích a serverech
12. nabízené antivirové a antispamové řešení musí obsahovat funkcionalitu na filtrování e-mail pošty včetně všech příloh a to bez ohledu na velikost přílohy a skutečnou koncovku přílohy
13. kontrola příloh musí být nastavena i pro vnořené archivní formáty (například více zip souborů v sobě)
14. e-mail včetně přílohy o velikosti do 15MB musí projít nabízeným antivirovým a antispamovým řešením dodavatele nejdéle za maximální čas pěti minut (toto kritérium bude otestováno v rámci zkušebního provozu)
15. nabízené antivirové a antispamové řešení musí plně pracovat na protokolech IPv4 i IPv6
16. nabízené antivirové a antispamové řešení musí logovat veškerou komunikaci procházející přes zařízení dodavatele s uchováváním logu minimálně po dobu 12 měsíců s možností prohlížení těchto logů pomocí webového rozhraní poskytnutého dodavatelem
17. nabízené antivirové a antispamové řešení musí umět podepisovat odchozí e-mail poštu doménovým ověřovacím klíčem minimálně pomocí technologií DomainKeys a DKIM

19. nabízené antivirové a antispamové řešení musí být možno spravovat zadavatelem pomocí webového rozhraní poskytnutého dodavatelem
20. pomocí webového rozhraní služby musí být možno po požadovanou dobu logování minimálně 12 měsíců, vyhledávat v těchto log datech fulltextově a to minimálně v kombinaci následujících kritérií: odesílatel, příjemce, předmět zprávy, ID zprávy, IP adresa, příloha
21. pomocí webového rozhraní služby musí být zadavateli umožněno, měnit nastavení, jakého skóre musí zpráva dosáhnout, aby s ní bylo nějak nakládáno (označení jako SPAM, zahození jako SPAM a podobně) s tím, že prvotní nastavení bude provedeno od dodavatele po předchozí domluvě se zadavatelem
22. pomocí webového rozhraní služby musí jít zadavatelem měnit zapnutí/vypnutí antispamového a antivirového řešení a to jak na celou doménu @mestodobris.cz tak i na úrovni jednotlivých adresátů vnitřní pošty
23. pomocí webového rozhraní musí jít zadavatelem nastavit pravidla (Whitelist a Blacklist) minimálně v rozsahu jednotlivých odesílatelů, doménových jmen, nebo IP adres v4 i v6 a toto musí být možno nastavit jak na celou doménu @mestodobris.cz tak i na úrovni jednotlivých adresátů vnitřní pošty

Požadavky na obchodní a záruční podmínky:
24. nabízené řešení požadujeme dodat na dobu 36 měsíců trvání od podpisu SLA smlouvy
25. v rámci nabídkové ceny musí být zahrnuta technická podpora zadavatele s dostupností minimálně 5x8 a možností komunikace v českém jazyce
26. součástí nabídkové ceny bude administrátorské školení pro správce zadavatele na obsluhu všech součástí antivirového a antispamového filtru min. v rozsahu 4 hodin, možné on-line formou
27. fakturace na celé období 36 měsíců může proběhnout nejdříve po minimálně měsíčním zkušebním provozu, kdy bude ověřeno, že nabízené řešení plně splňuje tuto výše uvedenou specifikaci a následně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu s placenou částkou v českých korunách a musí mít splatnost minimálně 14 dní

Způsob a doba podání nabídky

06.04.2018 11:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Vyšší procento dostupnosti služby (uvádějte na 2 desetinná místa).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
06.04.2018 11:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Město Dobříš
Doručeno: 28.03.2018 16:57:33

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.03.2018 16:53 Petr Oplíštil 28.03.2018 16:57 Petr Oplíštil právě zobrazena

Kontextová navigace