Domů  /  Zadávací řízení  /  Pozáruční servis výpočetní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Kontaktní osoba:
: David Špalt
: david.spalt@mzp.cz

Organizační útvar:
Odbor informatiky
Číslo útvaru: 210
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pozáruční servis výpočetní techniky
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055645

20.03.2018 15:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
David Špalt
david.spalt@mzp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pozáruční servis výpočetní techniky
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
David Špalt
david.spalt@mzp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je provedení prací spojených s pozáručním servisem výpočetní techniky pro MŽP.
Položky předmětu VZ
Pozáruční servis výpočetní techniky
50320000-4 - Opravy a údržba osobních počítačů
50320000-4 - Opravy a údržba osobních počítačů
Předmětem veřejné zakázky je provedení prací spojených s pozáručním servisem výpočetní techniky pro MŽP.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
200 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 10
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
sken (nebo prostá kopie)
sken (nebo prostá kopie)
sken (nebo prostá kopie)
sken (nebo prostá kopie)
sken (nebo prostá kopie)
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o poskytování servisních služeb je uzavřena ve smyslu ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Návrh smlouvy prosíme vyplnit (žlutě označená místa) a podepsat.

Způsob a doba podání nabídky

03.04.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium hodinová sazba
hodinová sazba


Kč/h




55,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Součet cen vybraných náhradních dílů 1. - 9.
Součet cen vybraných náhradních dílů 1. - 9.






45,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V ceně hodinové sazby je vždy zahrnuta:
- doprava technika na místo zásahu a zpět, jak bylo uvedeno shora;
- čas technika na cestě;
- práce nezbytná pro samotný zásah, výměnu potřebných dílů;
- následné otestování zařízení.

Součet cen vybraných náhradních dílů obsahuje:
1. 1ks baterie do notebooku Lenovo X220
2. 1ks baterie do notebooku Lenovo X230
3. 1ks baterie do notebooku Lenovo X240
4. 1ks baterie do notebooku Lenovo X250
5. 1ks výměna displeje notebooku Lenovo X240
6. 1ks výměna displeje notebooku Lenovo X250
7. 1ks adaptér 65W AC pro notebook Lenovo X250
8. 1ks pevný disk IBM HDD 300GB 10K 6G SAS 2.5 G2 HS pro servery IBM x3200 a x3550
9. 1ks pevný disk IBM HDD 146 GB 15K 6G SAS 2.5 G2 HS pro servery IBM x3200 a x3550

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.04.2018 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Simona Singerová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 21.03.2018 14:59:57

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 21.03.2018 14:55 Simona Singerová 21.03.2018 14:55 Simona Singerová právě zobrazena
2 21.03.2018 07:51 David Špalt 21.03.2018 14:55 Simona Singerová
1 20.03.2018 15:00 Simona Singerová 21.03.2018 07:51 David Špalt

Kontextová navigace