Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka a servis koncových…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Romana Dvořáková
: romana.dvorakova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 12130
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka a servis koncových mobilních zařízení a souvisejícího zboží
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055565

07.03.2018 13:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Romana Dvořáková
romana.dvorakova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka a servis koncových mobilních zařízení a souvisejícího zboží
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Romana Dvořáková
romana.dvorakova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Dodávky a servis koncových mobilních zařízení a souvisejícího příslušenství podle určení zadavatele. Předmětem VZ jsou:
A) Dodávky (dále jen „Zboží“): mobilních telefonů včetně příslušenství, tabletů včetně příslušenství, příslušenství ke koncovým mobilním zařízením - baterie, sluchátka, nabíječky obaly a další příslušenství;
B) služby (dále jen „Služby“): upgrade na vyšší verzi software u přístrojů, u kterých bude vydána po dobu 2let od nákupu přístroje, poskytnutí záruky za jakost zboží po dobu 2 let, poskytnutí mimozáručního servisu po dobu trvání smlouvy, (mimozáručním servisem se rozumí veškeré opravy, které nejsou zahrnuty v záruce), mimozáruční servis je poskytován i na přístroje nezakoupené u Prodávajícího, záruka na opravy provedené v mimozáručním servisu je 6 měsíců, na díly 24 měsíců, posuzování technického stavu mobilních zařízení pro vyřazení majetku z evidence, zpětný odběr a ekologická likvidace koncových mobilních zařízení. V případě ekologické likvidace koncových mobilních zařízení se prodávající zavazuje k převzetí zařízení do 7 dnů od vyzvání Kupujícím.
Položky předmětu VZ
Mobilní telefony vč. příslušenství
32250000-0 - Mobilní telefony
32250000-0 - Mobilní telefony
Dodávka a servis mobilních telefonů včetně příslušenství.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Tablety vč. příslušenství
30213200-7 - Tablety
30213200-7 - Tablety (PC)
Dodávka a servis tabletů včetně příslušenství.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
2 000 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Těšnov
65
17
117 05
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z OR ne starší než 90 dní.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace
Zadavatel požaduje předložení seznamu nejméně 2 referenčních zakázek obdobného charakteru realizovaných v posledních 2 letech v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH za každou zakázku. Obdobným charakterem je myšlena dodávka a servis koncových mobilních zařízení a souvisejícího zboží. Přílohou tohoto seznamu musí být čestné prohlášení obsahující následující údaje: identifikace objednatele (včetně uvedení kontaktní osoby, jejího telefonu a emailu pro ověření reference), popis poskytovaných dodávek, finanční rozsah v Kč bez DPH, doba plnění.
čestné prohlášení
Minimálně 2 zakázky v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH za každou zakázku.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
23.05.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

23.04.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocena bude sleva v procentech proti cenám zboží na alza.cz.
Nabídky budou seřazeny dle uvedeného procenta slevy od nejvyšší po nejnižší. Procento slevy oproti portálu alza.cz uvede uchazeč do smlouvy.


V případě shody bude porovnán ceník za mimozáručních opravy.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Sleva v %
Sleva v %


%




100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Hodnocena bude sleva v procentech proti cenám zboží na alza.cz. Nabídky budou seřazeny dle uvedeného procenta slevy od nejvyšší po nejnižší. Procento slevy oproti portálu alza.cz uvede uchazeč do smlouvy. V případě shody bude porovnán ceník za mimozáručních opravy.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek. 2) Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto zadávacího řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty. 4)Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit a to i bez uvedení důvodu. 5)Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství(https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html). 6) Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. 7) U všech veřejných zakázek, jejichž zadavatelem je MZe, dodavatelé ani vítězný uchazeč nehradí žádné provize či poplatky spojené s podáním nabídky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.04.2018 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Romana Dvořáková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 11.04.2018 15:21:50

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
5 10.04.2018 14:08 Romana Vencel 10.04.2018 14:08 Romana Vencel právě zobrazena
4 10.04.2018 13:55 Romana Vencel 10.04.2018 14:08 Romana Vencel
3 10.04.2018 13:47 Romana Vencel 10.04.2018 13:55 Romana Vencel
2 16.03.2018 16:20 Romana Vencel 10.04.2018 13:47 Romana Vencel
1 07.03.2018 13:36 Romana Vencel 16.03.2018 16:20 Romana Vencel

Kontextová navigace