Domů  /  Zadávací řízení  /  Služby v oblasti ICT…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
CENIA, česká informační agentura životního prostředí
IČO: 45249130

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
10010  Praha

Kontaktní osoba:
: Jiří Hloužek
: jiri.hlouzek@cenia.cz
: 267 125 244
: 728 652 481

Specifikace VZ

Název VZ: Služby v oblasti ICT programového/projektového řízení EnviUEP a projektového řízení OpenData
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055567

05.03.2018 08:24:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jiří Hloužek
jiri.hlouzek@cenia.cz
267 125 244
728 652 481

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Služby v oblasti ICT programového/projektového řízení EnviUEP a projektového řízení OpenData
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jiří Hloužek
jiri.hlouzek@cenia.cz
267 125 244
728 652 481
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je poskytování služeb v oblasti ICT, sladit přístup v řízení informatiky rezortu ŽP s potřebami a požadavky Národního architektonického rámce a plánu (schváleno Vládou ČR 14.1.2015), potřebou podpořit čerpáni finančních prostředků rezortu ŽP z IROP, zpracování návrhu koncepčních dokumentů ICT, řízení projektu EnviUEP a spolupráce na strategických dokumentech eGovernmentu za rezort ŽP, činnost rezortního architekta.
Položky předmětu VZ
Poskytování služeb v oblasti ICT
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Poskytování služeb v oblasti ICT, sladit přístup v řízení informatiky rezortu ŽP s potřebami a požadavky Národního architektonického rámce a plánu (schváleno Vládou ČR 14.1.2015), potřebou podpořit čerpáni finančních prostředků rezortu ŽP z IROP, zpracování návrhu koncepčních dokumentů ICT, řízení projektu EnviUEP a spolupráce na strategických dokumentech eGovernmentu za rezort ŽP, činnost rezortního architekta.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Praha 10 - Vršovice
Vršovická
1442
65
100 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
Výpisem z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
Dokladem o oprávnění k podnikání odpovídajícímu předmětu zakázky
Doklad o oprávnění k podnikání odpovídajícímu předmětu zakázky
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace
Předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci ve vztahu k fyzickým osobám, které budou realizovat plnění zakázky. - Řízení minimálně 1 projektu spolufinancovaného z EU, - příprava předprojektové dokumentace minimálně v 1 projektu financovaného z IROP, - zavádění postupů ITIL do veřejné správy, - vedení skupiny projektových manažerů v ICT programu (Programová kancelář) - hodnota alespoň jednoho z projektů, který řídil, byla minimálně 3.000.000,- Kč bez DPH, - certifikované znalosti řízení projektů pomocí obecně uznávané metodiky (PRINCE2, PMI, IPMA, MSP apod.), prokázané certifikací - - zkušenosti s přípravou znaleckých posudků v oblasti ICT v oboru kybernetika, ekonomika v ICT a autorské právo, - zkušenost alespoň 5 let minimálně v jedné z oblastí, které jsou předmětem VZ. Podrobněji viz příloha "Výzva k podání nabídky"
Kopie dokladů+ čestná prohlášení
Viz. příloha " Výzva k podání nabídky".
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.09.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB (dále jen „Smlouva“) je uzavřena podle § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).

Způsob a doba podání nabídky

15.03.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.03.2018 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení veřejné zakázky do momentu podpisu kupní smlouvy.
Jiří Hloužek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká informační agentura...
Doručeno: 05.03.2018 09:11:26

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Jiří Hloužek
Vydáno pro (O - organizace): CENIA, česká informační agentura životního prostředí [IČ 45249130]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 05.3.2018 08:38:23
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.03.2018 08:24 Jiří Hloužek 05.03.2018 08:24 Jiří Hloužek právě zobrazena

Kontextová navigace