Domů  /  Zadávací řízení  /  Čistící a hygienické potřeby…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
IČO: 00018562

Sídlo/místo podnikání:
Slezská 100/7
12056  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Iveta Maisnerová
: i.maisnarova.kvsh@svscr.cz
: 495279061

Organizační útvar:
Krajská veterinární správa pro Královehradecký kraj
Kontaktní adresa:
Jana Černého 370
503 41 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Čistící a hygienické potřeby únor 2018
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055530
Evidenční číslo: SVS/2018/025407-H

26.02.2018 10:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Iveta Maisnerová
i.maisnarova.kvsh@svscr.cz
495279061

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Čistící a hygienické potřeby únor 2018
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Iveta Maisnerová
i.maisnarova.kvsh@svscr.cz
495279061
Evidenční číslo zadavatele
SVS/2018/025407-H
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Čistící a hygienické potřeby dle příloh s dodáním na jednotlivá pracoviště. Jednotlivé přílohy = dodávka na jednotlivá pracoviště. Výdaje spojené se zasláním ponese dodavatel. Zadavatel využije pro nabídku přiložené tabulky z jednotlivých pracovišť , do kterých doplní cenu včetně DPH k jednotlivým položkám. Za každé pracoviště uvede cenu celkem včetně DPH.
Položky předmětu VZ
3376
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Celkem 5 pracovišť.
Hradec Králové
Náchod
Trutnov
Jičín
Rychnov nad Kněžnou
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Plnění nejpozději do 7 kalendářních dnů od odeslání objednávky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Jana Černého
370
50341
Česká republika
Další místa plnění
Náchod
Českoskalická
1836
54701
Česká republika
Trutnov
Spojovací
570
54111
Česká republika
Rychnov nad Kněžnou
Strojnická
1486
51611
Česká republika
Jičín
Železnická
1057
50601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
20.03.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka.

Způsob a doba podání nabídky

08.03.2018 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Pro nabídku budou využity přiložené tabulky dle jednotlivých pracovišť. Ke každé položce v tabulce bude doplněna cena včetně DPH. Z nabídky bude zřejmá celková cena za jednotlivá pracoviště včetně DPH. Celková nabídka bude součtem za jednotlivá pracoviště a bude v členění cena bez DPH, DPH a cena konečná s DPH.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
08.03.2018 11:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Iveta Maisnerová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
Doručeno: 26.02.2018 10:25:15

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 26.02.2018 10:11 Iveta Maisnerová 26.02.2018 10:11 Iveta Maisnerová právě zobrazena

Kontextová navigace