Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka a instalace UPS pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
IČO: 00018562

Sídlo/místo podnikání:
Slezská 100/7
12056  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Pavel Karásek
: p.karasek@svscr.cz
: 227010162
: 601368990
: právník

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka a instalace UPS pro ÚVS 2018
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055472
Evidenční číslo: SVS/2018/021532-G

14.02.2018 13:47:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Pavel Karásek
p.karasek@svscr.cz
227010162
601368990
právník

Miroslav Bořek
m.borek@svscr.cz
602447437
referent IT

Ing. Lenka Fialová
l.fialova@svscr.cz
+420 227 010 687
+420 725 805 755
ředitel odboru

Pavel Šimek
p.simek@svscr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka a instalace UPS pro ÚVS 2018
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Pavel Karásek
p.karasek@svscr.cz
227010162
601368990
právník

Miroslav Bořek
m.borek@svscr.cz
602447437
referent IT

Ing. Lenka Fialová
l.fialova@svscr.cz
+420 227 010 687
+420 725 805 755
ředitel odboru

Pavel Šimek
p.simek@svscr.cz
Evidenční číslo zadavatele
SVS/2018/021532-G
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka a instalace UPS
Položky předmětu VZ
Dodávka a instalace UPS
31682530-4 - Pohotovostní zdroje energie
31682530-4 - Pohotovostní zdroje energie
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a instalace UPS. Nové UPS se připojí ke stávajícím bateriovým skříním s bateriemi. Baterie se použijí původní (48ks na jednu UPS).

Součástí je i demontáž a likvidace staré UPS a provedení revize před spuštěním nové UPS.

Podrobnější popis plnění je uveden ve Smlouvě a v jejích přílohách.
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
450 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Do 30 kalendářních dnů od podpisu smlouvy.

Doba a místo plnění

Praha 2
Slezská
7
100
120 56
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
27.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva na dodávku a zprovoznění UPS dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentací a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.

Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě, že za uchazeče jedná osoba na základě pověření (např. na základě plné moci), musí být toto pověření součástí nabídky.

Způsob a doba podání nabídky

05.03.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Nabídka, která byla zadavateli doručena dříve vítězí.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Zadavatel požaduje v rámci předložení nabídky doložit produktový list, na základě kterého bude možné posoudit, zda jsou splněny požadavky dané zadavatelem a zadávací dokumentací.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


26.02.2018 10:00:00
Praha 2
Slezská
7
100
120 56
Česká republika
Prohlídky místa plnění jsou možné i v jiné termíny, avšak jen po telefonické domluvě. Kontaktní osobou: Miroslav Bořek, tel: 602 447 437.
Otevírání nabídek
05.03.2018 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Komunikace mezi zadavatel a jednotlivými uchazeči bude probíhat pouze prostřednictvím elektronického tržiště. Na telefonické dotazy či na požadavky zaslané e-mailem nebude zadavatel brát zřetel.
Pavel Karásek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
Doručeno: 16.02.2018 15:46:14

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 16.02.2018 15:40 Pavel Karásek 16.02.2018 15:45 Pavel Karásek právě zobrazena
1 14.02.2018 13:47 Pavel Karásek 16.02.2018 15:40 Pavel Karásek

Kontextová navigace