Domů  /  Zadávací řízení  /  Outsourcing role hlavního IT…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
656 06  Brno

Kontaktní osoba:
: Martin Štefan
: Martin.Stefan@ukzuz.cz
: 543548356
: 737267625
: vedoucí oddělení informatiky

Specifikace VZ

Název VZ: Outsourcing role hlavního IT architekta 2018
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055441

06.02.2018 14:12:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martin Štefan
Martin.Stefan@ukzuz.cz
543548356
737267625
vedoucí oddělení informatiky

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Outsourcing role hlavního IT architekta 2018
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martin Štefan
Martin.Stefan@ukzuz.cz
543548356
737267625
vedoucí oddělení informatiky
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



12
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je výkon role hlavního IT architekta externím dodavatelem a zajištění nezávislého návrhu architektury IT a její koncepce.
Položky předmětu VZ
Outsorcing role hlavního IT architekta 2018
59 - Poradenství a služby pro informační technologie
72224100-2 - Plánování implementace systémů
Předmětem veřejné zakázky je výkon role hlavního IT architekta externím dodavatelem a zajištění nezávislého návrhu architektury IT a její koncepce. Předmět plnění je vymezen v závazném vzoru smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy.
Očekávaný rozsah prací souvisejících s výkonem role hlavního architekta je 225 člověkodní v běžném kalendářním roce.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 500 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Ztracená
1099
10
16100
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





ITIL Foundation v. 3 nebo vyšší,
TOGAF Foundation nebo vyšší,
kopie živnostenského listu, výpisu z obchodního rejsříku.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
21.03.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva

Způsob a doba podání nabídky

21.02.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Dílčí kritérium č. 1 „Nabídková cena“
Dílčí kritérium č. 2 „Zadání praktické úlohy“
Dílčí kritérium č. 3 „Osobní pohovor“


Při shodě nabídek bude upřednostněna nabídka, která byla doručena na el. tržiště dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena


Kč/h bez DPH




60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Zadání praktické úlohy
Zadání praktické úlohy


hodnocení zadavatele




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Zadání praktické úlohy proběhne na adrese zadavatele Ztracená 1099/10, Praha 6 za osobní účasti osoby navržené na pozici hlavního architekta. Praktická úloha se bude skládat z 3 dílčích částí, přičemž za realizaci každé dílčí části bude přidělen odpovídající počet bodů dle úspěšnosti vyřešení dané části: - instalace a konfigurace nástrojů (max. 10 dílčích bodů), - vytvoření architektonického modelu (max. 15 dílčích bodů), - synchronizace modelu (max. 15 dílčích bodů). Za praktickou úlohu je možné získat celkem max. 40 dílčích bodů.


Kriterium Osobní pohovor
Osobní pohovor


hodnocení zadavatele




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Pohovor se uskuteční na adrese zadavatele Ztracená 1099/10, Praha 6 za osobní účasti osoby navržené na pozici hlavního architekta. Dodavatel bude hodnocen na škále 0 – 20 dílčích bodů.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.02.2018 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Martin Štefan v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 06.02.2018 14:15:08

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Martin Štefan
Vydáno pro (O - organizace): Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský [IČ 00020338]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 06.2.2018 14:13:47
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.02.2018 14:12 Martin Štefan 06.02.2018 14:12 Martin Štefan právě zobrazena

Kontextová navigace