Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ - Bezpečnostní služba…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Zikova 1903/4
166 36  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Bc. Pavlína Pivrncová
: pavlina.pivrncova@cvut.cz
: oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: SUZ - Bezpečnostní služba Masarykova kolej ČVUT
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055325

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
oddělení právní a veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SUZ - Bezpečnostní služba Masarykova kolej ČVUT
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Pavlína Pivrncová
pavlina.pivrncova@cvut.cz
oddělení právní a veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění bezpečnostní služby na Masarykově koleji ČVUT
Položky předmětu VZ
Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
Zajištění bezpečnostních služeb
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 950 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Thákurova
550
1
160 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
kopie
výpis z obchodního rejstříku
kopie
živnostenské oprávnění - ostraha majetku a osob, koncese na ostrahu majetku a osob
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
dle § 79 odst. 2b), c) a 2d)
2b) seznam poskytnutých služeb za poslední 3 roky před zahájením VŘ, minimálně 3 zakázky v poskytování bezpečnostních služeb v minimální hodnotě 800 000,- Kč bez DPH za každou z nich, 2c) dodavatel předloží seznam osob, které se budou podílet na plnění předmětu veřejné zakázky včetně jejich strukturovaného životopisu, 2d) dodavatel předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob, které se budou podílet na plnění předmětu veřejné zakázky a to osvědčení o odborné způsobilosti pro profesní kvalifikaci Strážný (68-008-e)
2b) seznam poskytnutých služeb 2c) seznam osob 2d) kopie osvědčení
2b) seznam poskytnutých služeb za poslední 3 roky před zahájením VŘ . Dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu pro splnění veřejné zakázky, o kterou se uchází, pokud za poslední 3 roky poskytl minimálně 3 zakázky v poskytování bezpečnostních služeb v minimální hodnotě 800 000,- Kč bez DPH každé z nich. 2c) dodavatel předloží seznam osob, které se budou podílet na plnění předmětu veřejné zakázky, předloží jejich strukturovaný životopis 2d) dodavatel předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob, které se budou podílet na plnění předmětu veřejné zakázky a to osvědčení o odborné způsobilosti pro profesní kvalifikaci Strážný (68-008-e)
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva na služby

Způsob a doba podání nabídky

24.01.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1. Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost podle § 74 zák. č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek 2.Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 3. Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto zadávacího řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty. 4. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoli zrušit, a to i bez uvedení důvodu. 5. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace a který vytvořil sám zadavatel, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem za uchazeče. 6. Dále uchazeč předloží seznam členů týmu a jejich životopis, vzor životopisu je součástí zadávací dokumentace. 7. Cena bude stanovena na základě přílohy "Cenová nabídka" oceněním všech položek, kterou zadavatel předkládá jako součást zadávací dokumentace v elektronické podobě. 8.Zadavatel stanoví, že není přípustné ocenit položky v cenové nabídce hodnotou"0" (nula) nebo případně neocenit některé položky. Pokud uchazeč, uvede u některé položky ve výkazu výměr u jednotkové ceny hodnotu "0" (nula) nebo některou z položek nevyplní, uvede v nabídce z jakého důvodu tak neučinila jak hodlá zabezpečit práce a dodávky nebo služby, u kterých uvedl hodnotu "0" (nula) nebo které nevyplnil.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


15.01.2018 09:00:00
Praha
Thákurova
550
1
160 00
Česká republika
Sraz uchazečů na prohlídku místa plnění je v ulici Thákurova 1, Praha 6 v 9.00hod v budově Masarykovy koleje v recepci.
Otevírání nabídek
24.01.2018 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 19.01.2018 13:19:45

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.01.2018 13:19 Pavlína Pivrncová 19.01.2018 13:19 Pavlína Pivrncová právě zobrazena

Kontextová navigace