Domů  /  Zadávací řízení  /  Realizace opatření dle Plánu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Správa Národního parku Šumava
IČO: 00583171

Sídlo/místo podnikání:
1. máje 260
38501  Vimperk

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Pavel Hubený
: pavel.hubeny@npsumava.cz

Kontaktní osoba:
: Jana Hazuková
: jana.hazukova@npsumava.cz

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: 36
Kontaktní adresa:
1.máje 260
385 01 Vimperk
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Realizace opatření dle Plánu péče o NPP Blanice a Prameniště Blanice - managementová opatření - BIOMONITORING
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055345

16.01.2018 10:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Pavel Hubený
pavel.hubeny@npsumava.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Hazuková
jana.hazukova@npsumava.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Realizace opatření dle Plánu péče o NPP Blanice a Prameniště Blanice - managementová opatření - BIOMONITORING
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Pavel Hubený
pavel.hubeny@npsumava.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Hazuková
jana.hazukova@npsumava.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je biomonitoring. V rámci této aktivity budou prováděny následující dílčí činnosti:


1. Průběžný biologický dohled

Bude prováděn průběžný dohled nad realizovanými pracemi, aby bylo vyloučeno negativní ovlivnění biotopu perlorodky říční. Tedy zejména zamezení tvorby erozních splavenin, vnosu ropných látek a dalších škodlivých chemikálií do toku během realizace. Během dohledu je rovněž sledováno uložení kompostované travní hmoty se zaměřením na kompostové výluhy, tedy jejich unikání do vodního prostředí.
2. Sledování chemismu vod v lokalitách dotčených projektem (managementovými opatřeními)

V místě realizace opatření bude prováděno kontrolní měření hodnot chemicko-fyzikálních vlastností vody (pH, vodivosti, teploty, zákal vody) a to nad a pod místem prací v minimálně týdenním intervalu. Hodnoty budou zaznamenány do primární databáze formátu excel pro další zpracování. Tyto data slouží k pravidelným kontrolám v povodí.

3. Testování vývoje úživnosti detritu za optimálních podmínek ex situ (2x během vegetačního období)

Bude proveden kompletní test úživnosti detritu za optimálních teplotních podmínek (při stabilní teplotě prostředí 18 – 19 °C) dle standartní metodiky ZP - viz příloha č. 5. Pro každý test je užito 10 ex perlorodek stáří 1+. Detrit pro testy bude odebírán vždy nad a pod místem opatření. Výsledky testů budou zaznamenány do databáze primárních dat pro další statistické hodnocení.

4. Testování vývoje biotopu revitalizovaných povodí in situ (po vegetační období)

Bude proveden bioindikační test in-situ biotopu dle standartní metodiky ZP - viz příloha č. 5 zadávací dokumentace . Pro každý test bude užito 10 ex perlorodek stáří 1+. Destičky osazeny juvenilními perlorodkami budou uloženy pod místem opatření, aby bylo možno zachytit vliv opatření na biotop perlorodky. Pro uložení destiček bude v povodí vybráno 5 profilů. Výsledky testu budou zaznamenávány do primární databáze dat pro další statistické hodnocení.

5. Teplotní monitoring revitalizovaných povodí

Do 5ti vybraných profilů kopírující profily pro testy in-situ budou uloženy teplotní čidla s kontinuálním záznamem dat. Vzhledem k faktu, že bude prováděno měření teploty vody po celou dobu projektu, bude prováděna pravidelná kontrola stavu čidel, výměna baterií a minimálně jednou měsíčné i sběr dat do PC. Data budou archivována pro následné statistické zpracování.



6. Pořizování a správa fotodokumentace pro zachycení vývoje díla v čase

Během prací bude pořizována fotodokumentace před, během a po dokončení každého opatření a to nejlépe ze stejné pozice, aby bylo možno zachytit všechny podstatné změny během realizace.

7. Zajišťování podkladů pro internetové stránky a další publicitu

Bude vytvářen přehledný archiv fotodokumentace včetně popisků v návaznosti na předchozí aktivitu

8. Vyhodnocování dohledu ve formě zprávy

Každoročně budou o biomonitoringu zpracovány průběžné zprávy včetně přílohy sestávající z databáze primárních dat pro statistické zpracování a archivu fotodokumentace.
Položky předmětu VZ
Ochrana ohrožených druhů
90721700-4 - Ochrana ohrožených druhů
90721700-4 - Ochrana ohrožených druhů
viz. výše
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 187 630,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Horní Planá
Místo plnění: území NPP Blanice a Prameniště Blanice,Místo předání: Správa NP Šumava, Jiráskova
150
38226
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
Zadavatel požaduje splnění podmínek dle přílohy č. 7 čestného prohlášení
Profesní způsobilost
dokladem (pro fyzické osoby podnikatele - Čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zadávacím řízením.
Dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zadávacím řízením včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v seznamu významných služeb poskytnutých v posledních 3 letech uvede, že realizoval alespoň 2 služby spočívající v bioindikačním hodnocení povodí za využití juvenilních stádií perlorodek 0+, dle metodiky ZP. Požadovaný seznam bude obsahovat: - Přesný název, přesné označení služby - Podrobný předmět plnění a charakter služby - Objednatele služby - Adresa a kontakt na objednatele - Finanční objem služby bez DPH
Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v seznamu významných služeb poskytnutých v posledních 3 letech uvede, že realizoval alespoň 2 služby spočívající v bioindikačním hodnocení povodí za využití juvenilních stádií perlorodek 0+, dle metodiky ZP. Požadovaný seznam bude obsahovat: - Přesný název, přesné označení služby - Podrobný předmět plnění a charakter služby - Objednatele služby - Adresa a kontakt na objednatele - Finanční objem služby bez DPH
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

25.01.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek provede losování hodnotící komise


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
25.01.2018 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Hazuková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Správa Národního parku Šumava
Doručeno: 16.01.2018 11:17:10

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Jana Hazuková
Vydáno pro (O - organizace): Správa Národního parku Šumava [IČ 00583171]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 16.1.2018 11:14:13
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 16.01.2018 11:00 Jana Hazuková 16.01.2018 11:00 Jana Hazuková právě zobrazena
2 16.01.2018 10:59 Jana Hazuková 16.01.2018 11:00 Jana Hazuková
1 16.01.2018 10:42 Jana Hazuková 16.01.2018 10:59 Jana Hazuková

Kontextová navigace