Domů  /  Zadávací řízení  /  Realizace a vyhodnocení…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Správa Národního parku Šumava
IČO: 00583171

Sídlo/místo podnikání:
1. máje 260
38501  Vimperk

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Pavel Hubený
: pavel.hubeny@npsumava.cz

Kontaktní osoba:
: Jana Hazuková
: jana.hazukova@npsumava.cz

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: 36
Kontaktní adresa:
1.máje 260
385 01 Vimperk
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Realizace a vyhodnocení provozní inventarizace lesa v rámci obnovy lesního hospodářského plánu, NP Šumava – na územním pracovišti Srní
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055340

15.01.2018 11:25:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Pavel Hubený
pavel.hubeny@npsumava.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Hazuková
jana.hazukova@npsumava.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Realizace a vyhodnocení provozní inventarizace lesa v rámci obnovy lesního hospodářského plánu, NP Šumava – na územním pracovišti Srní
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Pavel Hubený
pavel.hubeny@npsumava.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Hazuková
jana.hazukova@npsumava.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je provedení prací – „Realizace a vyhodnocení provozní inventarizace lesa v rámci obnovy lesního hospodářského plánu, NP Šumava – na územním pracovišti Srní“ s využitím metody pro zajištění strukturálně bohatých lesů dle metodiky provozní inventarizace. S ohledem na odbornou náročnost, rozsah terénních prací a návaznost na jiné odborné projekty Správy NP Šumava je nutné dodržet metodické principy (Metodika tvorby lesního hospodářského plánu na podkladě provozní inventarizace; Ústav pro výzkum lesních ekosystémů, s.r.o., 2004) a časový harmonogram prací. Z časového a územního hlediska jsou práce plánovány do dvou etap:




• I. ETAPA : Práce na lesnických úsecích 1-4. Celkem 862 ploch
• II. ETAPA : Práce na lesnicích úsecích 5-8. Celkem 785 ploch
Celkem: 1647 ploch
Konkrétně je potřeba provést následující činnosti:
1. V zájmovém území ÚP Srní obnovit již existující inventarizační plochy (dále také jen „IP“). V případě nabytí majetku Správou Národního parku Šumava, které není pokryto sítí IP a je tudíž nepokryté inventarizační sítí, založí se zde nové IP v základní (páteřní) síti 250 x 250 m. V případě, že tímto rozšířením přibude nový typ vývoje lesa (dále jen „TVL“) využije se možnosti dále založit IP doplňkové sítě (125 x125 m) pro zajištění dostatečné přesnosti zjištění porostních zásob. Při založení základní a doplňkové sítě inventarizačních ploch PIL je nutné akceptovat a zahrnout trvalé výzkumné plochy projektu Biomonitoring, které jsou nebo budou na zájmovém území po dobu zpracování založeny.
2. Provést terénní měření sledovaných charakteristik na IP podle předem stanovené metodiky viz příloha č.3. Postupovat podle časového harmonogramu prací v rámci ETAP I. a II. Naměřená data se předávají zadavateli ke kontrole průběžně.
3. Provést sehrání naměřených dat v rámci stanovených režimů do sběrné databáze a jejich zpracování metodou statistického výběrového šetření zvlášť podle požadavků zadavatele (např. zvlášť zpracování dat z IP na dílčích plochách A,B,C (5028 ha) a zvlášť dat z IP D (4488 ha).
4. Práce na projektu bude ukončena předáním závěrečných výstupů provozní inventarizace jednak ve formě otevřené databáze primárních údajů (formát accdb) na úrovni jednotlivých inventarizačních ploch (včetně grafických údajů – shp) a dále v podobě písemné zprávy, která bude obsahovat zjištěné údaje o stavu lesa, velikost zjištěného přírůstu a taxační veličiny pro jednotlivé typy vývoje lesa (TVL), typy porostů a dílčí plochy. Textová zpráva bude předána v tištěné i digitální podobě (ve formátu Open Office, nebo Microsoft Word ve verzi 2000 až 2010 a ve formátu pdf), bude obsahovat rovněž předem stanovenou metodiku šetření a tabelárně zpracované výsledky inventarizace.
Pro lesy na území NP Šumava ve vlastnictví státu, kde má Správa NP Šumava právo hospodařit, jsou vypracovány lesní hospodářské plány (dále jen „LHP“) dle zákona č. 289/1995 Sb., o lesích a o změně a doplnění některých zákonů (lesní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a vyhlášky MZe č. 84/1996 Sb., o lesním hospodářském plánování, ve znění pozdějších předpisů. Území NP Šumava je členěno na části spravované územními pracovišti (dále jen „ÚP“). Každé ÚP je tvořeno nejméně jedním lesním hospodářským celkem (dále jen „LHC“) a pro každý LHC je zpracován LHP.

Rozloha LHC Srní včetně platnosti LHP:
Plocha PUPFL Plocha porostní půdy (ha) Platnost LHP
ÚP Srní 10536,52 9516,44 2009-2019

Podrobná specifikace veřejné zakázky je uvedena v technické specifikaci díla (Příloha č. 1 Smlouva o dílo) a v zadávacím protokolu (Příloha č. 2 Zadávací dokumentace).
Položky předmětu VZ
Zemědělské a lesnické služby
77 - Zemědělské a lesnické služby
77000000-0 - Zemědělské, lesnické, zahradnické služby a služby v oblasti akvakultury a včelařství
viz. výše
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 647 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Srní
Srní
58
34192
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
Zadavatel požaduje splnění podmínek dle přílohy č. 8 čestného prohlášení
Profesní způsobilost
dokladem (pro fyzické osoby podnikatele - Čestným prohlášením)
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci
Dle § 79 odst. 2 písm. d zákona dodavatel předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb.
Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad předložením příslušného dokladu o způsobilosti (doložením Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace v oblasti inventarizačních metod). Pokud dokladem nedisponuje sám uchazeč, prostou kopií dokladu, ze kterého bude vyplývat, v jakém vztahu je osoba vůči uchazeči (zda v zaměstnaneckém poměru nebo jiném smluvním vztahu), tj. kopie pracovní smlouvy nebo kopie smluvního dokumentu.
Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad předložením příslušného dokladu o způsobilosti (doložením Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace v oblasti inventarizačních metod). Pokud dokladem nedisponuje sám uchazeč, prostou kopií dokladu, ze kterého bude vyplývat, v jakém vztahu je osoba vůči uchazeči (zda v zaměstnaneckém poměru nebo jiném smluvním vztahu), tj. kopie pracovní smlouvy nebo kopie smluvního dokumentu.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.

Způsob a doba podání nabídky

24.01.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek provede losování hodnotící komise


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.01.2018 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Hazuková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Správa Národního parku Šumava
Doručeno: 15.01.2018 13:27:32

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 15.01.2018 11:25 Jana Hazuková 15.01.2018 13:27 Jana Hazuková právě zobrazena

Kontextová navigace